Instagram ürün etiketleme artık işletme ve influencer hesaplarıyla sınırlı değil. Uygulamanın etiketleme işlevi, herkesin içeriğindeki belirli şeyleri etiketleyebilmesi için genişletiliyor. Yakın zamana kadar, ürün etiketleme yalnızca işletmeler ve influencer’lar tarafından kullanılabiliyordu. Ancak “önümüzdeki birkaç ay içinde” Instagram, tüm ABD kullanıcılarının ürün etiketlerini kullanabilmesine olanak sağlayacak.
Kullanıcılar, bir görselin belirli alanlarına odaklanıp, etiketleme düğmesine basarak başka bir hesabı etiketleyebilecekleri şekilde bir ürünü etiketleyebilirler. Instagram’da mağazası olan işletmeler de ürün etiketlerini kullanabilir.
Instagram NFT’leri platforma yakında entegre edecek
Instagram ürün etiketleme nedir?
Sponsorlu içerikte veya ortak oldukları şirketlerin tanıtımını yapan gönderilerde ürün etiketleri kullanan kişiler, takipçilerinden birinin gönderideki ürünü satın alması durumunda hiçbir şey kazanmayacak. Firmaya göre bu uygulama, tüketicilere “en sevdikleri küçük işletmelere yardım etme” konusunda destek olmayı amaçlıyor.
Ancak Instagram, bağlı işletmeleri başka bir yerde uygulamasına entegre etmeye çalışıyor. Şirket yöneticileri, bir “orta sınıf yaratıcısı” yaratmak için uygulamanın gelir getirici özelliklerini zaman içinde genişletmek istediklerini belirtti.