Samsung Electronics Türkiye, ülkemizde kadına ve çocuğa uygulanan şiddetin ve bu yöndeki haberlerin artması üzerine harekete geçti. “Kadına ve çocuğa kalkan elin karşısında hep birlikte durmalıyız!” Düşüncesinden yola çıkan Samsung Electronics Türkiye, ana konusu kadına ve çocuğa şiddet olan dizi ve programlarda ismini geçirmeyecek. Sistematik şekilde kadına ve çocuğa fiziksel ya da ruhsal şiddet içeren dizi ve programlara reklam vermeme kararını Eylül 2019 yeni yayın dönemi itibarıyla uygulamaya koydu.
Samsung Electronics Türkiye Kurumsal Marka & Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımıcısı Barış Gökpınar, şunları söyledi: “Ülkemizde her geçen gün kadına ve çocuğa karşı uygulanan şiddetin arttığını üzüntüyle görmekteyiz. Televizyonlarda yayınlanan bazı dizi ve programların kadınlara ve çocuklara şiddeti senaryo ve formatlarının temeline koyuyor olmasını kabul edilemez buluyoruz. Ana konusu kadına ve çocuğa şiddet olan dizi ve programlara reklam vermeme, sponsor olmama ve ürün yerleştirmeme kararımızı hayata geçiriyoruz. Samsung Electronics Türkiye’nin televizyon reklam gücü ile, kadın ve çocuğa karşı işlenen fiziksel ve psikolojik şiddetin normalleştirilmesine ortak olmayacağız. Samsung Electronics Türkiye olarak reklam veren diğer tüm kurum ve kuruluşları da bu hareketimize katılmaya davet ediyoruz.”