Tüm dünyaya yayılan “Kara Cuma” alışveriş çılgınlığı, web sitesi ziyaretlerini yüzde 30 yükseltirken, dönüşüm oranını yüzde 70 artırıyor.
Kapsamlı yeniden hedefleme kampanyalarının uzman şirketi RTB House, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 40 ülkede “Kara Cuma” (Black Friday) ve “Siber Pazartesi” (Cyber Monday) dijital reklam kampanyalarının dönüşüm oranını artırdığını açıkladı.
Amerika Birleşik Devletleri’nde başlayan ve tüm dünyaya yayılan alışveriş çılgınlığı, dijital pazarlama uzmanları için önemli fırsatlar sunuyor. Özellikle moda markalarının inanılmaz indirimlerine sahne olan “Kara Cuma” günü, dijital reklam tıklamaları yüzde 70’lik artış gösteriyor.
Bununla birlikte “Siber Pazartesi” ise tıklamalardaki artış yüzde 30 olarak gerçekleşiyor.
Elektronik cihazlar, mobilya ve moda ürünlerinin inanılmaz indirimlerle kullanıcılarla buluştuğu günlerde doğru yeniden hedefleme yöntemleri kullanmanın önemine değinen RTB House Türkiye Ülke Müdürü Okay Tuğ, “Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de bu günler pazarlama uzmanları için fırsatlar getiriyor. RTB House’un verilerine göre, sadece web sitesi ziyaretlerinde dahi yüzde 30’a varan artışlar görülüyor” dedi. Tuğ sözlerini şu şekilde sürdürdü:
“Kara Cuma dendiğinde yalnızca bir günden ziyade hafta sonunu da içine alan 4 günlük bir periyottan söz ediyoruz. İndirim fırsatlarının yanı sıra kullanıcılarla etkileşimini ve marka bilinirliğini artırmak isteyen pazarlama uzmanları için büyük olanak ortaya çıkıyor. Hafta sonu boyunca her internet kullanıcısına özel olarak hazırlanan dijital reklamlar ile yatırım geri dönüşünü en yüksek seviyeye çıkarmak mümkün oluyor.”
Kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme çözümleri hakkında daha fazla bilgi almak için www.rtbhouse.com adresini kullanabilirsiniz.