League of Legends yama notlarını sizler için derledik. League of Legends 12.6 güncellemesi piyasaya sürülmek üzere. Riot Games, 12.5 yamasından sonra oyunda önemli bir değişiklik yapmaya ara verdi. Bu yeni yama, sorunlu şampiyonlar için birkaç nerf, daha az popüler olan seçimlerde bazı geliştirmeler Life Steal ve Omnivamp öğelerinde ve rün’lerde büyük değişiklikler içeriyor.
League of Legends yama notları
İşte League of Legends yama 12.6’daki en önemli değişiklikler. Değişikliklerin tam listesine buradan ulaşabilirsiniz.
League of Legends 12.6 güncellemesi: Nerf’ler
Hecarim
- Q – Rampage
Temel Hasar 60/97/134/171/208 (+%85 ilave SG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%85 ilave SG)
- E – Devastating Charge
Minimum Toplam Hasar 30/50/70/90/110 (+%55 ilave SG) ⇒ 30/45/60/75/90 (+%55 ilave SG)
Azami Toplam Hasar 60/100/140/180/220 (+110% ek SG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+110% ek SG)
Hecarim, hem profesyonel hem de solo kuyrukta dikkate alınması gereken bir güç haline getiren, tanklı yapılarıyla birlikte önemli taban hasarları ile her zamanki gibi ölümcül. Bu önemli Q ve E hasar nerfleri, Hecarim’i daha az tehdit haline getiriyor.
Tryndamere
- E – Spinning Slash
Kritik Vuruş başına Bekleme Süresinde Azaltma 1 saniye (şampiyonlara karşı 2 saniye) ⇒ 75 saniye (şampiyonlara karşı 1,5 saniye)
- R – Undying Rage
Bekleme süresi 110/100/90 saniye ⇒ 130/110/90 saniye
Netflix oyun kütüphanesine League of Legends özel oyunu ekleniyor
Oyunun başlarında, Tryndamere hedeflere bağlı kalma ve öldürmek için kulelere dalma yeteneği nedeniyle güçlü bir seçim olabilir. Bu değişiklikler, kitinin ağırlaştırıcı özelliklerini hedeflemeyi amaçlıyor. Şampiyonlara yapılan her kritik vuruş artık E’nin bekleme süresini yarım saniye kısaltıyor. Tryndamere, bekleme süresinde artan 20 saniyelik bir nihai sıralama sayesinde oyunun başlarında daha uzun bir güvenlik açığı süresine sahip.
League of Legends 12.6 güncellemesi: Güçler
Darius
- R – Noxian Guillotine
Asgari Gerçek Hasar 100/200/300 (+75% ilave SG) ⇒ 125/250/375 (+75% ilave SG)
En üst koridordaki juggernaut Darius, son derece mobil tehditlerle dolu bir metada güncel kalmak için mücadele etti. Darius’un R taban hasarı artırılarak hedefine ulaşmayı başardığında öldürmeyi tamamlaması sağlandı. Darius’un R hasarı, maksimum güce sahip olduğunda iki ile çarpılır ve ona birinci sıradaki dönüşünde maksimum 50 ekstra hasar verir.
Jax
- Temel İstatistikler
Temel Sağlık 593 ⇒ 615
- W – Empower
Büyü Hasarı 40/75/110/145/180 (+60% YG) ⇒ 50/85/120/155/190 (+60% YG)
League of Legends Wild Rift: En iyi suikastçılar
Jax, koridordaki rakiplerine karşı sorun yaşayabilen, ancak birkaç eşya aldıkça kendini dengeleyen bir şampiyon. 22 sağlık puanı kazanmak asla kötü değil ve Jax’in W’sindeki bu ekstra 10 hasar hissedilebilir ölçüde. Hem çiftçilik hem de ticaret için Jax, W’sinin bekleme süresini spam olarak kullanır, bu nedenle bu destek hızla artar.
Nidalee
- W – Bushwhack (Human Form)
Mana Bedeli 40/45/50/55/60 ⇒ 30/35/40/45/50
- E – Bushwhack (Human Form)
Mana Bedeli 50/60/70/89/90 ⇒ 50/55/60/65/70
Kullanım Menzili 600 ⇒ 900 (artık W – Bushwhack ile eşleşiyor)
- W – Pounce (Cougar Form)
Etki Alanı Hasar Yarıçapı 225 ⇒ 250
Nidalee yetenekli ellerde zaten güçlü bir seçim olabilir, ancak birkaç kusuru var. Bunlardan biri, W ve E kullanımı fazla mana harcamasına neden oluyor. E’deki menzil artışı ve puma W’daki yarıçap artışı kolaylık açısından güzel, ancak pratikte pek bir fark yaratmayacaklar.
Rengar
- Passive – Unseen Predator
Rengar’ın bir sonraki sıçraması, yalnızca 0 Ferocity sahipse 1 Ferocity kazandıracak ⇒ tüm Ferocity yüklerini kaybettiğinde (bir sonraki sıçramasından önce ne kadar Ferocity kazanırsa kazansın)
Rengar, 0,3-0,45 saniyelik bir zamanlayıcıyı temel almak yerine, çalılık veya kamuflajda (veya Senna’s E -Curse of the Black Mist kamuflajında) 0.35 saniye sonra sıçrayabilecek (Sıçrama aralığı, değişkenliği dengelemek için biraz artırıldı)
Artık, o anda ne kadar Ferocity sahip olduğunu gösteren bir Ferocity kaynak çubuğu var (Sıçrayışlarla oluşturulan Stacks farklı bir renge sahip olacak, böylece bir sonraki sıçramanızda Ferocity kazanıp kazanmayacağınızı bileceksiniz)
Tüm Ferocity Stacks 8 saniye sonra düşer ⇒ Çatışma dışında 10 saniye
- Q – Savagery
Rengar’ın Q ile güçlendirilmiş normal saldırısı artık her zaman kritik bir vuruş. Normal kritik vuruş hasarı yerine, her yüzde 1’lik kritik vuruş şansı, bu güçlendirilmiş saldırının hasarını yüzde 0,66 artırır (Infinity Edge’s Perfection pasifiyle yüzde 0,99)
Q – Ferocity artık kulelere yapılan normal saldırılar için de geçerli
Q – Ferocity artık bitkilere yapılan normal saldırılar için geçerli değil
- E – Bola Strike
Rengar artık sıçramalar sırasında E – Bola Strike’ı anında (sıfır kullanım süresiyle) atabilir
Artık isabet alan ilk düşmanın etrafında 2 saniyeliğine 150 birim gerçek görüş ve normal görüş sağlıyor
- R –Thrill of the Hunt
Artık sadece gerçek görüş değil, aynı zamanda en yakın düşmanın etrafında 100 birim normal görüş de sağlıyor
Rengar, son yamalarda yığın sisteminin ve yeteneklerinin birkaç tekrarından geçti. Yukarıda listelenen değişikliklerin çoğu, Rengar’ın güç seviyelerini önemli ölçüde artırması gereken güçlendirmeler. Sıçrayarak E’yi kullanabilmek, Rengar’ın hedefleri daha tutarlı bir şekilde kilitlemesine izin veriyor. Tabii ki, E’ye vurduktan sonra ve R’si sırasında serbest AOE vizyonuna sahip olmak, fayda açısından harika bir yenilik.
League of Legends 12.6 güncellemesi: Öğe değişiklikleri
Immortal Shieldbow
Life Steal %10 ⇒ %8 (%12 ⇒ Ornn Masterwork öğesi, Bloodward için %10)
Shield Amount 275-650 (1-18. seviyelerde) ⇒ 275-700 (1-18. seviyelerde) (aynısı Bloodward için de geçerli)
Genel olarak, Shieldbow Life Steal değerinin yüzde ikisini kaybetti, ancak kalkanlarında artışlar ve Efsanevi öğe başına 20 HP daha fazla gördü. Genel olarak Life Steal ve Omnivamp’ın düşürülmesi birçok Shieldbow kullanıcısını etkileyecek olsa da, daha fazla koruma ve HP bunu telafi etmeye yardımcı olacak.
League of Legends 2022 Dünya Şampiyonası üç ülke ve dört farklı şehirde yapılacak
Vampiric Scepter
Life Steal %10 ⇒ %8
Vamp Scepter’ın Life Steal’i, tamamlanmış Blade of the Ruined King’de olduğu gibi yüzde iki düşürüldü. Bu öğelerle ilgili başka hiçbir şey değişmedi. Bu nedenle erken bir Vamp Scepter, bazı durumlarda hala geçerli bir satın alma olabilir.
League of Legends 12.6 güncellemesi: Rün değişiklikleri
Ravenous Hunter
Kaldırıldı
- YENİ – Treasure Hunter
Bir Bounty Hunter yığını talep ettiğinizde 70 altın kazanırsınız. Bu ödül, her Bounty Hunter yığını için 20 altın artar.
Ravenous Hunter, League of Legends’tan kaldırıldı. Oyundaki varlığı sırasında, Rün son derece bölücüydü ve sürdürülebilir meta ile rekabet edebilmek için birkaç şampiyonu onu almaya zorladı. Birçok nerften sonra oldukça etkisiz bir seçim haline geldi.
Altın üretimini artırmaya odaklanan bir Rün olan Treasure Hunter, onun yerini aldı. Bazı oyuncular, kazanan eşleşmelerde daha büyük liderliği garantilemek için rün’ü seçebilse de, bu rün büyük olasılıkla Domination Tree’deki diğer olasılıkların gerisinde kalacak.
Fleet Footwork
Fleet Footwork’ün sürdürülebilirliği azaltıldı. Çoğunlukla oyunun ortasında ve sonunda hissedilecek ve koridor aşamalarını geçmek için rün’ü kullanan şampiyonların gücünü azaltacak.
Legend: Bloodline
Life Steal per Legend Stack %0,6 (15 yükte %9’a kadar) ⇒ %4 (15 yükte %6’ya kadar)
YENİ – Maksimum Efsane yığınına ulaştıktan sonra maksimum sağlığınız 100 artar
Bloodline’ın Life Steal’i artık maksimum yığınlarda yüzde üç azaltıldı. Bu rün aşırı derecede kötüye kullanılmadı, bu nedenle Riot, rekabet gücünü korumak için tamamlandığında 100 HP sağladı.
Microsoft Rewards ile League of Legends’ta sınırsız RP nasıl elde edilir?
League of Legends 12.6 güncellemesi çıkış tarihi
Riot Games’in programına göre, güncelleme 30 Mart 2022 Çarşamba gününden itibaren oynamaya hazır hale gelecek.
Bunlar, League of Legends 12.6 güncellemsindeki en dikkat çekici değişiklikler. Bu güncelleme ile çoğunlukla şampiyon düzenlemelerinden yoksun olsa da, Life Steal ve Omnivamp sistemlerinde yapılan değişikliklerin meta üzerinde büyük bir etkisi olacak.