Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

Logo ve Boyner’den perakendede yepyeni bir mobil ödeme deneyimi

Logo ve Boyner yöneticileri, Perakende Günleri’nde düzenlenen “Perakendede Mobil Ödeme Deneyimi” oturumunda Türkiye’de bir ilk olan Logo Diva RETAIL Mobil Satış Uygulamasını ve tüketicilere sunduğu avantajları anlattı.

by DIGITAL REPORT
07/06/2022
in Marka
Logo ve Boyner’den perakendede iş birliği
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Perakende sektörünün ve tüketicilerin değişen ihtiyaçlarına ve beklentilerine yanıt sunmak için çalışmalarını sürdüren Logo, 1-2 Haziran’da İstanbul’da düzenlenen Perakende Günleri’nde “Perakendede Mobil Ödeme Deneyimi” başlıklı oturuma katıldı. Logo Perakende Çözümleri Genel Müdürü Arslan Arslan, Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan ve Boyner Grup IT ve Dijitalden Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Omni-Channel Genel Müdürü Cengiz Gürer’in katılımıyla gerçekleştirilen oturumda, perakendede gelişen dijitalleşme tartışıldı ve geçtiğimiz aylarda Boyner Mağazalarında devreye alınan, Türkiye’de bir ilk olan yepyeni Logo Diva RETAIL Mobil Satış Uygulaması’ nın müşteri deneyimine katkısı anlatıldı.

Logo ve Boyner’den perakendede iş birliği

Boyner ile gerçekleştirilen iş birliğiyle tüketicilere ilk kez yeni deneyimler sunduklarını belirten Logo Perakende Çözümleri Genel Müdürü Arslan Arslan şunları söyledi; “Araştırmalar tüketicilerin alışverişlerinin son adımı olan ödeme sürecini çok hızlı tamamlamak istediklerini ortaya koyuyor. Bu nedenle mağaza içinde hızlı çalışan satış ve ödeme teknolojilerine ilgi artıyor. Logo, buluta doğmuş ve bulutta iş yapan bir şirket olarak Logo Diva RETAIL’in bulut gücünü taşıyan Mobil Satış uygulaması ile yoğun dönemlerde kasa önündeki beklemeyi, kasa bankosuna ilave kasa donanımları almaya gerek kalmadan, mobil olarak hızlı ve kolayca satış yapabilmeyi mümkün hale getirdi. Burada Logo olarak müşterilerimize sunduğumuz en büyük avantaj, özel günler, hafta sonları ve kampanya dönemlerinde önemli ölçüde artan yoğunluğu, kasa önünde bekletmeden yönetebilmek ve bulut teknolojisi sayesinde mobilden de gerçek zamanlı işlem yapabilmek.”

Tüketiciler artık istedikleri yerde alışverişin tüm aşamalarını uçtan uca ödeme yaparak tamamlayabiliyorlar

Mağaza dışında tüketicinin istediği her noktada ödeme kolaylığı sağlayan yeni bir mobil satış uygulamasının perakende tüketicilerine sunulduğunu belirten Arslan, bu uygulama sayesinde kasadaki deneyim ile bire bir aynı satın alma deneyimi sunarak müşteri memnuniyetini artırdıklarını söyledi. Arslan: “Tüketiciler artık istedikleri yerde kasadan bağımsız olarak ürün seçebilirken, müşteriye özel indirimlerden, avantajlardan, kampanya ve sadakat uygulamalarından faydalanarak alışveriş deneyimlerini kolay ve hızlı bir şekilde tamamlayabiliyorlar. Kasa işlemlerini tüketicinin bulunduğu yerde tamamlamayı sağlayan Logo Diva RETAIL Mobil Satış Uygulaması, Türkiye’nin önde gelen mobil ödeme platformlarıyla birlikte çalışabiliyor ve entegrasyon kolaylığı ile satın alma deneyimi sunulabiliyor. Ayrıca, mağazadaki deneyimi artırmanın yanı sıra perakende müşterilerimizin geçici olarak açtığı çadır mağazaları, etkinlik alanları ve kapıda ödeme gibi satış noktalarında ekstra bir kasa sistemine ihtiyaç duymadan mobil hızında satış yapabilmelerine olanak tanıyor” ifadelerini kullandı.

Logo, değişen alışveriş alışkanlıklarını analiz ederek, bulut tabanlı bir platform olmanın verdiği avantajla satış noktaları ile online sistem entegrasyonlarını, e–ticaret ya da online ticaret platformlarının birbiriyle stratejik ortaklık ve entegrasyon sistemlerini kapsayacak çözümler geliştiriyor.

Logo ve Boyner’den perakendede iş birliği
Logo ve Boyner’den perakendede iş birliği

“Perakendede Mobil Ödeme Deneyimi” oturumunda konuşan Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan son yıllarda, gelişen teknolojiyle birlikte değişen ve dönüşen müşteri davranışları ve beklentilerinin perakendeye yön verdiğini belirterek şunları söyledi: “Tüketiciyle temas ve iletişim noktaları çoğaldı. Online, mobil, sosyal mecralar ve geleneksel mağaza gibi çok kanallı bir iletişimi kapsayan bu yolculuk teknoloji, deneyim, fiyat hassasiyeti gibi birçok konuyu içeriyor. Biz de Boyner olarak teknoloji kullanımının yaygınlaşması ile değişen bu müşteri beklentisine cevap verebilmek adına “omni-channel” odaklı hareket ediyoruz. Fiziksel ve dijital tüm kanallarda zengin müşteri deneyimini “All-line” olarak adlandırdığımız stratejimiz doğrultusunda şekillendiriyoruz.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Logo Yazılım ERP çözümlerini bulut teknolojisiyle sunuyor

Yeni dönemde tüketicinin dijital ve fiziksel alışveriş deneyimi daha da iç içe geçeceğini belirten Çamurdan, “Online kanaldan bakıp mağazalardan satın almak kadar mağazadan bakıp online’dan almak da yaygın bir satın alma davranışı. Bu nedenle, tüketicilere alışveriş deneyimini omni-channel (online+offline) bakış açısıyla yaşatmak bir gereklilik. Değişen tüketici davranışlarına göre geliştirdiğimiz ve geliştireceğimiz yeni ürün ve hizmetler gündemimizde önemli yer tutuyor. Müşteriler gittiği destinasyonda gerek online’da gerekse de fiziksel kanalda daha çok ürün ve hizmeti bir arada bulma, farklı deneyimler yaşamaya çok daha açık. Düzenli bir yenilenme ve sık sık yeni ve farklılaşan deneyim beklentisi de aynı şekilde radarımıza giren değişimlerden” şeklinde konuştu.

Boyner Grup IT ve Dijitalden Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Omni-Channel Genel Müdürü Cengiz Gürer ise oturumda yaptığı konuşmada Boyner’in bugüne kadar perakende sektöründe hep öncü olduğunu belirterek,   “Logo Yazılım iş birliğiyle imza attığımız Boyner Pass Kasa mağaza içi mobil ödeme uygulamamız ile müşterilerimiz, satış danışmanlarında bulunan mobil cihazlar aracılığıyla kasa sırasına girmeden mağaza içinde herhangi bir noktada hızlı, konforlu ve güvenli şekilde ödeme yaparak alışverişlerini tamamlayabiliyor. Zamandan tasarruf etmek ve farklı bir alışveriş deneyimi yaşamak isteyenlerin özellikle tercih edeceği Boyner Pass Kasa müşteri deneyim ve mutluluğunu odağa aldığımız bir proje” ifadelerini kullandı.

Önümüzdeki dönemde hayata geçirilecek projelerle sektörün teknoloji önderlerinden biri olmayı hedeflediklerini belirten Gürer şunları söyledi; “Kısa süre içinde devreye alacağımız, müşteri iç görülerinden yola çıkarak hayata geçirdiğimiz, moda perakende dünyasında ilk olacak yepyeni bir uygulamamız var. Bu uygulama ile müşterilerimize, moda perakendesinde online ve offline mağazacılığın iç içe geçtiği bir deneyim yaşatmayı hedefliyoruz. Müşterilerimiz, satın almak istedikleri ürünleri ek bir ücret ödemeden alternatifli bedenleri/numaraları ile sipariş edebiliyor, ürünler 90 dakikada veya belirledikleri saatte randevulu olarak kendilerine ulaştırılıyor. Müşteri, ürünü getiren satış temsilcisi kendisini beklerken sipariş ettiği ürünleri deneyebiliyor ve uygun olan ürünleri kapıda kredi kartı ile ödeyerek satın alabiliyor. Bedeni uygun olmayan ya da istemediği ürünleri direkt kapıda satış temsilcisine iade ediyor.”

Tags: boyneriş birliğilogoperakende

İLGİLİ YAZILAR

Boyner Aslı Demir Gönül'ü pazarlama GMY yaptı
Marka

Boyner, Aslı Demir Gönül’ü pazarlama GMY yaptı

by Emre Çıtak

Boyner, 15 Aralık 2023 itibarıyla Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcılığı'na Aslı Demir Gönül'ü atadı. Gönül, şirketin omnichannel stratejisini...

Read moreDetails
Logo ve Visa'dan işletmelere tek ekran kredi kartı takibi
Basın bülteni

Logo ve Visa’dan işletmelere tek ekran kredi kartı takibi

by DIGITAL REPORT

Logo Yazılım, Visa iş birliğiyle Türkiye'de bir ilke imza atarak, "Ticari Kredi Kartı Hareketlerinin Aktarımı" hizmetini başlattı. Bu hizmet sayesinde,...

Read moreDetails
Turknet yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı
Marka

Turknet yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı

by DIGITAL REPORT

Turknet, yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı. Şirket, bu yenilikle sektördeki dönüştürücü rolünü daha belirgin bir şekilde yansıtmayı amaçlıyor. 1996'dan...

Read moreDetails
Logo'dan iş ortağı ekosistemine yeni nesil destek programı
Basın bülteni

Logo’dan iş ortağı ekosistemine yeni nesil destek programı

by DIGITAL REPORT

Logo Yazılım, iş ortağı ekosisteminin sürdürülebilirliğini desteklemek amacıyla NextGeneration gelişim programını başlattı. Program, Logo iş ortaklarının genç nesil temsilcilerine yönelik...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM