Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Marka

Samsung Bespoke Home 2022 vizyonunun temelinde ne yer alıyor?

Samsung Electronics Beyaz Eşya ve İklimlendirme Çözümleri Dünya Başkanı JaeSeung Lee, kullanıcı davranışlarını ve alışkanlıklarını incelediği yeni yazısında birbirinden önemli ve dikkat çekici bilgileri paylaşırken, Samsung’un bu bilgiler ışığındaki gelecek dönem vizyonu ve planlarını aktardı.

Yazar: DIGITAL REPORT
09/06/2022
Kategori: Marka
Samsung Bespoke Home 2022 vizyonunun temelinde ne yer alıyor?
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • Samsung Bespoke Home 2022: “Kullanıcılar ev aletlerini değişen ihtiyaçlarını karşılamak için alıyor”
    • Samsung’un Bespoke Home 2022 vizyonunun temelinde ne yatıyor?
    • Her inovasyonun merkezinde bağlanabilirlik var
    • Sürdürülebilir ürün deneyimleri için ‘Her gün sürdürülebilirlik’

Samsung Bespoke Home 2022 neler vadediyor? Ev aletlerinin birer ürün olmaktan çıkıp günlük yaşam tarzımız ve rutinlerimizde bize eşlik eden gerçek birer yol arkadaşı olduğuna dikkat çeken Lee, kaleme aldığı yazısında şunları söylüyor:

“Geçtiğimiz 2 yılda yaşamlarımızın ekseni eve doğru kayarken, evde zaman geçirme kavramı da önemli ölçüde değişti. Bu kapsamda ev aletleri de sadece birer ürün olmaktan çıkıp günlük yaşam tarzımız ve rutinlerimizde bize eşlik eden gerçek birer yol arkadaşı haline geldi. 2022’de gerçekleştirilen, ev aletlerinin satın alınma sebeplerine ilişkin bir araştırmada, Y ve Z Kuşağı mensuplarının %60’ından fazlası, en son aldıkları cihazı, bozulan bir ürünün yerine yenisini almak için değil, farklı ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla satın aldıklarını belirtti. Yalnızca son üç yılda %10 artış gösteren bu satın alma oranı, ev aletlerinin işlevselliğin ötesine geçmesi gerektiğini ve kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun, gerçek ve pratik bir değer sunması gerektiğini ortaya koyuyor. Bu aşamada biz de daha fazla kullanıcının Samsung Bespoke Home deneyimine katılabilmesini sağlamak amacıyla ürün yelpazemizi geliştiriyoruz.

Samsung Bespoke Home 2022: “Kullanıcılar ev aletlerini değişen ihtiyaçlarını karşılamak için alıyor”

2019 yılında ‘Bespoke’ konseptinin kullanıcılara sunulmasından bu yana Samsung olarak, Dijital Ev Aletleri alanında yepyeni bir döneme öncülük ediyoruz. Endüstri geneline daha önce hakim olan konvansiyonel paradigmaların ötesine geçen, kişiselleştirilebilir ev aletleri sunmaya başladık. Bespoke felsefesi ile yalnızca teknoloji ve işlevselliğe odaklanmak yerine, müşterilerin çeşitli ihtiyaçlarını ve yaşam tarzını yansıtabilen ürünler tasarlayarak, sektörün de yeni bir aşama kaydetmesine yardımcı olduk. Geçtiğimiz yıl ilk defa düzenlenen Bespoke Home etkinliği sonrasında aldığımız olumlu yanıtlar, bizi ev aletleri yoluyla tüketicilere daha fazla değer sunarken, aynı zamanda tasarım geleneğimize yenilik kazandırmaya teşvik etti.

Samsung’un Bespoke Home 2022 vizyonunun temelinde ne yatıyor?

Bespoke Home 2021 serisiyle, kullanıcıların evlerinin her dört bir yanında Bespoke deneyimini yaşamalarını sağlayan vizyonumuzu ve ürün serisini tanıttık. O tarihten bu yana Bespoke ev aletleri dünya çapında 50 farklı pazarda satışa sunulurken, CES Innovation, iF Design ve IDEA 2021 gibi birçok tasarım ödülüne layık görüldü. Piyasaya sürüldüğü tarihten itibaren bugüne dek dünya çapında yaklaşık 2 milyon Samsung Bespoke buzdolabı satıldı. Kore’de satılan her üç Samsung marka buzdolabından ikisi, Bespoke serisi buzdolabı oldu. 2021 yılındaki bu gelişmeler, Samsung’un Bespoke Home 2022 vizyonuna ışık tutuyor. Bu vizyonu üç ana unsurla tarif edebiliriz: ‘Daha Fazla Alan’, ‘Daha Fazla Deneyim’ ve ‘Daha Fazla Zaman’. Bu üç dönüştürücü fikir, geleneksel ev aletleri deneyiminin ötesine geçen bir biçimde ev yaşamının keyfini çıkarmanızı sağlayan 2022 Bespoke Home deneyiminin temelini oluşturuyor.  Bespoke tasarım felsefesinin, kullanıcıların kendi zevk ve estetiğini gerçek anlamda yansıtabilen kişiselleştirilmiş, ileri düzey yaşam deneyimi sunmaya öncelik tanıdığını belirten Lee, yazısına şöyle devam ediyor;

Samsung Bespoke Home 2022 vizyonunun temelinde ne yer alıyor?
Samsung Bespoke Home 2022 vizyonunun temelinde ne yer alıyor?

“Daha Fazla Alan” vizyonumuz kapsamında Bespoke ev aletleri artık 20’den fazla ürün kategorisinde sunuluyor. Burada hedeflediğimiz şey, kullanıcılarımızın evlerinin her alanında değişen ihtiyaçlarını karşılayabilecek esnek ve yaşamı kolaylaştıran ev çözümleri sunmak. Kullanıcılara yepyeni ürünler ve yükseltilmiş işlevler sunmanın yanı sıra Bespoke Home 2022 serisi aynı zamanda çok çeşitli renk ve tasarım seçenekleri de sunuyor. Bu sayede kullanıcılar, değişen zevklerini ifade edebilmenin yeni ve farklı yollarını keşfederken, ev dekorasyonu konusunda daha fazla seçeneğe sahip oluyor.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Samsung yeni nesil evde yaşam teknolojilerini tanıttı

Her inovasyonun merkezinde bağlanabilirlik var

Tüketicilerin ev aletlerinden beklediği deneyim biçimleri de zaman içinde değişime uğradı. Bespoke Home 2022 vizyonumuzun ikinci ayağı olan ‘Daha İyi Deneyim’, ise sadece Bespoke 2022 ürünlerinin yapabildiklerinin çoğalması değil, aynı zamanda ‘SmartThings Home Life’ platformu sayesinde kullanıcıların yaşamını kolaylaştıran, akıllı ve bağlantılı ev deneyimlerinin de çeşitlenmesi anlamına geliyor.

SmartThings Home Life, pişirme, enerji,   giysi temizliği, evcil hayvan bakımı, iklimlendirme ve ev işleri olmak üzere altı ayrı SmartThings hizmeti üzerinden Bespoke ev aletlerinin tek bir merkezden denetlenebilmesini sağlıyor. Böylelikle Samsung olarak kullanıcılarımızın ev işlerine daha az, hayatı dolu dolu yaşamaya daha fazla zaman ayırabilmesini sağlamayı amaçlıyoruz.

Sürdürülebilir ürün deneyimleri için ‘Her gün sürdürülebilirlik’

Son olarak, vizyonumuz çerçevesinde yer alan ‘Daha Fazla Zaman’ unsuru da Samsung’un CES 2022 kapsamında tanıttığı “Her gün sürdürülebilirlik” kavramının altında yer alıyor. Sürdürülebilirliği yaptığımız her şeyin merkezine yerleştirerek; üretim ve teslimattan ürün kullanımı ve bertarafına kadar ürün yaşam döngüsünün her aşamasında sürdürülebilirlik bilincinin oluşmasına çaba gösteriyoruz. Böylece kullanıcılarımız, Bespoke ürün deneyimleriyle günlük yaşamlarını daha sürdürülebilir hale getirebiliyor. Ürün geliştirme aşamasındaki yenilikler, atıkları azaltmamıza ve atık geri dönüşüm oranlarımızı sürekli olarak artırmamıza yardımcı oluyor. Kağıt kullanma kılavuzlarının azaltılması ve eco package kullanımıyla, kullanıcıların geri dönüştürülmüş ambalaj malzemelerini yeniden kullanmalarına olanak tanıyoruz. Ürün kullanım aşamasında, buzdolapları için ‘Dijital Inverter Kompresör’ teknolojimiz enerji tüketimini %67, çamaşır makineleri için EcoBubble teknolojimiz ise enerji tüketimini sırasıyla %53 oranında azaltıyor. Ayrıca, artık belirli bazı cihaz bileşenleri için büyük pazarlarda daha uzun garanti süreleri sağladığımızı paylaşmaktan heyecan duyuyoruz. Bir ürünün, dayanıklılık süresinin değiştirilme ihtiyacını azalttığını biliyoruz. Bu bağlamda sürdürülebilirliği, kullanıcıların günlük Bespoke deneyiminin önemli bir parçası haline getirmek amacıyla çalışıyoruz. Samsung olarak, 2022 yılı ve sonrasında da sürdürülebilirlik vizyonumuzu ve hedeflerimizi gerçekleştirmek için çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz.

Etiketler: 2022CES InnovationIDEA 2021iF DesignSamsungSamsung Bespoke Home

İLGİLİ YAZILAR

Samsung Nightography kamera özelliği nedir?
Teknoloji

Galaxy S22 Ultra ile çekilen ‘Stranger Things’ esintili filmi yayınlandı

Yazar: DIGITAL REPORT

Samsung, Galaxy S22 Ultra’nın ‘Nightography’ kamera özelliklerini kullanarak çektiği, Netflix’in Stranger Things dizisine gönderme yaptığı ‘Make STRANGER Nights Epic’ adlı kısa filmi yayınladı. Kısa film, Samsung’un...

Devamını oku
Kadın Teknisyen Yetiştirme Programı nedir, nasıl başvurulur?
Teknoloji

Samsung Türkiye, “Kadın Teknisyen Eğitim Programı”nı hayata geçirdi

Yazar: DIGITAL REPORT

Samsung Türkiye’nin mobil iletişim sektöründe kadın iş istihdamını desteklemek amacıyla hayata geçirdiği ‘Samsung Kadın Teknisyen Yetiştirme Programı’na başvurular başladı. Başvurular...

Devamını oku
Gece fotoğrafı nasıl çekilir?
Rehber

En canlı gece fotoğrafları için 7 ipucu

Yazar: DIGITAL REPORT

Gece fotoğrafı nasıl çekilir sizler için yazımızda derledik. Gece fotoğrafları çekmek oldukça zor olabiliyor ve maalesef çekmeye çalıştığımız fotoğraflar birçoğumuzun...

Devamını oku
Samsung'a 2022 Türkiye Müşteri Deneyimi Yarışması'nda iki ödül birden
Marka

Samsung sunduğu müşteri deneyimi ile ödülleri topluyor

Yazar: DIGITAL REPORT

Samsung Türkiye, Awards International tarafından organize edilen “2022 Türkiye Müşteri Deneyimi Yarışması’nda” bir kez daha birbirinden önemli ödüllerin sahibi oldu....

Devamını oku

SON YAZILAR

Perakende Sektörü 2022 İnovasyon Raporu yayınlandı

Türk kripto para yatırımcıları neye, niçin yatırım yapıyor?

HUAWEI’nin yeni katlanabilir akıllı telefonu HUAWEI Mate Xs 2 ön satışta çıktı

LG 27 inçlik Nano IPS Ekrana sahip yeni oyun monitörünü tanıttı

GeForce Now’a Temmuz ayında 13 yeni oyun geliyor

El Salvador 19 bin dolar sınırından 80 bitcoin satın aldı

Cuphead: The Delicious Last Course DLC paketi yayınlandı

Netflix ve Spotify’dan Stranger Things için iş birliği: Vecna’dan kaçma ​​şarkınızı bulun

Bitexen, 200’ü aşkın coin listeleyen ilk Türk alım-satım platformu oldu

Nintendo Direct Mini’de duyurulan tüm oyunlar

ÇOK OKUNANLAR

İçerik bulunamadı

SON REHBERLER

Macbook’ta iMessages nasıl kapatılır?

Steam’de dil nasıl değiştirilir?

Excel’de çubuk grafik nasıl oluşturulur?

iPhone Face ID’ye ikinci yüz nasıl eklenir?

Cuphead: The Delicious Last Course Graveyard bulmaca cevapları

Mac dikte nasıl kullanılır?

Fortnite x Fall Guys: Fortnite’da Major Mancake görünümü nasıl elde edilir?

Instagram kamera açılmıyor sorunu nasıl çözülür?

Spotify Iceberg Chart nasıl yapılır?

Metaverse emlak danışmanlığı nasıl yapılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ