Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report E-ticaret

Meta’nın işletmeler ve reklamverenler için yeni kuralları açıklandı

Meta platformlarında ürün veya hizmet satmak isteyen işletmeler bu yeni politikalara uymalı

Yazar: Eray Eliaçık
14/01/2022
Kategori: E-ticaret
Meta'nın işletmeler ve reklamverenler için yeni kurallarını açıklandı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Meta, Facebook Mağazaları, Facebook Sayfaları veya Instagram profilleri veya Facebook Marketplace üzerinden uygulamalarında ürün veya hizmet satmak isteyen tüm firmalar ve kişiler için geçerli olan Facebook’un e-Ticaret ve alışveriş kurallarını yayınladı.

Meta’nın işletmelere uyguladığı kurallar (2022)

Şirketlerin bu düzenlemelere uyma taahhütlerini yeniden teyit etmeleri gerekiyor. Aşağıdaki resimde görebileceğiniz gibi, Meta’nın platformdaki tüketicileri korumak için bir dizi kuralı ve satış yapmak isteyenler için değişen standartları bulunuyor. Bu tür faaliyetler için uygulamalarını kullanmak istiyorsanız, bu kurallara uymalısınız.

Meta'nın işletmeler ve reklamverenler için yeni kuralları açıklandı
Meta’nın işletmeler ve reklamverenler için yeni kuralları açıklandı

İşte düzenlemelerin özeti:

  • Önceki özete göre, tüm işletmeler, Facebook, WhatsApp ve Instagram satıcıları için tüm gereksinimleri ve yükümlülükleri açıklayan Meta Ticaret Politikalarına uymalıdır..
  • Meta’nın platformlarında reklam vermek isteyenler, ticari hakları, veri toplamayı ve yerel mevzuata uyumu kapsayan resmi Ticari Şartlarına uymalıdır.
  • Satıcılar ayrıca Meta’nın ürün güvenliği, ödemeler ve daha fazlasıyla ilgili Satıcı Sözleşmesini kabul etmeli.
  • Şirket, kabul edeceği reklam türleri ve reklam için uygun olmayan reklam türleri konusunda katı yönergelere bağlıdır.
  • Meta’nın Sayfaları, Grupları ve Etkinlik Politikaları, yasaklanmış ticari uygulamalar, kimliğe bürünme, kumar, uyuşturucu ve alkol bağımlılığı tedavisi gibi önemli başlıklar hakkında da bazı kuralları özetlemektedir.
  • Son olarak, tüm kullanıcılar, genel kullanım kalıplarını ve her uygulamada nelere izin verilip verilmediğini belirleyen Facebook ve Instagram Topluluk Standartlarına uymalıdır.
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
FTC’nin Meta aleyhindeki tekel davası devam ediyor

“Dolandırıcılıklara ve güvenli olmayan ürünlere karşı proaktif önlemler üzerine çalışıyoruz. Ayrıca Politikalarımızın ötesinde, işletmeleri korumak ve müşteriler için güvenli bir alışveriş deneyimi sağlamak için çeşitli proaktif önlemler de alıyoruz.”

-Meta

Etiketler: 2022e-ticaretFacebook MağazalarıFacebook MarketplaceFacebook SayfalarıInstagramişletmekuralkurumsalMetaMeta Ticaret PolitikalarınasılnedirPolitikaReklamverenSatıcı SözleşmesiTicari ŞartlarınaTopluluk Standartlarıyeniyönergeyönetmelik

İLGİLİ YAZILAR

Samsung Galaxy Unpacked etkinliğinde öne çıkanlar
Teknoloji

Samsung Galaxy Unpacked etkinliğinde öne çıkanlar

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bugünkü içeriğimizde, Samsung Galaxy Unpacked etkinliğindeki tüm önemli noktaları gözden geçireceğiz! Samsung Galaxy Unpacked etkinliğinde, Galaxy Z Fold 4 ve...

Devamını oku
WhatsApp gizlilik ayarları değişti: İşte yeni özellikler
Teknoloji

WhatsApp gizlilik ayarları değişti: İşte yeni özellikler

Yazar: Barış Selman

Bu yazımızda, değişen WhatsApp gizlilik ayarlarından bahsettik. Yeni gelen bu güncelleme, son görülme durumunu gizlemeyi mümkün kılmanın yanı sıra yeni...

Devamını oku
Instagram NFT entegrasyonu 100 ülkeye yayılıyor
Teknoloji

Instagram NFT entegrasyonu 100’den fazla ülkede etkinleştirildi

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Instagram NFT entegrasyonu, Afrika, Asya-Pasifik, Orta Doğu ve Amerika'daki 100 ülkede etkinleştirildi. Flow blok zincirinde oluşturulan dijital koleksiyonları yükleme özelliğinin...

Devamını oku
Rehber: Instagram GIF paylaşma
Rehber

Instagram’da GIF nasıl paylaşılır?

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bu yazıda, Instagram GIF paylaşma nasıl yapılır anlatacağız, böylece en sevdiğiniz GIF'leri takipçilerinizle paylaşabileceksiniz. GIF'ler geniş bir uygulama alanına sahip....

Devamını oku

SON YAZILAR

Karşılaştırma: Samsung Galaxy Z Fold 4 vs Xiaomi MIX Fold 2

Veri ve yapay zeka temelli teknolojiler sağlık ve bakım hizmetlerini yeniden inşa edecek

NVIDIA SIGGRAPH metaverse etkinliği hakkında bilmeniz gereken her şey

Microsoft, Sony’yi oyunların Game Pass’e eklenmesini engellemekle suçluyor

Yüksek parlaklığı ile dikkat çeken projeksiyon cihazı: Acer X1328WH

Profesyonel dünyanın sessiz kahramanı: Logitech Zone True kablosuz kulaklık

Xiaomi’nin Samsung Galaxy Z Fold4’e cevabı gecikmedi: MIX Fold 2

Martı’da istikamet New York Borsası

A101’e banka da geldi: A101 dijital katılım bankası yakında

Karşılaştırma: Galaxy Z Fold 4 vs iPhone 13 Pro Max

ÇOK OKUNANLAR

DALL-E 2 nedir?
Teknoloji

Yapay zeka görsel çılgınlığı: DALL-E 2

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?
Teknoloji

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?

Twitter'da
Teknoloji

Twitter’da “beni kim engelledi” sorusunun yanıtını öğrenin

OMIX X400: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Omix “Teknolojiyi Mixle” temalı etkinliğinde yeni ürünlerini tanıttı

SON REHBERLER

Rehber: Vivo telefonlarda uygulamaları gizleme

Safari arama çubuğu yukarı alma nasıl yapılır?

Rehber: Tüm MultiVersus kupaları

Sims 4: The Sims in Bloom Challenge hedefleri ve kuralları

Tower of Fantasy kodları nasıl kullanılır?

Dragon Ball Z, Fortnite’a Kame House’u getiriyor

Resident Evil 9 çıkış tarihi, hikayesi ve fazlası

Rehber: Pokemon GO Ağustos baskınları

FIFA 23 beta nasıl oynanır?

En iyi Tower of Fantasy karakterleri (Tier list)

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ