Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Teknoloji

Samsung “Akıllı Servis” konsepti ile ödülleri aldı

Müşteri deneyimi dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Awards International 2021 Türkiye Müşteri Deneyimi Yarışması’nda iki birincilik ödülüne layık görülen Samsung Türkiye, mobil cihazlar için uyguladığı “Akıllı Servis” konsepti ile müşteri deneyimini iyileştiriyor..

Yazar: Barış Selman
19/08/2021
Kategori: Teknoloji
Samsung “Akıllı Servis” konsepti ile ödülleri topladı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Samsung, akıllı telefon müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda, kesintisiz hizmet stratejisine göre şekillendirdiği Akıllı Servis hizmeti ile kolay ve hızlı bir servis sunuyor. Müşteriler herhangi bir talepleri olduğunda randevu almaya gerek olmadan doğrudan bu servislere gelebiliyor ve ihtiyaçları olan hizmeti hızlı bir şekilde alabiliyor. Müşteri ve danışmanın cihaz kontrolünü birlikte yaptığı bu hizmette, genellikle her dört talepten biri ortalama 10 dakikada çözülüyor, onarım gerektiren konuların ise ortalama yüzde 90’ı 1 saat içerisinde tamamlanıyor.

Samsung Türkiye’nin mobil cihazlar için hayata geçirdiği, randevu alınmaksızın hizmet veren Akıllı Servis merkezlerinde müşteriler, Samsung’un geliştirdiği yazılım sayesinde hemen bir danışman tarafından karşılanıyor ve hizmet alacakları masalara davet ediliyorlar. Samsung Akıllı Servis merkezlerinde müşteriler, özel eğitim almış danışmanlardan destek alırken genellikle her dört talepten biri ortalama 10 dakika içinde çözülüyor. Müşteri ve danışman yüz yüze iletişim halinde olduklarından, cihaz müşteri ile birlikte kontrol ediliyor ve müşteri de çözümün bir parçası olabiliyor. Onarım gerektiren durumlarda ise müşterilerin taleplerinin ortalama yüzde 90’ı 1 saat içerisinde çözülebiliyor. Cihazın onarımı eğer 1 saati aşarsa, kesintisiz hizmet stratejisi gereği müşteriye yedek telefon sunuluyor. Cihaz değişimi gerektiren durumlarda ise eski cihaz tüm aksesuarları barındıran ve kutusu kapalı kullanılmamış yeni bir cihazla değiştiriliyor.

Samsung “Akıllı Servis” konsepti ile ödülleri topladı
Samsung “Akıllı Servis” konsepti ile ödülleri topladı

“Akıllı Servis hizmetimiz sayesinde müşteri memnuniyeti yaklaşık yüzde 95’e ulaştı”

Samsung Türkiye Satış Sonrası Servis Direktörü Erbil Topgül, “Samsung olarak akıllı telefonların hayatın her alanında son derece yoğun kullanıldığı ve önem arz ettiği bu dönemde, önceliğimiz müşterilerimize kesintisiz bir iletişim deneyimi sağlamak ve gelişen dijital destek kanallarımızla müşterilerimizin servis hizmetlerinden yararlanırken yaşadıkları deneyimi geliştirmek. Bu kapsamda müşterilerimize birçok fiziksel ve dijital kanalda hizmet veriyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre cep telefonlarını kullanmalarını ve iletişimlerine kaldıkları yerden devam etmelerini sağlayan ‘kesintisiz hizmet’ stratejisini ‘Akıllı Servis’ hizmetimizle uyguluyoruz. Bu hizmetimizi akıllı telefon kullanan müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre kesintisiz hizmet stratejisine göre şekillendirdik. Servislerimizin bu yeni konseptle hizmet vermeye başlamasından sonra servis merkezlerimizden hizmet alan müşterilerimizin memnuniyeti yaklaşık yüzde 95’e ulaştı. Kesintisiz iletişim stratejimize paralel olarak çağrı merkezi, canlı destek, Samsung Members uygulaması, Samsung Forum, uzaktan bağlantı ve web sitemizin destek içerikleriyle de müşterilerimizin her zaman yanındayız.” dedi.

AdvertisementAdvertisement
Samsung “Akıllı Servis” konsepti ile ödülleri topladı
Samsung “Akıllı Servis” konsepti ile ödülleri topladı

Tüm hijyen tedbirleri alınıyor

Merkezlerde tüm bu hizmetler verilirken gerekli tüm hijyen tedbirleri de alınıyor. Servise girmeden önce müşterilerin maskelerini taktığından emin olunuyor ve müşteriler içeriye ateşleri ölçülerek alınıyor. Sosyal mesafe kurallarına uyulması için uyarılar yapılırken masalar da sosyal mesafe kurallarına göre yerleştirilmiştir. Danışmanlar hijyen tedbirlerine uygun olarak maske ile işlem yapıyorlar. Mobil cihazlar teslim alınırken ve teslim edilirken dezenfekte ediliyor. Tüm bunların yanı sıra servisler düzenli aralıklarla dezenfekte ediliyor.

Etiketler: Akıllı TelefonlarBir Satte Hızlı ServisSamsungteknoloji

İLGİLİ YAZILAR

DeepMind Gato AI nedir?
Teknoloji

İnsan kadar akıllı yapay zekaya doğru: Google DeepMind

Yazar: Barış Selman

DeepMind GATO AI diyalog kurmak, gördüklerine uygun yazılar yazmak, robot makine kullanarak blokları istiflemek, oyun oynamak, 3B ortamlarda gezinmek ve...

Devamını oku
Avrupa'da Rüzgar Enerjisi Santrallerine 41 Milyar Euro yatırım
Teknoloji

Türkiye’deki yeni Rüzgar Türbini kurumlarına 1 Milyar Euro finansal yatırım gerçekleşti

Yazar: DIGITAL REPORT

WindEurope raporuna göre Avrupa’da yeni rüzgar enerjisi santrallerinin kurulumuna 2021 yılında 41 milyar euro yatırım yapıldı. Bu yatırım karada ve...

Devamını oku
Yapı Kredi 19 Mayıs Atatürk NFT koleksiyonu
Kripto

Yapı Kredi’den 19 Mayıs’a özel Atatürk NFT koleksiyonu

Yazar: DIGITAL REPORT

Yapı Kredi 19 Mayıs Atatürk NFT koleksiyonu tanıtıldı. Yapı Kredi, gelecek kuşaklar için emanet olarak sakladığı Atatürk’ün kişisel eşyalarından oluşan...

Devamını oku
LG XBOOM 360: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

LG XBOOM 360 ile her zaman üst düzey ses kalitesi

Yazar: DIGITAL REPORT

Teknoloji devinin en yeni hoparlörü LG XBOOM 360, çok yönlü olması, yüksek ses kalitesi ve iyileştirilmiş tasarımı ile hem iç...

Devamını oku

SON YAZILAR

Veeam’in yeni sürümü VeeamON 2022’de tanıtıldı

İnsan kadar akıllı yapay zekaya doğru: Google DeepMind

Türkiye’deki yeni Rüzgar Türbini kurumlarına 1 Milyar Euro finansal yatırım gerçekleşti

Akbank 12.kez “Türkiye’nin en iyi bankası” seçildi

Yapı Kredi’den 19 Mayıs’a özel Atatürk NFT koleksiyonu

LG XBOOM 360 ile her zaman üst düzey ses kalitesi

Araştırma: Türkiye’nin dijital teknolojilere bakışı

Bitcoin’de kısa süreli dip görüldü mü?

Hibrit çalışmayla dijital yorgunluk artıyor

Cem Yılmaz’lı Hepsiburada reklam filmi yayınlandı

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement

ÇOK OKUNANLAR

WhatsApp sohbet geçmişi senkronizasyonu için çalışıyor
Teknoloji

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor

Madonna NFT dünyasına katıldı
Kripto

Madonna NFT dünyasına tüm “çıplaklığıyla” katıldı

Twitter'da "beni kim engelledi" sorusunun yanıtını öğrenin
Teknoloji

Twitter’da “beni kim engelledi” sorusunun yanıtını öğrenin

WOO X: Nedir?
Kripto

WOO X şimdi Türkçe!

SON REHBERLER

Twitter’da takipçi nasıl arttırılır?

En iyi sosyal medya yönetim programları (2022)

Twitter’da video nasıl gömülür?

Hyper NFT nedir?

GTA 5 Zombi Modu nasıl yapılır?

Fall Guys ücretsiz etkinliğine nasıl kayıt olunur?

Instagram son görülme nasıl kapatılır?

TikTok dövme efekti/filtresi nasıl kullanılır?

Division 2 Yeterlilik Derecesi (Proficiency Rank) nedir?

Enzyme Coin (MLN) nedir?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement
Go to mobile version