Spotify Barcelona sponsorluk anlaşması ile standın yeni adı Spotify Camp Nou oldu. İspanyol futbol kulübü FC Barcelona ile yapılan sponsorluk anlaşmasının bir parçası olarak, Camp Nou Stadyumu’nun yeni adı Spotify Camp Nou oldu. 2022/23’ten başlayarak önümüzdeki dört yıl boyunca Spotify‘ın adı hem erkek hem de kadın takımlarının formalarını süsleyecek.
Spotify Barcelona anlaşması ile stadının yeni adı Spotify Camp Nou oldu
Anlaşmanın yaklaşık 310 milyon dolar değerinde olduğu düşünülüyor. Kulübün “kayıtlı” taraftar yüzdesi daha yüksek olsaydı daha fazla olabilirdi. Habere göre, kulübün 350 milyon taraftarın sadece yüzde biri kayıtlı.
Spotify Camp Nou, Spotify’ın freemium iş yöneticisi Alex Norström, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
Spotify, sponsorluğunu “müzik ve futbol dünyalarını bir araya getirecek, oyunculara ve sanatçılara küresel bir sahne verecek şekilde” “sanatçıların çalışmalarını büyütmek” için bir fırsat olarak kullanacak. Spotify, sanatçıları güçlendirmek ve keşfedilmelerini sağlamak için Barça ile birlikte çalışıyor. Örneğin, sanatçılar Barça’nın küresel TV izleyicisine ulaşmak için dinamik dijital ekranları kullanabilir. Avrupa’daki izleyiciler bir sanatçı hakkında bir mesaj görebilirken, Hindistan’daki TV izleyicilerine farklı ve yerel olarak alakalı bir mesaj sunulabilir.”
Manchester City dünyanın ilk metaverse futbol stadyumu için Sony ile anlaştı
Bu, Spotify’ın konumunuza ve maçları izlediğiniz kanala bağlı olarak değişen dijital stadyum reklamlarına yatırım yapacağı anlamına da geliyor.
Today I learned that stadiums can have different ads depending on channel and country. pic.twitter.com/qfgGTK7tu4
— Oliur (@UltraLinx) July 4, 2021
Norström’ün iş birliğiyle ilgili daha fazla aytıntı paylaşmadı. Ayrıca Spotify’ın bu yıl içerisinde heyecan verici yeni adımlar atması bekleniyor.