Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Marka

Kaspersky’den İşletmeden İşletmeye (B2B) satışlarda yüzde 32 büyüme

Kaspersky, 2021'de istikrarlı bir büyüme ortaya koyarak küresel olarak denetlenmemiş Uluslararası Finansal Raporlama Standartları (IFRS) gelirini yıllık yüzde 6,5 artışla toplam 752 milyon dolara çıkardı. Şirket, pandeminin ikinci yılını takiben kurumsal satışlardaki büyük artışlarla beraber özellikle İşletmeden İşletmeye (B2B) kategorisinin yönlendirdiği parlak finansal sonuçlar elde etti. Şirketin küresel performansı, özellikle META (yüzde16) başta olmak üzere bölgelerin çoğundaki istikrarlı ve olumlu sonuçlardan etkilendi.

Yazar: DIGITAL REPORT
21/06/2022
Kategori: Marka
Siber güvenlik çözümlerine olan talep artıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Devam eden dijital dönüşüm sürecinin ortasında siber güvenlik çözümlerine olan talep, 2021’de birçok kuruluş için güçlü kalmaya devam etti. Kaspersky, şirketlerin siber güvenlik risklerini azaltırken işlerinin büyümesine ve devam etmesine yardımcı oldu. Şirketin tüm dünyadaki müşterilerini korumak için geliştirdiği inovasyonlar, İşletmeden işletmeye (B2B) kategorisinde önemli bir başarı sağladı. (yüzde 19 YIL).

Siber güvenlik çözümlerine olan talep artıyor

2021’de Kaspersky Kurumsal İş Birimi, şirket tarihindeki en iyi satış sonuçlarına imza atarak stratejik iş alanlarında (kurumsalda YOY yüzde 29 ve uç nokta haricinde YOY yüzde 50) önemli bir büyüme sağladı. Kaspersky Anti Targeted Attack Platform ve Kaspersky Threat Intelligence hizmetleri gibi işletmeleri en karmaşık saldırılardan korumaya yönelik temel çözümler, sırasıyla yüzde 92 ve +36 YOY gibi önemli artışlara ulaştı.

Kaspersky, stratejik satış geliştirme çabalarının bir sonucu olarak yüzde 9 yıllık artış ve B2B dijital satışlarında yüzde6 yıllık büyümeyle KOBİ iş segmentinde de önemli bir büyüme elde etti. Çeşitli dijital platformlara yoğunlaşan satın alma faaliyetleri ve yeniden tasarlanmış sadakat taktikleri, B2C dijital segmentinde (yüzde 2 YOY) satış büyümesi getirdi. Ancak birçok pazarda devam eden karantina kısıtlamaları, B2C perakende segmentini büyük ölçüde etkiledi ve tam toparlanmayı engelledi. Genel olarak, B2C segmenti satışlarda hafif bir düşüş gösterdi (yüzde 1 YOY).

META bölgesinde Kaspersky’nin satışları yüzde16 arttı. Türkiye’de Kaspersky yüzde 33 büyürken, B2B sektöründe büyüme yüzde 32 oldu. Kurumsal satışlarda (yüzde 66) ve KOBİ segmentinde (yüzde 8) önemli büyümeler elde edildi.

Siber güvenlik çözümlerine olan talep artıyor
Siber güvenlik çözümlerine olan talep artıyor

Şirket, Ar-Ge ve teknoloji geliştirmeye sürekli yatırım yaparak tüm müşterilerinin siber güvenlik ihtiyaçlarını karşılamak için ürün portföyünü geliştirmeye odaklanıyor. 2021’de Kaspersky 10 yeni ürün ve hizmeti piyasaya sürdü ve mevcut ürünleri için 250’den fazla büyük ölçekli güncelleme yayınlayarak işlevlerini önemli ölçüde geliştirdi. Örneğin şirketin önde gelen çözümlerinden biri olan Kaspersky Industrial CyberSecurity, yıllık bazda yüzde 63 büyüme gösterdi ve tüm OT (Operasyonel Teknoloji) altyapısının güvenlik izlemesi için servisi merkezi yönetim panosuyla güçlendirildi. Bu pano vakalar, olay analitiği ve daha fazlasıyla zenginleştirilmiş, coğrafi olarak dağıtılmış tüm varlıkların bir haritasını sunuyor. Kaspersky ayrıca 2021’de 137 patent alarak toplam patent sayısını 1240’a çıkardı.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Spam e-posta ayıklamak yılda iki iş günü kaybettiriyor: Çözüm nedir?

Kaspersky ayrıca XDR platformunu Secure Access Service Edge (SASE) hizmetiyle güçlendirmek için Brain4Net’i satın alarak hem kurumsal hem KOBİ odağında genişleyen ve dahili olarak geliştirilen servislerle, yerel olarak entegre çapraz ürün ve çözümler sunmaya başladı.

Kaspersky İş Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Andrey Efremov şunları söyledi: “2021’de birçok iyi sonuca ulaştık. Kurumsal iş birimimiz, piyasaya sürülen birçok yeni ve önemli ürünle şirket tarihindeki en iyi sonuçlara imza attı. Bunu başarmak için şirketi daha dayanıklı, güçlü ve günümüzün zorluklarıyla yüzleşmeye hazır hale getirmeyi amaçlayan yeni bir iş stratejisinin geliştirilmesi dahil olmak üzere pek çok çalışmaya imza attık. Vizyonumuz hem işletmeler hem de tüketiciler olmak üzere tüm müşterilerimizi olası tüm saldırı vektörlerinden korumaktır. Bu yaklaşım, eksiksiz bir güvenlik ekosistemi oluşturmayı önceliğimiz haline getiriyor. B2B’de böyle bir ekosistem, küçük işletmelerden yönetilen güvenlik hizmeti sağlayıcılarına (MSSP), ulusal düzeydeki güvenlik operasyon merkezlerine (SOC’ler) ve kamu kuruluşlarına kadar her tür müşterinin ihtiyaçlarını karşılamamızı sağlayacaktır. Ayrıca siber güvenlik pazarında tarafsız, bağımsız ve sorumlu bir oyuncu olduğumuzu kanıtlamak için tasarlanan Küresel Şeffaflık Girişimimizi güçlendirmeye devam ediyoruz.”

Küresel olarak şirketin performansı çoğu bölgede, özellikle Rusya, Baltık Bölgesi, Orta Asya ve Bağımsız Devletler Topluluğunda (BDT) yıllık yüzde 25; Latin Amerika’da yıllık yüzde11; Avrupa’da yıllık yüzde 4; Asya-Pasifik Bölgesinde yıllık yüzde 3 arttı. Kuzey Amerika bölgesindeki satış sonuçları geçen yıla göre düşüş gösterdi (yıllık yüzde 6).

Kaspersky, tüketici ve kurumsal siber güvenlik ürünlerinde TOP 3 metriğindeki gelişimine devam ediyor: 2021’de şirketin ürünleri 75 farklı bağımsız test ve incelemeden geçerek 63’ünde ilk 3 sırada podyum başarısı elde etti. Bunlar arasında 57 tane birincilik vardı. Ayrıca AV-TEST değerlendirmesine göre Kaspersky Endpoint Security Cloud, fidye yazılımı saldırılarına karşı yüzde 100 etkinlik gösterdi ve 10 farklı siber güvenlik sağlayıcısını geride bıraktı.

2021’de Kaspersky, Küresel Şeffaflık Girişimini ilerletmeye devam etti. Şirket, 2020 ve 2021’in ilk yarısında hükümetten, kanun uygulayıcı kurumlardan ve kullanıcılardan veri ve teknik uzmanlık taleplerine ilişkin bilgileri ortaya koyan ilk şeffaflık raporunu yayınladı. Ayrıca şirket, müşterilerine ve iş ortaklarına şirketin ürünleri ve yazılım mimarisi içinde neler olduğu hakkında güncel bilgiler sağlayarak onları güçlendirmek için Yazılım Malzeme Listesini (SBOM) kullanıma sundu.

Şirketin şeffaflığı ve başarıları hakkında daha fazla bilgi için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Tüm büyüme oranları, döviz kuru değişiklikleri uygulanarak aktarılmaktadır.

  • Rakamlar daha kolay okunabilmesi için yuvarlatılmıştır. Gelir 752,28 milyon ABD doları, YOY artış yüzde 6.56’dır.
  • Tüm segment ve bölge rakamları gelir değil, net satış rezervasyonlarındadır. 2021 yılı itibariyle sabit oranlarla sunulmuştur.
  • Uç noktalarda olmayan işletme ve KOBİ segmentlerinde yıldan yıla büyüme.
  • Yukarıda belirtilen bölgedeki ülkeler arasında Ermenistan, Azerbaycan, Belarus, Estonya, Gürcistan, Kazakistan, Kırgızistan, Letonya, Litvanya, Moğolistan, Rusya Federasyonu, Tacikistan, Türkmenistan ve Özbekistan bulunmaktadır.
  • Yukarıda belirtilen bölgedeki ülkeler arasında Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya, Bangladeş, Brunei, Kamboçya, Hindistan, Endonezya, Güney Kore, Laos, Malezya, Nepal, Pakistan, Filipinler, Singapur, Sri Lanka, Tayland ve Vietnam bulunmaktadır.
Etiketler: dijital dönüşümİşletmeden İşletmeye SatışlarıKasperskySiber Güvenlik Çözümleri

İLGİLİ YAZILAR

Kaspersky kripto varlıkları tehdit eden 200 bin kimlik avı saldırısı tespit etti
Güvenlik

Kimlik avı saldırıları kripto varlıkları hedef alıyor

Yazar: DIGITAL REPORT

Kaspersky uzmanları, potansiyel kripto yatırımcılarına yönelik kimlik avı sayfalarının yanı sıra en popüler 20 kripto para cüzdanı adı altında dağıtılan...

Devamını oku
5G abonelikleri 2022'nin sonunda 1 milyarı aşacak
Teknoloji

Küresel 5G abonelikleri 2022’nin sonunda 1 milyarı aşacak

Yazar: DIGITAL REPORT

KasperskyOS İş Birimi Başkanı Andrey Suvorov şunları söylüyor: “5G, bulut hizmetlerinin kullanımındaki artış ve çeşitli IoT (Nesnelerin İnterneti) altyapılarının benimsenmesiyle...

Devamını oku
Teknosa dijital dönüşümünü mağazalarla sürdürüyor
Marka

Teknosa’da dijital dönüşüm mağazalarla sürüyor

Yazar: DIGITAL REPORT

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, çoklu kanal stratejisi çerçevesinde mağaza ağını deneyimle güçlendirmeye ve sektörde ilklere imza atmaya devam ediyor. Bütünsel...

Devamını oku
Spam e-postalar ve kötü niyetli bağlantılar nedir?
Güvenlik

Spam e-posta ayıklamak yılda iki iş günü kaybettiriyor: Çözüm nedir?

Yazar: DIGITAL REPORT

Spam maillerden kurtulmak iş hayatınızı oldukça kolaylaştırabilir. Tahminlere göre her gün gönderilen tüm e-postaların 45-85'ini spam e-postalar oluşturuyor. Ancak bu...

Devamını oku

SON YAZILAR

Rahatlayan piyasa Bitcoin’de 25.000$ seviyesini test ettirebilir

Kimlik avı saldırıları kripto varlıkları hedef alıyor

Amazon, Türkiye’deki işsiz veya vasıflarına uygun işi bulamayan kişilere yardım olacak

418.502 defa katlanabilen akıllı telefon: Samsung Galaxy Z Flip3

Twitter’da yeni dönem: Elon Musk’ın amacı ne?

Dell iki yeni oyun monitörünü tanıttı

HONOR 50, büyük indirim kampanyasıyla satışta

Samsung Türkiye, “Kadın Teknisyen Eğitim Programı”nı hayata geçirdi

Instagram hikayelerinizi kolayca Reels’e dönüştürmek artık mümkün

Meta’nın metaverse’ünde cinsel saldırı skandalı

ÇOK OKUNANLAR

İçerik bulunamadı

SON REHBERLER

İnternet hafızasından silinmek için ne yapmalı?

PlayStation Plus Temmuz 2022 oyunları sızdırıldı

YouTube Premium fiyatı hakkını veriyor mu?

Red Dead Redemption 3 çıkış tarihi ve söylentiler

Messenger’da birinin engeli nasıl kaldırılır?

En İyi Steam Yaz İndirimi 2022 fırsatları

Steam Yaz İndirimi 2022: İpuçları ve cevapları

Tüm Fall Guys oyun modları

Lost Ark Pirate Star Astray görevi nasıl tamamlanır?

İOS ve Android’de düşük güç modu nasıl kapatılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

Go to mobile version