İlaç sektörünün pazarlama ve satış süreçlerini yapay zeka ile dönüştüren reprai, Simya VC’den 500 bin dolar yatırım aldı.
Erken aşama girişimlere odaklanan uluslararası hızlandırma fonu Simya VC, Türkiye’den doğan reprai’ye bu yatırımı yaptı. reprai, bu yatırımı teknolojisini güçlendirmek ve başta Batı Avrupa ve Amerika olmak üzere global ölçekte büyümek için kullanacak.
reprai, ekibini genişleterek operasyonel kapasitesini artırmayı ve ilaç sektöründe global ölçekte etkili çözümler geliştirmeyi hedefliyor.
Simya VC Yönetici Ortağı Selma Bahçıvanoğlu, reprai’nin yapay zeka temelli etkileşim platformuyla ilaç sektöründeki bir dönüşüm ihtiyacına çözüm sunduğunu belirtti. Bahçıvanoğlu, sağlık profesyonellerinin dijital beklentilerinin arttığı bir dönemde bu çözümün zamanlama açısından avantajlı olduğunu vurguladı.
reprai Kurucu Ortağı ve CEO’su Didem Aral, reprai’yi ilaç sektörünün pazarlama süreçlerine yapay zeka temelli bir dönüşüm getirmek amacıyla kurduklarını söyledi. Aral, Avrupa ve Amerika gibi stratejik pazarlarda büyümeye odaklandıklarını ve bu yatırımla sektörel etkilerini derinleştirmeyi amaçladıklarını ifade etti.
reprai, ilaç firmalarının sağlık profesyonelleri ile olan etkileşimini kişiselleştirilmiş ve veri odaklı hale getirmeyi hedefliyor. Şirket, ilaç şirketlerinin pazarlama kanallarını yapay zeka destekli çözümlerle optimize ederken, sağlık profesyonellerine daha etkili erişim sağlayan etkileşim modelleri geliştiriyor.
reprai’nin geliştirdiği reREP, tanıtım operasyonlarını uçtan uca dijitalleştirerek, gelişmiş segmentasyon ve davranışsal analiz sayesinde doğru mesajı doğru zamanda doğru kişiye ulaştırıyor. reTOOLS ise dijital varlık ve kanalların merkezi yönetimini sağlayarak, ilaç şirketlerinin daha etkin iletişim stratejileri kurmasına destek oluyor.



