TikTok Türkiye trendleri son yayınlanan rapor ile ortaya çıktı. Pazarlamacıların sosyal medya uygulamasındaki son değişiklikten yararlanmaları için ipuçları da dahil olmak üzere Tiktok trend raporu, şirket tarafından kullanıcılarla paylaşıldı.
Henüz piyasaya sürülen TikTok trendleri raporu, pazarlamacıların ortaya çıkan en yeni konuşmaları yakalamalarına ve uygulamadaki performanslarını optimize etmelerine yardımcı olmak için önemli kullanıcı trendlerini ve değişiklikleri detaylandırıyor.
TikTok Trend Raporu 2021: Türkiye’nin TikTok trendleri
TikTok’un “Sırada Ne Var” raporu, platformda pazarlama stratejinizi geliştirmenize yardımcı olacak vaka çalışması örnekleri, marka trendleri ve diğer notların yanı sıra artan kullanıcı ilgi alanlarının 35 sayfalık bir özetidir.
TikTok Trend Raporu 2021: Türkiye’nin TikTok trendleri içinse burayı tıklayın.
Rapor: TikTok reklamlarının çevrimdışı satışlar üzerindeki etkisi
TikTok Trend Raporu 2021
Her bir trend için örnek olay incelemesi örneklerinin yanı sıra, ilgilenen kullanıcıların ilgisini çeken gönderi türleri hakkında tavsiyeler gibi genel marka notları da raporda bulunuyor.
Vurgulanan beş ana eğilim aşağıdaki gibidir:
- Kişisel bakım şampiyonları
- Birlikte yaratmanın gücü
- Finansal hizmetler
- Tarifler ve yemek videoları
- Oyun kültürü
Bu alanlardan herhangi birinde çalışıyorsanız, kesinlikle TikTok trendler raporuna bir göz atmaya ve işinizde önemli olan trendler hakkında daha fazla bilgi edinmeye değer.
TikTok pazarlama stratejileri eğitimi: Tiktok Tactics
TikTok ayrıca #TikTokMadeMeBuyIt trendi ve uygulamada ses kullanımının gelişimi hakkında daha fazla bilgi verdi. TikTok’un, platformun büyümeye çalıştığı çok önemli bir alan olan kampanyalarda içerik oluşturucularla çalışma konusunda bazı tavsiyeleri ve notları var.
Uygulamayı pazarlama ve marka bilinci oluşturma için kullanmakla ilgileniyorsanız, TikTok trendleri raporunda bazı ilginç bilgiler var. TikTok’u pazarlama ve marka oluşturma çabaları için kullanmak istiyorsanız, son trendleri, değişiklikleri ve bunların işletmenize nasıl faydalı olabileceğini araştırmalısınız.