Reels’ler ve şeffaflık, Instagram’ın 2022 hedefleri oldu. Instagram CEO’su Adam Mosseri, 2022’de şirket için temel öncelikler olarak gördüklerini özetledi. Instagram, gelecek yıl boyunca video araçlarına odaklanmaya devam edecek. Bu, ana sayfada çok daha fazla Reels ve videonun diğer her şeyden öncelikli olacağı öncelikli bir zaman çizelgesi göreceğiniz anlamına geliyor.
2022 Priorities 📝
This next year is going to be pivotal for Instagram. In addition to our industry-leading safety and wellbeing efforts, we’re focused on these four key priorities.
Hope you’re all able to get some rest over the holidays. See you in the New Year! ✌🏼 pic.twitter.com/iY8uQ1EnMZ
— Adam Mosseri (@mosseri) December 28, 2021
Mosseri: “İki önemli tema video: Reels’e odaklanmamız, video formatımızı konsolide etmeye ve yeni yaratıcı araçlar oluşturmaya başlamamız ve kontrol, insanlara Instagram’ı hassas içerik kontrolü gibi şeylerle kendileri için en iyi olana dönüştürmeleri için daha fazla yol sunuyor. Gizli kelimeleri DM’lere genişleterek beğeni sayılarını gizleme özelliği gibi yenilikler de geliyor. Videoya odaklanmamızı ikiye katlayacağız, artık sadece bir fotoğraf paylaşım uygulaması değiliz. Tüm video formatlarımızı Reels etrafında birleştirip bu ürünü büyütmeye devam edeceğiz.”
Platform ayrıca 2022’de şeffaflığa odaklanacak. Mosseri, Instagram algoritmasının nasıl çalıştığını açıklayarak platformun şeffaflık konusundaki çabalarını Haziran ayında gösterdi.
“Kontroller üzerindeki çalışmalarımızı sadece ikiye katlamakla kalmayacak, aynı zamanda şeffaflık etrafında daha fazlasını yapmaya devam edeceğiz. İnsanların, Instagram’ı istedikleri veya kendileri için en iyi olanı şekillendirecekse, Instagram’ın nasıl çalıştığını anlamalarının önemli olduğunu düşünüyoruz.”
-Mosseri