Meta’nın yeni kripto politikası ortaya çıktı. Meta, kripto para politikalarında yaptığı son güncellemeyle, daha fazla kripto reklamının önünü açarak Web 3.0’ı ilerletmeye yardımcı olacak.
Meta’nın yeni kripto politikası nedir?
Meta’nın yeni politikası hakkında:
“Bugünden itibaren, kabul ettiğimiz düzenleyici lisansların sayısını üçten 27’ye çıkararak platformumuzda kripto para birimiyle ilgili reklamlar yayınlamak için uygunluk kriterlerimizi güncelliyoruz. Ayrıca uygun lisansların listesini politika sayfamızda herkese açık hale getiriyoruz.”“Daha önce, reklamverenler bir başvuru gönderebilirdi ve herhangi bir lisans gibi bilgileri içerir halka açık bir borsada işlem görüp görmediklerini ve işleriyle ilgili diğer ilgili kamu geçmişini edindiler. Bununla birlikte, yıllar içinde kripto para birimi ortamı olgunlaştı ve istikrar kazandı ve hükümet düzenlemelerinde bir artış yaşadı, bu da sektör için daha net sorumluluklar ve beklentiler belirlemeye yardımcı oldu. İlerleyen süreçte, uygunluğu doğrulamak için çeşitli sinyalleri kullanmaktan vazgeçip bunun yerine bu 27 lisanstan birini talep edeceğiz.”
TikTok Creator Next ile daha fazla para kazanma seçeneklerini açıklandı
Meta’nın uygulamaları aracılığıyla daha geniş tanıtım kapasitesi, bu açıdan görünürlüğü artırmaya kesinlikle yardımcı olacak. Ancak, şirket dışındaki genişletilmiş düzenleyici gözetim sayesinde göreceli riskler azaltılır.