PSG Metaverse’e giriyor. PSG franchise, meta veri tabanında bir ticari marka başvurusunda bulunuyor. Hareket, kulüp metaverse girerken markayı korumak için tasarlandı. Daha önce Manchester City FC, metaverse içinde dünyanın ilk futbol stadyumunu inşa edeceğini açıklamıştı.
Küresel dijital varlık piyasası, sektörler arası gelişmeyle birlikte geçen yıl endişe verici bir oranda büyüdü. Kripto pazarının bir önceki yıla göre yükselişinin en dikkate değer özelliklerinden biri, kripto borsaları, NFT’ler ve spor dünyası ile arasındaki güçlenen ilişkiydi.
PSG Metaverse’e giriyor: Spor, NFT ve Metaverse Hype
Bir Fransız futbol kulübü olan Paris Saint-Germain, değiştirilemez token’ler (NFT), metaverse ürünleri ve hizmetleri için “PARIS SAINT-GERMAIN” adını kaydetmek amacıyla yeni bir ticari marka başvurusunda bulundu.
PSG is in the Metaverse!
French Football Club PARIS SAINT-GERMAIN has filed a trademark application covering:
▶️ NFT backed multimedia
▶️ Crypto wallets
▶️ Managing cryptocurrency transactions
▶️ Virtual clothing, sports gear, and electronics#NFTs #Metaverse #Web3 #PSG pic.twitter.com/3YJa8vu7bw— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) March 21, 2022
21 Mart’ta metaverse ticari marka avukatı Michael Kondoudis, dosyalama ayrıntılarını Twitter’da paylaştı. Ticari marka başvurusu, Twitter paylaşımına göre 16 Mart’ta avukat tarafından açıklandı.
Ticari marka, NFT destekli multimedya, kripto cüzdanları, kripto para birimi işlem yönetimi, sanal giysiler, spor malzemeleri ve elektroniği kapsayacak.
Bored Ape Yacht Club’ın yeni üyeleri: ApeCoin, Otherside metaverse ve daha fazlası
Washington DC’den avukat basın açıklamasında şunları söyledi:
“Paris Saint-Germain dünyanın en tanınmış futbol kulüplerinden biri ve takımın adına ve markasına verilen değer çok büyük. Bu dosyalama, meta veri deposuna geçerken markayı korumak için bir sonraki mantıklı adımı temsil ediyor.”
Kondoudis açıklamalarına şöyle devam etti:
“PSG, metaverse’nin potansiyelini görüyor ve kendisine hakim olacak sanal ekonomi için ticari markasını hazırlıyor. Bu hareket, diğer profesyonel spor markalarının metaverse katılmak için hazırlıklara başlama eğilimini takip ediyor.”