Pinterest TV nedir?
“Bugün, doğrudan Pinterest’te içerik oluşturucuların yer aldığı bir dizi canlı, orijinal ve alışveriş yapılabilen bölüm olan Pinterest TV’yi duyuruyoruz. Pinterest TV bölümleri hafta içi her gün yenilenir ve kaydedilecek ve Pinner’ların istek üzerine görüntülemesi ve daha sonra kaydedip yeniden izlemesi için hazır olacak.
Her Cuma ürünler, Pinners’ın Patagonia, All Birds, Crown Affair, Melody Ehsani, Outdoor Voices, Mented ve daha fazlası dahil olmak üzere markaların indirimlerinden yararlanabileceği canlı bir alışveriş ortamında düşecek. Bölümleri görüntülemek, sunucularla etkileşim kurmak, sohbet yoluyla soru sormak ve canlı yanıt almak için Pinterest uygulamasının sol üst köşesindeki TV simgesine tıklamanız yeterli.
Pinterest, “Creators Connect” etkinliğinin bir parçası olarak, e-ticaret satışlarını artırmanın bir yolu olarak canlı akışı test ediyor. Platform, ‘Creators Connect’ girişiminin bir parçası olarak ünlülerin yönlendirdiği bir canlı akış koleksiyonunu piyasaya sürdü ve uygulama artık kullanıcıların kendi videolarını yayınlamasına olanak tanıyor.
İlk canlı yayın yapan televizyon hizmeti olan YouTube TV, aynı yolda bir sonraki aşama olarak öne çıkıyor.
Pinterest ayrıca ekstra üreticilere kendi alışveriş canlı yayınlarını kurmalarında yardımcı olmaya çalışıyor ve onlara yardımcı olacak yeni bir proje yapıyor.
“Pinterest TV ile birlikte Pinterest, Pinterest üreticilerinin benzersiz içerik geliştirmek, “sahne arkası” A/V desteği sağlamak ve ilgi çekici bölümlerle canlı yayına geçmek için her içerik oluşturucuyla doğrudan birlikte çalıştığı bir sanal stüdyo başlatıyor.”
Sanal stüdyo, platformun canlı alışveriş odağını genişletmeye yardımcı olacak ve satıcılara uygulama aracılığıyla satış yapmaları için daha fazla fırsat sağlayacak..
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
LinkedIn, serbest çalışanların iş ekonomisine girmesine yardımcı olacak yeni araçlar tanıttı
Sosyal bir uygulamadan çok “kavramların kaynağı”
Pinterest, salgından önce uzun süredir ürün keşfetmeye ve satın almaya odaklanmıştı ve CEO Ben Silbermann 2016’da bunun “sosyal bir uygulama değil”, daha çok “kavramların kaynağı” olduğunu belirtti. Alışveriş her zaman doğal bir ilerleme oldu. O zamandan beri basitleştirilmiş katalog alma araçları, alışveriş platformu entegrasyonları, AR ürün görüntüleme fırsatları ve gelişmiş keşif seçenekleri üzerine çalışılmaktadır. Bu bağlantılar nedeniyle, Pinterest’in Çin’de zaten popüler olan ve diğerlerinin yanı sıra Instagram, TikTok ve YouTube tarafından benimsenen canlı alışveriş trendine daldığını görmek şaşırtıcı değil.
McKinsey’e göre, Çin’in canlı ticaret sektörü gelecek yılın sonuna kadar 423 milyar dolarlık değere ulaşacak.
Canlı ticaret sektörü hızlı, heyecan verici ve dürtüsel satın alma davranışına neden olabilir. Aynı zamanda marka bilinirliği ve bağlantısının geliştirilmesine de yardımcı olur. Gelecekte Pinterest’in alışverişinin ve hatta tüm satın alma sürecinin önemli bir bileşeni haline gelmesi şaşırtıcı olmayacaktır.
Pinterest TV, platformun canlı alışverişe cevabı oldu. Pinterest zaten bireylerin ilgi duyabileceği ürünleri sergilemeye odaklandığından, canlı alışveriş deneyimlerini eklemek platform için zor olmayacak..