Bugünkü Lost Ark Hildebrandt Palace Abyssal Zindanı rehberimizde sizlere tüm mekanikleri, ipuçlarını ve tavsiye edilen eşyaları anlatacağız. Lost Ark’ta bulunan mekanik olarak daha karmaşık Abyssal Zindanlardan biri Hildebrandt Palace, Phantom Palace’ın son Zindanı ve son Tier 1 Abyssal Zindanı. Aynı zamanda çok eğlenceli. Oyuncular, mekanik ve özellikler arasındaki mükemmel karışımı tutturduklarında ve oynamaya alıştıklarında her hafta sıfırlamadan sonra bu minimum 460 Öge Seviyesi Zindanı tekrar oynamayı sevdiklerini fark edecekler.
Lost Ark çıktıktan sadece 24 saat sonra Steam tarihinde en çok oynanan ikinci oyun oldu. Bu trend MMORPG’yi oynamak istiyorsanız sistem gereksinimlerini buradan kontrol edebilirsiniz. Ayrıca şu anda oyundaki en iyi sınıfların hangileri olduğunu bilmek istiyorsanız, size yardımcı olalım. Oyunu buradan indirebilirsiniz. Lost Ark’ı oynamak için Windows 11 PC’ye ihtiyacınız yok, Mac’te de oynamak mümkün.
Lost Ark Hildebrandt Palace Abyssal zindanı nasıl tamamlanır?
Oyuncular, Rohendel Main Story Quest Zindanını bu değiştirilmiş versiyonunun doruk noktasında ve hikayedeki en önemli irfan figürlerinden biri olan Brelshaza ile iki ayrı karşılaşmada Phantom Legion Queen ile karşılaşacaklar. Lafı fazla uzatmadan, Lost Ark Hildebrandt Palace Abyssal Zindanı baskınını başarıyla tamamlamak için oyuncuların bilmesi gerekenleri anlatalım.
Hızlı Rehber: Lost Ark Hildebrandt Palace
Bu Abyssal Zindanını daha önce tamamlamış olanlar veya Lost Ark’ın Raid içeriği için gerekli tüm bilgilere sahip olanlar, muhtemelen akıllarında tutulması gereken önemli noktaları hızlıca gözden geçirmek için bir rehbere başvuruyorlar. Aslında, bu ilk bölüm, temel konuları bir kerede kapsayan kılavuzun geri kalanının kısa bir özetidir.
- Phantom Legion Queen Bossfight, biraz uzun bir çete temizleme bölümü, Brelshaza’nın ilk aşama savaşı ve ikinci Brelshaza savaşı, Lost Ark Hildebrandt Palace’ın dört bölümüdür.
- Oyuncuların Phantom Legion Queen oynarken bir mekaniğin farkında olmaları gerekir: ışınlayıcı aynalar. Queen’in sahnenin ortasına hareket ettiği ve arenanın her tarafında aynaların görünmeye başladığı zaman. Oyuncuların, yaklaşan mor enerji dalgasından kaçmak için, diğer tarafta aynı renkte başka bir aynaya sahip renkli ayna ile etkileşime girerek hızlı bir şekilde tepki vermeleri gerekir. Ölümcül Enerji Dalgasının genellikle oyuncuların mor aynalarla etkileşime girdiklerinde, onları arenanın ortasına çektiğinde sona erer.
- Savaşın Rolling Boulders aşaması, Brelshaza’nın açılış aşaması boyunca akılda tutulması gereken tek mekaniktir. Brelshaza, alt uçta dönen bıçaklar ve kalan 14 ve 6 HP Bar’da yukarıdan aşağı atılan sonsuz kayalar atar. Ayaklarının altında kırmızı işaret olan oyuncu, meteorun hem oyuncuya hem de Brelshaza’ya çarpmasıyla sona eren bu aşama boyunca Brelshaza’ya yakın durmalıdır.
- Brelshaza ile ikinci karşılaşmada dikkat edilmesi gereken iki mekanik var: Stagger Check ve Flashlight mekaniği. Oyuncuların yalnızca Brelshaza’nın 34. ve 26. HP çubuklarını takip etmesi gerekir, çünkü o zaman sendeleme kontrolü gerçekleşir. 16. ve 8. HP çubuklarında etkinleşen el fenerinin mekaniği biraz daha zorlayıcı.
- İşleri basitleştirmek için, bir oyuncunun başının üzerinde kırmızı bir X ve başının üstünde üç boş küre varsa, grubun geri kalanı karakterlerinin dikkatini onlara yönlendirene kadar hareket etmeyi bırakmalıdır. Kırmızı işaret geldiğinde, olabildiğince çabuk koşmalısınız. Bu ikinci kez olduğunda, kırmızı X ve kürelere sahip bir kişi ve arkalarında siyah bir spot ışığı ile takip eden bir oyuncu olacaktır. Kırmızı X ve küreleri olan oyuncu spot ışığına girmeli, siyah spot ışığı olan oyuncu hareketsiz kalmalıdır. Bir kez daha, kırmızı işaret ortaya çıkınca kaçmaları gerekir.
1. Bölüm: Phantom Legion Queen
Hildebrandt Palace, geçmiş ve gelecekteki Abyssal Zindanların çoğunun izlediği modelin aksine, çete temizleme aşamasından ziyade hemen bir boss karşılaşmasıyla başlar. Phantom Legion Queen, birçok hareket kabiliyeti ve rakiplerin yere düşmesine neden olan hızlı vuruşları nedeniyle biraz sinir bozucu bir rakip. Neyse ki çok güçlü değil, bu yüzden oyuncular muhtemelen farkına varmadan onun tek Wipe sistemine (Mirror & Energy Wave mekaniği) ulaşacaklar.
1. Mekanik: Mirror ve Energy Wave
Phantom Queen, sekizinci HP barından sonra bir noktada arenanın merkezine ışınlanacak ve dövüşün bu aşamasına başlayacak. Queen bu mekanik sırasında çok daha az hasar alır, bu nedenle oyuncular ona zarar vermekten endişe etmemelidir. Oyuncular bunun yerine arenanın her tarafında filizlenen kırmızı, mavi, sarı ve mor aynalara odaklanmalıdır.
Anlaşılması gereken önemli şey, renklerin hangi aynaların “bağlı” olduğunu göstermesidir. Her renkten ikişer tane olmak üzere toplamda sekiz ayna vardır. Oyuncu, örneğin mavi bir ayna ile etkileşime girdiğinde anında diğer mavi aynaya ışınlanır.
Bu aynalar göründükten sonra, Phantom Queen, tüm bölgeyi, kaçınılması mümkün olmayan yıkıcı bir mor enerji dalgası veya çizgisi ile kaplayarak ortaya çıkacak. Daha sonra oyunculara yaklaştığında bu dalga arenanın ortasındaki Queen’i geçecek. Her oyuncu şimdi hangi aynanın dalganın karşı tarafında olduğunu unutmamalı ve aynı renkteki karşı aynaya hızla yürümelidir.
Oyuncular için geriye kalan tek şey, dalga çiftini geçtikten sonra aynayla meşgul olmaktır. Mor Enerji Dalgasına hafifçe dokunan oyuncu anında öldürülür, bu nedenle hataya yer yoktur. Bu mekanikle ilgili iki husus daha var:
- Mor aynalara asla dokunmayın çünkü bunu yapmak sizi enerji dalgalarının akışından dolayı arenanın merkezine taşır.
- Oyuncular, aynaya dokunmak için ellerini kaldıran küçük bir animasyon olduğundan, aynayla çok erken etkileşime girmekten veya çok geç bırakmaktan kaçınmalıdır.
Düzenli saldırılar
Phantom Legion Queen bir dizi düzenli saldırıya sahip olsa da, yalnızca Dark Wave Pizza-Formation saldırısı – açık ara en ölümcül olanı – endişelenmeye değer bir şeydir.
Saldırı Adı | Açıklama – Lost Ark Hildebrandt Palace Abyssal zindanı |
---|---|
Dark Wave Pizza-Formation | Phantom Queen, yaklaşmakta olan saldırıyı bildirmek için arenanın ortasındaki konumundan siyah bir enerji “halkası” yayacaktır. Daha sonra, tüm arenayı kaplayan devasa bir kırmızı işaret oluşturmak için güvenli bir dilim kullanacak. Güvenli bölge, sonraki bölümde onu çevreleyen küre ile aynı yönde dönecektir, bu nedenle oyuncular bu dönüşe dikkat etmelidir. Queen daha sonra işaret doldukça dört farklı Shockwaves yayar. Bu dalgaların her biri bir ton hasar verir ve birden fazlası aynı oyuncuya çarparsa bir oyuncuyu çabucak öldürebilir. Her Shockwave geçerken güvenli bölge oyuncularla birlikte hareket etmelidir. Oyuncular, işaret ilk geldiğinde görünen güvenli bölgede başlamalı ve daha sonra Queen’in küresine bağlı olarak saat yönünde veya saat yönünün tersine olabildiğince hızlı koşmalıdırlar. |
Variety of Shockwaves | Phantom Queen, tümü büyük ölçüde aynı şekilde işlev gören bir dizi Shockwave saldırısı kullanır. Soluna ve sağına, dört ana yönün her birinde birer tane olmak üzere iki konik şok dalgası ya da üç yönde önemli ölçüde daha büyük şok dalgaları ateşleyebilir, bunların hepsini bir zamanlar kırmızı işaretin durduğu yerde büyük bir patlama izler. |
Back-Dash & Shockwave | Phantom Legion Queen, önce kısa bir geri atılan ışınlanma başlattıktan sonra, biri önde diğeri arkada olmak üzere iki hızlı konik şok dalgası başlatır. |
Triple-Dash & Shockwave | Phantom Queen daha sonra üç kez ışınlandıktan sonra konik işaretler şeklinde etrafını saran iki şok dalgası başlatır. |
Dark Portal Flurry | Vezirin, bir dizi Dark Energy “Portalları”nı çağırarak bir oyuncuyu geriye ittiği, yukarıya doğru patlayan, sendeleyen ve vurduğu herkesi defalarca vuran ve ardından onları geri iten bir saldırı. |
Marked Orb Summon | Beş saniye boyunca bir oyuncu sesli kırmızı enerji ile etiketlenir. Geri sayım sona erdiğinde, o kişinin etiketlendiği yerde sekiz kırmızı küre belirir. Bu küreler, vurdukları herkese zarar verirken sürekli olarak dışa doğru yörüngede dönerler. |
Minor Energy Waves | Boss, Wipe mekanizmasında kullanılanlara benzer Energy Waves yaratmaya başlar, ancak bunlar hedefleri anında öldürmezler. Ek olarak, bu Energy Waves, oyuncuların onlardan kaçınmak için kullanabilecekleri rastgele yerlerde küçük açıklıklar içerir. |
Dark Explosions | Queen rastgele aralıklarla yere çeşitli mor buhar gönderir, bu buhar kısa bir süre sonra herkesi yere sermek için sessizce patlar. |
2. Bölüm: Phantom Legion Pawn’ı yenmek
Oyuncuları zorlu Brelshaza savaşına girmeden önce kısa bir ara vermeleri için küçük bir çete temizleme süreci bekliyor. Oyuncuların yapması gereken tek şey, bu taş rakiplerin gruplar halinde ortaya çıkmasını ve hedeflenebilir hale gelmesini beklemek ve aynı anda arenanın bitişine doğru Elit Phantom Legion Pawn’ına odaklanmak.
Bu aşamadaki tek gerçek zorluk, hemen hemen hepsi olan mor lazer sıralarından kaçınmaktır.
3. Bölüm Brelshaza 1. aşama
Lost Ark Hildebrandt Palace rehberimize Brelshaza’nın ilk aşaması ile devam ediyoruz. Lost Ark finalinin en önemli noktalarından biri olan oyuncular, Gear’ı düzeltmek, sarf malzemelerini değiştirmek veya mekanikleri önceden gözden geçirmek için Battle Workshop bölümleriyle tamamlanan ilk çok aşamalı boss karşılaşmalarına nihayet ulaştılar. Öğrenilmesi yararlı birçok farklı saldırı olmasına rağmen, Brelshaza’nın ilk aşamasında işlerin iyi gitmesi için oyuncuların önceden bilmesi gereken tek bir “anahtar” mekanik vardır. Tabii ki, çatışmanın Rolling Boulders kısmı burada başlıyor.
1. Mekanik: Rolling Boulders
Brelshaza, Lost Ark Hildebrandt Palace’ın bu bölümünde sırasıyla 14 ve 6 HP Bar ile bu aşamaya başlayacak. Brelshaza, diğer tüm Boss mekaniklerinde olduğu gibi, önce arenanın ortasına ışınlanır. Daha sonra gücünü, tüm sahneyi, güney tarafı (partinin girdiği taraf) en alt konumunda ve kuzey tarafı en yüksek noktasında olacak şekilde eğmek için kullanacak.
Oyuncuları arenanın güney tarafındaki dönen bıçaklara çekmek için arenanın kuzey tarafından üzerlerine kaya düşmeye başlayacak. Oyuncular dönen bıçaklar tarafından anında öldürülmeyecek, ancak önemli ölçüde hasar alacak.
Kayalar, yuvarlandıkları sıra nedeniyle dikkatli bir şekilde hareket edildiğinde genellikle önlenebilir. Oyuncular bu alternatifleri akıllıca kullanmalıdır, çünkü bazı durumlarda Dodge (atılma, yuvarlanma vb.) veya hareketlilik becerilerini kullanarak bu Kayaları doğrudan geçebilirler. Ayrıca, vurulduktan sonra uyandırma rulosu bu engellerin üstesinden gelmek için etkilidir.
Oyuncular, oyunu bitirmek için karakterlerinden birinin altında kırmızı bir parıltı belirene kadar karakterlerinin ayaklarına dikkat etmelidir. Bu olur olmaz, altında kırmızı parlaklık görünen oyuncu hemen Brelshaza’ya mümkün olduğunca yakınlaşmalıdır. Kısa bir süre sonra bir meteor düşer ve oyuncunun kırmızı buharının yakınındaki bir bölgeye çarpar.
Brelshaza nakavt olacak ve bu ona dokunursa mekanik sona erecek. Oyuncu zamanında yeterince yakınlaşamazsa, devam eder ve kısa bir süre sonra rastgele ikinci bir kırmızı buhar belirir. Bu, Push-Immunity veya Artillerist’s Barrage Mode gibi özelliklere sahip hareketlerle iyi çalışır.
Düzenli saldırılar
Brelshaza’nın ilk aşama savaşı estetik olarak oldukça kaotik ama Rolling Boulders’ın dışında mekanik olarak aşırı zorlayıcı değil.
Saldırı Adı | Açıklama – Lost Ark Hildebrandt Palace Abyssal zindanı |
---|---|
Short-Range Teleport | Brelshaza, başladığı yerden çok uzakta olmayan bir yerde yeniden ortaya çıkmadan önce bir süre kaybolur ve indiği alandaki herkese zarar verir. Yerde kalan mor enerji, oyuncular tarafından hangi yöne gittiğini belirlemek için kullanılabilir. |
Dark Sphere Pull & Push | Brelshaza dört Darkness Spheres çağırır ve bunları arenada çeşitli açılardan kendisine doğru çeker. Ona ulaştıklarında, onları aslında gelmedikleri diğer dört yöne geri gönderir. Oyuncular, kürelerin ilk geçtiği alana giderek bu saldırının ilk kısmından kolayca kaçınabilir ve daha sonra ikinci kısımdan kaçınabilirler. |
Dark Parth | Boss, önünde suya benzeyen bir karanlık enerji akımı yaratır. Kısa bir süre sonra bu enerji, vurulan herkesi havaya fırlatan karanlık dikenlere dönüşür. |
Dark Explosion | Brelshaza’nın ayrıca, hızla hayat bulan ve dokunduğu herkesi deviren bir dizi koyu halka yaratan bir tekniği var. |
Dark Clones | Boss’un önünde, dört parlak mor klona karşı yarışıyor. Bu klonlar, konik mavi bir işareti dolduruyor. Bu mavi işaretin çarptığı herkes, daha sonra Flashlight Wipe Mechanic ile yarattığına benzeyen bir Dark Bubble içinde hapsedilir ve arkadaşları, karakter modellerinin altındaki mor çubuğu boşaltmaya yetecek kadar şiddetle saldırana kadar onları hareketsiz hale getirir. Baloncuklar, herhangi birine değmezse, üç saniye sonra kendi kendine patlar. |
Dark Orb Projectile Wheel | Brelshaza, başının üzerinde bir sürü canlı mor Dark Orbs çağırır, bunlar hemen dönerek diğer Dark Orb’ları farklı yönlere fırlatır. Bu kürelerden biri tarafından vurulan herhangi bir oyuncu tekrar geri savrulur. |
Light Barrage | Brelshaza, hızla dolan kırmızı bir işaret çağırır, ardından konik şekildeki bir ışık küresi ordusunu çağırır. Ardından, bu parlayan kürelerden oluşan bir dizi, tüm grupta geziniyor. Patladığında bir oyuncu hava uçar ve önemli ölçüde hasar alır. |
Multi-Ball Orb | Küçük, yavaş hareket eden bir küre, rastgele bir oyuncuya doğru atılır. Oyuncuya çarptığında veya arkalarındaki arenayla temas kurduğunda, dört farklı yöne saçılan küçük dört küreye ayrılır. |
4. Bölüm: Brelshaza’nın son aşaması
Lost Ark Hildebrandt Palace rehberimize Brelshaza’nın son aşaması ile devam ediyoruz. Küçük aradan sonra, Ana Hikaye Görevinde olduğundan çok daha mekanik olan Brelshaza ile yüzleşme zamanı. Brelshaza’nın temel saldırıları birkaç yeni numara ve iyileştirilmiş hareketler içeriyor, ancak bunlar aslında 1. Aşama’dakilerle aynı. Brelshaza’nın dört silme mekaniği, iki sendeleme kontrolü ve iki Flashlight & Giant Meteor parçası bu aşamayı özellikle tehlikeli kılıyor.
1. Mekanik: Stagger Checks
Şimdiye kadar, Phantom Palace’ın birinci seviyesindeki ve Antik Elveria’nın her iki aşamasındaki Stagger Check’ler son derece basitti. Stagger Damage veren Becerileri kullanırken, oyuncular gerçekten “zamana karşı baskı altında değillerdi”. Ancak, Brelshaza’nın sorunu ortaya çıkmaya başlayabilir. Brelshaza’nın 34. ve 26. HP Barındaki Stagger Checks’e anında tepki vermezlerse parti kolayca silinebilir.
Özünde, şaşırtıcı kontroller sırasında, Ancient Flame Elemental olan Ephernia, kuyruğunu parçalıyor ve Brelshaza’ya çok öfkeli olduğu için pençesini geçiriyor. Ephernia’nın saldırılarına karşı savunmasının kırılması ve sendelemesi için Ephernia’nın Stagger Bar’ının boşaltılması gerekir.
Brelshaza, Ephernia’nın saldırısını püskürtürken, grup onu zamanında sersemletemezse grubu ortadan kaldıracak bir enerji dalgası yayar. Brelshaza’nın Stagger Check için kalan 26 HP Bar ile her zaman orta tarafa ışınlanması da yardımcı olur.
2. Mekanik: Flashlight ve Giant Meteor
Bu mekaniğin Brelshaza ile savaşılan süre boyunca oyuncular için zorlayıcı olması çok normal. Mekanik aynı zamanda Brelshaza’nın 16. ve 8. barları sırasında sahnenin merkezine ışınlanmadan da gerçekleşebilir.
Bir oyuncu, bu mekanik başladığında tüm karakter modelinin büyük bir kırmızı X ile kaplandığını görecek. Bu noktada önemli bir rol üstlenirler. Bir kez tanındıklarında, diğer üç parti üyesi, kırmızı X oyuncusu değil, “Flashlights” olduklarının farkında olmalıdır.
Kırmızı X oyuncusu Brelshaza’dan uzaklaşmalı ve hareketsiz kalmalıdır. Diğer üç grup üyesi daha sonra kırmızı X oyuncusundan uzaklaşmalı ve ışık huzmelerinin kendilerine yönlendirilebilmesi için yüzlerini düz bir şekilde onlara dönmelidir. Oyuncular, gerekirse temel vuruşları kullanarak bu hedefi geçebilirler.
Kırmızı X beliren parti üyesinin altında büyük bir kırmızı işaret oluşacak ve oyuncuya zamanında yeterince ışık tutulduysa yavaş yavaş dolmaya başlayacak. Oyuncular, devasa meteor ortaya çıkar çıkmaz hareket etmeye başlamalı çünkü işaretten kaçmak için kısıtlı bir zaman var. Mekanik, meteor çarpmasından sonra son erer ve oyuncular Brelshaza’da lanetlemeye devam edebilir. Yanlış yapılırsa, Brelshaza, meteor yerine onlara çarpana kadar herkesi büyülü kürelere hapseder.
Bu mekanik ikinci kez gerçekleştiğinde işler biraz değişir (6 HP çubuğu kaldığında). Üç Flashlights ve bir kırmızı X oyuncusu yerine arkalarında duran kırmızı bir X oyuncusu ve yerde siyah spot ışığı olan bir oyuncu olur. Bu sefer mekanik, önceden belirlenmiş süre boyunca bu spot ışığında duran kırmızı X oyuncusu tarafından bitirilmelidir.
Siyah spot ışığı bağlı olduğu oyuncuyla birlikte hareket ettiğinden ve her zaman onların arkasında kaldığından, siyah spot oyuncusunun sabit kalması ve kırmızı X oyuncusunun spot ışığına girmesi tercih edilir. Bir kez daha, her şey doğru yapılırsa, oyuncuların kırmızı işaret görünmeden önce kaçmak için yeterli zamanı olur.
Genel olarak, Wipe mekaniğini öğrenmek çok zor değil, ancak bir süre uğraştıktan sonra birçok oyuncunun vazgeçmesi şaşırtıcı. Lost Ark Hildebrandt Palace’daki bu mekanikle ilgili diğer önemli ayrıntılar aşağıdaki gibidir:
- Flashlights , kırmızı X oynatıcıdan birkaç adım geri gitmelidir çünkü çok yakın olurlarsa, bazı yanlış isabet kutularının “saymalarını” engelleme olasılığı vardır.
- Bu fenomen ikinci kez gerçekleştiğinde, Black Spotlight her zaman ortaya çıkmaz; bazen, sadece üç Flashlights belirir. Bu nedenle, tetiklenmezse oyuncular stratejilerini değiştirmeye hazır olmalıdır.
Düzenli saldırılar
Brelshaza’nın hamle setinin geri kalanı 1. Aşama’dan sonra büyük ölçüde değişmediğinden, bu bölüm yalnızca bu son aşamada kullandığı yeni ve geliştirilmiş saldırıları kapsayacaktır:
Saldırı Adı | Açıklama – Lost Ark Hildebrandt Palace Abyssal zindanı |
---|---|
Arena Collapse | Oyuncuların Brelshaza ile savaştığı arena, ilk Flashlight ve Meteor mekaniğinden sonra zamanla küçülmeye başlar. Ek olarak, küçük hasar veren mor ateş akıntıları düzensiz aralıklarla ortaya çıkmaya başlar. |
Upgraded Dark Path | Brelshaza, ikinci aşaması sırasında yalnızca Dark Path’in bu geliştirilmiş versiyonunu kullanır. Bu versiyon, tümü kısa bir süre sonra koyu sivri uçlarla patlayan koniler ve daireler gibi çeşitli yollar ve çeşitli yol formları oluşturabilir. |
Dark Ring | Oyuncuların istila ettiği alan, boss’un çağırdığı canlı mor bir karanlık ateş halkasıyla çevrilidir. Ateşe dokunan herkes bunu yaparken sürekli zarar görür ve bir süre sonra yüzük sonunda kaybolur. |
Bubble Aura | Her oyuncu, Brelshaza’dan bir baloncuk benzeri buhar alır ve arenaya kilitlendikten sonra sürekli olarak patlamaya başlar. Baloncuk kilitlendiğinde, oyuncular arenanın dışına çıkmalı ve ardından baloncuk patladığında Brelshaza’ya saldırmaya geri dönmelidir. |
Dark Portal Boulder Summoning | Dört parti üyesinin her birine yönelik çağrılan bir Dark Portal var. Kısa bir süre sonra bu portallar, atandıkları kişinin son konumuna ateş eden ve vurdukları herkese ağır hasar veren devasa kayalar üretir. |
Önerilen ögeler ve gravürler
Oyuncuların Abyssal Zindanına çok fazla sarf malzemesi taşımasına gerek yok. Brelshaza’nın Rolling Boulders parçasını daha basit hale getirmek için Swift Robes getirebilirler veya 2. aşamadaki devasa Meteor’dan kaçınmayı daha kolay hale getirebilirler, ancak bu tamamen bireysel oyunculara bağlıdır. Yalnızca aşağıdaki Savaş Ögeleri veya Gravürler şiddetle tavsiye edilir:
- HP İksirleri
- Kademeli kontroller için Whirlwind Grenades.
- Zaman Durdurma İksirleri
- Oyuncuların bu ilk Abyssal Zindanı için seçtikleri Sınıf Gravürleri 2. Seviye veya daha yüksek, hatta belki de 2. Seviye Grudge veya üzerinde olmalıdır.
Abyssal Zindanı ne kadar altın veriyor?
Abyssal Zindanını başarılı bir şekilde tamamlayan oyuncular Lost Ark Hildebrandt Palace’da aşağıdaki listede yer alan ödülleri alabilecekler:
- Mystarium Necklace of Great Rage
- Mystarium Earrings of Great Fury
- Mystarium Ring of Great Fury
- Mystarium Earrings of Great Wrath
- Mystarium Ring of Great Wrath
- Shard of dreams
- Legendary Fetranites
- Album with a legendary card
- Combat Engraving Sketch 1
- Combat Seal Book 2
- Class Seal book 1
- Class seal book 2
- Casting of metals. Beginner’s Guide
- An armored case. Typical Sketches
- Prophetic Dreamer’s Equipment
- Illusion Breaker Equipment