Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

Spotify’dan sanatçılara özel 3 yeni araç

by DIGITAL REPORT
14/03/2023
in Teknoloji
Spotify Marquee, Discovery Mode ve Showcase tanıtıldı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Spotify, platformu için üç yeni özellik olan Marquee, Discover Mode ve Showcase’i tanıttı. Gelin bu özelliklerin hepsini yakından inceleyelim!

Son Spotify Stream On etkinliğinde, sanatçılar, besteciler, podcast yayıncıları ve yazarlardan oluşan bir küresel topluluk, heyecan verici açıklamalar ve yaratıcı görüşlerle dolu bir gün için bir araya geldi. Katılımcılar, Spotify for Artists platformu aracılığıyla sanatçıların çalışmalarını tanıtmalarına ve hayran kitlesini genişletmelerine yardımcı olan güçlü özelliklerin keskin teknoloji gösterileriyle etkileşime girdiler. Bu özellikler arasında, Marquee, Discover Mode ve Showcase gibi yenilikçi araçlar ve kaynaklar yer alıyor.

Spotify Discorvery Mode nasıl kullanılır?

Spotify’da kişiselleştirilmiş öneriler, tüm yeni sanatçı keşiflerinin üçte birinden sorumlu oluyor. Şimdi, Discovery Mode’un tanıtımıyla, sanatçılar ve ekipleri belirli şarkıları tanıtım için önceliklendirebiliyorlar. Spotify’ın gelişmiş algoritmalarına bir sinyal ekleyerek, bu şarkıların Radyo ve Otomatik Çalma’daki dinleyicilere önerilme olasılıkları artar. Sanatçıları bilgilendirmek için, Spotify aylık raporlar sağlar ve seçilen şarkıların kaç yeni dinleyiciye ulaştığını, kaç kez çalma listelerine eklendiğini ve ne sıklıkta kaydedildiğini detaylı bir şekilde belirtiyor.

Discovery Mode’un yeni çıkışlara etkisi etkileyici. Discovery Mode kullanımının ilk ayında, dinleyiciler bu şarkıları yüzde 50 daha sık kaydetti, yüzde 44 daha sık çalma listelerine ekledi ve sanatçıyı yüzde 37 daha çok takip etti. Özellikle, bu etkileyici sonuçlar program ölçeklendirilirken bile tutarlı kalıyor.

Bugün, Spotify’ın bağımsız sanatçılar ve etiketleri teşvik etme taahhüdünde önemli bir kilometre taşı işaret ediyor. Spotify for Artists içinde doğrudan Discovery Mode’unun başlatılmasıyla, müziklerini bağımsız olarak dağıtan binlerce sanatçı ve etiket bu güçlü araca erişim sağlıyor.

Spotify’da Discovery Mode’un nasıl kullanılacağını öğrenmek için aşağıdaki videoyu izleyin:

Spotify for Artists

Spotify, Discover Mode, Showcase gibi yeni özellikler sunarken, müzisyenler ve ekipleri için önemli bir araç olan Spotify for Artists platformunu da sunuyor. Bu platform, müzisyenlere, ayrıntılı izleyici görünümleri, promosyon araçları ve kampanyalarının etkililiğini ölçen veri analitikleri gibi bir dizi özellik sunuyor. Bu sayede müzisyenler, dinleyicilerini daha iyi anlayabiliyor, hayranlarıyla bağlantı kurabiliyor ve müzik kariyerleri hakkında veri odaklı kararlar alabiliyorlar. Spotify for Artists, bağımsız müzisyenlerden büyük plak şirketlerine kadar herkesin müzik endüstrisinde başarı elde etmesine yardımcı olacak değerli bir araçlar sunuyor.

Spotify Marquee nedir?

Marquee, Spotify Free ve Premium’daki dinleyicilere sanatçının yeni çıkışını öneren tam ekranlı bir sponsorlu reklam özelliği sunan oldukça etkili bir pazarlama aracıdır. Bu özellik, müzik gruplarının müziklerine daha önce ilgi gösteren hayranlarla bağlantı kurmasına olanak tanıyor ve birçok sanatçının ve plak şirketinin çıkış stratejisinin önemli bir bileşeni oluyor.

Son zamanlarda, şirket sekiz büyük plak şirketi ve distribütörü ile iş birliği yaparak Spotify Marquee’nin etkililiğini diğer önde gelen platform dışı pazarlama seçenekleriyle karşılaştırdı. Sonuçlar etkileyiciydi; Marquee, karşılaştırılabilir sosyal reklamlar için harcanan her dolara karşılık on kat daha fazla Spotify dinleyicisi sağladı.

Şu anda Spotify for Artists aracılığıyla tüm Amerikalı müzik grupları için mevcut olan Spotify Marquee, bu haftadan itibaren İngiltere ve Avustralya’daki müzik gruplarına sunulmaya başlanıyor. Bu genişleme, daha fazla bağımsız sanatçı ve plak şirketinin bu güçlü tanıtım aracına erişmesini sağlayacak.

TikTok-ification Spotify: Showcase ile devam ediyor

Spotify ayrıca test aşamasında olan yenilikçi bir pazarlama aracı olan Showcase’i tanıttı. Bu yeni özellik, bir sanatçının yeni bir ürünü hakkında dinleyicilere bilgi vermek amacıyla tasarlanırken, uygulamanın ana ekranında bir mobil kart olarak görünecek. Showcase şu anda seçilmiş sanatçılar ve albümlerle test ediliyor ancak yakın gelecekte daha geniş bir kitle tarafından kullanılabilecek.

Spotify Marquee, Discovery Mode ve Showcase tanıtıldı
Spotify Marquee, Discovery Mode ve Showcase tanıtıldı

Spotify, Showcase ile birlikte, Spotify for Artists platformunda, sanatçıların ve müzik gruplarının dinleyiciler ile kritik karar anlarında bağlantı kurmalarını sağlayan kapsamlı tanıtım araçları sunuyor. Aracımız ayrıca, sanatçıların dinleme geçmişlerine dayalı olarak dinleyicileri hedeflemelerine ve kampanyalarının etkililiğini ölçen değerli verilere erişmelerine olanak tanıyor.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Spotify’dan yeni yapay zeka destekli özellik: DJ Modu

Yayın yoluyla müziğe erişim demokratikleşmesi, dinleyiciler için oyunu değiştirdi. Şimdi, Spotify, sanatçıların kariyer aşamasına veya bütçesine bakılmaksızın pazarlama erişimini demokratikleştirmeye bir adım daha ileri götürüyor. Yenilikçi araçları, daha fazla sanatçının müziğini ölçeklendirilmiş bir şekilde tanıtmasına olanak tanır, böylece hayranlarla bağlantı kurmak ve müzik endüstrisinde kariyerlerini geliştirmek daha önce hiç olmadığı kadar kolay hale geliyor.

Yeni özellikleri kullanmaya çalışırken sorun yaşarsanız, “Spotify yanıt vermiyor” sorununu çözmek için rehberimize göz atabilirsiniz.

Tags: Discovery ModeSpotifySpotify MarqueeSpotify Showcase

İLGİLİ YAZILAR

2,5 trilyon dolarlık piyasaya yön veren pusula nasıl çalışıyor?
Pro

2,5 trilyon dolarlık piyasaya yön veren pusula nasıl çalışıyor?

by Eray Eliaçık

Eğlence sektöründeki firmaların bizlerin neler istediğini anlamak için yorumlarımızı takip ettiği, röportajlar ve anketler yaptığı günler geride kaldı. Artık markalar...

Read more
Upstream Request Timeout Spotify hatası nasıl düzeltilir?
Rehber

“Spotify Upstream Request Timeout” hatası nasıl giderilir?

by Barış Selman

Spotify'da can sıkıcı "Upstream Request Timeout" hatasıyla karşılaşmaktan bıktınız mı? Başka bir yere bakmanıza gerek yok! Bu rehberimiz,de Upstream Request...

Read more
Spotify, Türkiye’de 10’uncu yılını kutluyor
Teknoloji

Spotify, Türkiye’de 10’uncu yılını kutluyor

by DIGITAL REPORT

Spotify, Türkiye pazarına 10 yıl önce giriş yaptı ve yerli müzik tüketiminde yaşanan gözle görülür artışın etkisiyle Türkiye’nin müzik sektörü...

Read more
Spotify Jam nasıl çalışıyor?
Teknoloji

Spotify’dan beraber müzik dinlemek için yeni özellik: Jam

by DIGITAL REPORT

Bizce ortak bir müzik tutkusuyla bağ kurmaktan daha güçlü bir şey yok! Spotify, beraber müzik dinleme deneyimini bir sonraki seviyeye...

Read more

SON YAZILAR

Logitech’den kiralama pazaryeri Ortak ile işbirliği

Trendyol ve Cenomi Grup’tan Körfez ülkeleri için stratejik ortaklık

Üretken yapay zekanın yükselişi

Huawei, Starlink’e rakip oluyor

İletişim dünyasına yeni bir soluk: Update İletişim Danışmanlık

2,5 trilyon dolarlık piyasaya yön veren pusula nasıl çalışıyor?

HP Omen 16 ile bakış açınız ve dünya genişliyor

DEİK’ten büyük adım: Web 3.0 ve Blockchain Komitesi kuruldu

E-ticarette kullanıcı deneyimi analiziyle fark yaratın

DreamBot D9 Max: Büyük evler için robot süpürge ve paspas

SON REHBERLER

League of Legends: LoLdle cevapları (28 Kasım 2023)

Binance Word of the Day cevapları (27 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (27 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (24 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (23 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (22 Kasım 2023)

Spotify 2023 özeti ne zaman çıkacak?

League of Legends: LoLdle cevapları (21 Kasım 2023)

Canlı krupiye oyunları: Gerçek bir casinoyu evinizden çıkmadan ziyaret edin

COVID-19’un spora etkisi: Pandemi oyunu nasıl değiştirdi?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ