Trendyol BiP ortaklığı kapsamında, Trendyol, iş ortaklarıyla iletişimini BiP Keşfet’in Kapalı Grup İletişim Kanalları’na taşıdı. Trendyol, iş ortaklarına yönelik bilgi, duyuru ve eğitim videolarını BiP’te kurulan kanal üzerinden paylaşacak.
İletişimde Trendyol BiP ortaklığı
Turkcell tarafından yapılan açıklamaya göre, BiP, bireysel kullanıcılar için sunduğu kolaylıkların yanı sıra kurumsal müşterileri için de birçok yenilik üzerinde çalışıyor. Bu kapsamda, Trendyol, iş ortaklarıyla iletişim süreçlerini BiP Keşfet’in Kapalı Grup İletişim Kanalları’na taşıma kararı aldı. Böylece Trendyol, iş ortaklarına yönelik bilgilendirme, duyuru ve eğitim videolarını BiP’te kurulan kanal üzerinden paylaşacak.
Trendyol, bu ortaklık ile interaktif senaryolar gerçekleştirerek iş ortaklarıyla etkileşimini artırmayı hedefliyor. BiP Keşfet, perakende sektörünün önde gelen tedarikçilerine güvenli ortamda kaliteli hizmet sunarken, sektöre ilişkin gelişmelerin daha yakından takip edilmesini ve iş ortaklarının daha donanımlı olmalarını da sağlıyor.
BiP Keşfet nedir?
BiP, kullanıcılarına magazin, spor, hava durumu, indirim kampanyaları ve günlük hayata dair birçok hizmet sunarken, kurumsal müşterileri için de çeşitli avantajlar sağlıyor. BiP Keşfet alanındaki Kapalı Grup İletişim Kanalları ile sadece yetkisi olan kullanıcıların erişebileceği servis kanalları oluşturmaya olanak tanıyor.
BiP Keşfet alanında Marka İletişim Kanalı oluşturan firmalar, müşteri iletişimini dijitalleştirmenin yanı sıra kanal üzerinden kampanya, duyuru, anket gönderimleri yapabiliyor, müşteri hizmetleri, satış, lokasyon bazlı kurgu desteği sağlayabiliyor. Ayrıca, BiP Kapalı Grup İletişim Kanalları ile şirket içi iletişim dijitale taşınarak yazışmalar güvenle yapılabiliyor.
Trendyol BiP ortaklığı haberimizin yanı sıra, TikTok’ta para kazanma yolları: TikTok Satış Ortaklığı veya Snapchat, Sony Music ortaklığı ile müzik kütüphanesini genişletiyor başlıklı içeriklerimize göz atabilirsiniz.