TikTok Pulse nedir ve bundan nasıl para kazanılır? TikTok Pulse ile içerik oluşturucular yakında hazırladıkları içeriklerden para kazanmaya başlayacak. TikTok’un erişimi tartışılmaz. Çin merkezli sosyal ağ sitesi dünyada devrim yarattı ve büyüme istatistikleri inanılmaz. TikTok’ta içerik oluşturucular topluluklar oluşturmak için bir yöntem buldu. Yakında markaların istedikleri kitlelere ulaşmalarına yardımcı olacak ve üst sıralarda yer alan Tiktoker’lardan simbiyotik olarak faydalanacak bir reklam satış programı olan Pulse aracılığıyla para kazanabilecekler.
TikTok Pulse nedir?
Sosyal ağ platformu tarafından yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
“Markaların TikTok’ta eğlence ve kültürün zirvesinde kalmasına yardımcı olmak için, reklamverenlerin markanızı ‘Sizin İçin Akışta’ ana içeriğin yanına yerleştirmesine olanak tanıyan yeni bir bağlamsal reklamcılık çözümü olan TikTok Pulse’u tanıtmaktan memnuniyet duyuyoruz. TikTok Pulse, markalara toplumu ilgilendiren bu günlük anların ve trendlerin bir parçası olmaları için araçlar ve kontroller sağlamak üzere tasarlandı.”
Bu yılın Haziran ayında, girişim Amerika Birleşik Devletleri’nde başlayacak. Sadece 100.000’den fazla takipçisi olanlara açık olup, sitedeki materyallerin sadece yüzde 4’ünü reklamlar oluşturacak. Pulse, güzellik, moda, otomobiller, video oyunları ve mutfak dahil olmak üzere çok çeşitli konu alanlarını içerecek. Potansiyel para kazandıranları görmek için trend olan konuları nasıl takip edeceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.
İşletmeler için güvenli bir ortam sağlamak amacıyla içerikler gözden geçirilecek. Ayrıca Pulse, reklamverenlerin reklamlarının nasıl performans gösterdiğini görebilmeleri için analiz özelliklerine sahip olacak.
TikTok Pulse şimdiye kadar içerik üreticileriyle paylaşılan reklam geliri sistemlerini kullanmaktan kaçınan platform için önemli bir adımı temsil ediyor. Lansman aşamasında içerik üreticileri, gönderileriyle bağlantılı reklam gelirlerinin yüzde 50’sini alacak.