Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Rehber

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?

Bu yazıda, TikTok Trendler'in ne olduğuna, keşfinin nasıl çalıştığına ve marka görünürlüğünü artırmak için TikTok Trendler'den nasıl yararlanılacağına odaklandık.

Yazar: Edanur Tekin Şimşek
18/04/2022
Kategori: Rehber
TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
    • Her geçen gün daha fazla işletme platformu kullanıyor
    • TikTok kullanıcılar için bağımlılık yapıyor
    • Sesler hashtag’lerden daha akılda kalıcı
  • TikTok trend keşfi
  • TikTok trendler nasıl kullanılır?
    • En son trendleri bulun
    • Markanız için doğru içerik türünü seçin
    • Eski trendleri kullanmayın
    • Son düşünceler

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır merak ediyorsanız yazımızı okumaya devam edin. TikTok trendleri, TikToker’ların trendleri yakalamasına yardımcı olur. TikTok’ta şirketini geliştirmekte zorluk çeken bir B2B veya B2C pazarlamacısı mısınız? Eğer öyleyse, TikTok trendleri, pazarlama planınızla iyi çalışacak ve kâr elde etmenizi sağlayacak.

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Rehber: TikTok izleme geçmişi görme

TikTok, içerik üretmek için çok fazla yaratıcı seçenek sunuyor, bu nedenle kısa video platformu oldukça popüler. Birçok şirket, marka görünürlüğünü artırmak için platformu kullanıyor. TikTok’ta reklam yapan işletmeler, görünürlüğünü artırmak ve ağlarını genişletmek için takipçi satın almaya daha yatkın. Ayrıca pazarlama girişimlerini hemen sonuç verir. Bu nedenle, özellikle TikTok pazarlama planınızın bir parçasıysa, okumaya devam edin.

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?

TikTok, insanların video oluşturup paylaşabileceği son derece popüler bir sosyal ağ. Geniş kullanıcı tabanı, Platform Gen Z kullanıcılarından oluştuğu için, genellikle trendlere bağlı kalınıyor. Bir işletme olarak takipçi sayısını artırmak ve onları müşteriye dönüştürmek için TikTok trendlerini takip etmeniz gerekir. En İyi TikTok trendlerini neden takip etmeniz gerektiğini açıklayalım.

Her geçen gün daha fazla işletme platformu kullanıyor

Araştırmaya göre TikTok artık bir pazarlama aracı haline geldi. Bu da pazarlamacıların zamanlarını ve paralarını platform için harcamaları gerektiği anlamına geliyor. Artık daha fazla şirket, potansiyel tüketicileri hedeflemek için TikTok reklamlarını kullanıyor. TikTok, daha fazla müşteri çekmek ve güçlü bir topluluk oluşturmaya yardımcı olmak için işletmelere özel yeni özellikler tanıttı. Sonuç olarak, TikTok’un 2021 yıllık raporuna göre, kullanıcıların yüzde 78’i dünyanın en iyi markalarının şu anda TikTok’ta olduğunu ve çok sıkı çalıştığını düşünüyor. TikTok videoları, firmaların müşteri sadakati geliştirmelerine yardımcı oluyor ve daha fazla insanı alışverişe teşvik ediyor.

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?

TikTok kullanıcılar için bağımlılık yapıyor

TikTok, herkesin ilgi alanına hitap eden çeşitli materyallere sahip. Videoların kısa olması TikTok’un en önemli avantajlarından biri.

Verilere göre,her geçen gün daha fazla kullanıcı TikTok’a bağlanıyor. TikTok’a katıldıktan sonra, Z kuşağı izleyicilerinin yüzde 41’i daha az podcast dinlediğini ve yüzde 33’ü daha az TV izlediğini söyledi. Bu durum pazarlamacıların faydalanması gereken bir fırsat.

Sesler hashtag’lerden daha akılda kalıcı

Hashtag’lerin tüm sosyal medya platformları için önemli olduğunu zaten biliyorsunuz. Raporlara göre, popüler sesler artık platformda görünüyor ve TikTok’taki müşterilerin yüzde 88’i, seslerin uygulamanın genel deneyimini iyileştirdiğini düşünüyor. Invideo’nun TikTok marka pazarlama raporuna göre, en iyi performans gösteren videoların yüzde 80’inde canlandırıcı müzikler var. TikTok’ta istediğiniz müziği seçebilirsiniz. Bu nedenle birçok işletme video çekerken müzik kullanıyor. Doğru ses efekti ile potansiyel tüketicilere ulaşmak için başarılı bir strateji.

Rehber: TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Rehber: TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?

TikTok trend keşfi

Son zamanlarda birçok TikTok trendi ortaya çıktı, bu yüzden platformda yeni trendleri hızlı bir şekilde keşfetmek isteyebilirsiniz. TikTok yeni özellikler ekleyerek bunu basit bir hale getirdi. Öyleyse, TikTok’taki en yeni trendleri nerede bulacağımıza bakalım.

  • Keşfet Sekmesi
  • ‘Sizin İçin’ Sayfası
  • ‘Ara’ Sekmesi
  • #TrendAlert Hashtag’i

Trendleri keşfetmekte sorun yaşıyorsanız, yukarıda belirttiğimiz seçenekler size yardımcı olabilir. Yeni trendleri keşfettikten sonra işletmeniz için iyi performans gösteren içerikler oluşturabilirsiniz.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
BeReal: Gen Z’nin yeni favori sosyal medyası

TikTok trendler nasıl kullanılır?

Artık TikTok Trendlerinin önemini ve trendleri nasıl keşfedebileceğinizi öğrendiğinize göre, pazarlama girişimlerinizi geliştirmek için bunları nasıl kullanabileceğinize odaklanalım.

En son trendleri bulun

Trendler yükselir ve düşer. Bu noktada en önemli şey, rekabetçi piyasaya ayak uydurmak için en yeni trendlerin keşfedilmesi. Asla geride kalmamanız gerektiğini bilmelisiniz. Bu nedenle, platformda başarılı olmak için mevcut trendleri erkenden yakalayıp, çok sayıda harika fikir toplamanız gerekir. Ayrıca, özgün ve yaratıcı kalmak, işlerin daha kolay ilerlemesinde yardımcı olur. Bu faktörler, TikTok’taki reklamlarınızın hedef kitleye ulaşmasını sağlar.

Rehber: TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Rehber: TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
En çok indirilen uygulamalar: TikTok zirveyi 2022’de de kaptırmadı

Markanız için doğru içerik türünü seçin

B2B veya B2C markanızla potansiyel tüketiciler üzerinde iyi bir ilk izlenim bırakmak ister misiniz? Sadece 3 dakikalık TikTok videoları daha güçlü bir marka imajı oluşturmanıza yardımcı olabilir. Videonuzu izleyen kişi sayısını artırmak için 30 saniye veya daha kısa bir video oluşturun. Birçok seçenek bulunuyor, bu nedenle rakiplerinizin ne yaptığına bakarak bir adım önde olun. En iyi performansı gösteren içerik türünü seçin ve firmanızı en üst sıralarda tutmak için etkili bir şekilde kullanın. Dilerseniz kısa süre içinde TikTok’ta 10 dakikalık videolar bile yayınlayabilirsiniz.

Eski trendleri kullanmayın

Trendler sürekli değişiyor; bu nedenle, uzun süredir popüler olan bir trendi kullanmaktan kaçının. Bu içeriğinizin daha fazla izleyiciye ulaşmasına engelleyebilir. Bu nedenle, en son trendleri takip edin ve şirketinizin görünürlüğünü artırmak için bunlardan en iyi şekilde yararlanın.

Son düşünceler

TikTok, muazzam bir erişime sahip harika bir platform ve sürekli büyüyen izleyici kitlesiyle hem B2B hem de B2C pazarlamacıları için önemli bir araç haline geldi. Trendleri takip etmek için TikTok’u kullanmak çok önemli. TikTok’ta nasıl takipçi toplayacağınızı bilmek de oldukça önemli, çünkü bu sayede markanızın daha fazla tanınmasını sağlayabilirsiniz.

Etiketler: nedirtiktoktiktok trendTikTok Trend keşfiTikTok Trend Raporu 2021tiktok trendleriTikTok Trendleri nasıl kullanılırTikTok Trendleri nedirtrend

İLGİLİ YAZILAR

Minyonlar filmi TikTok trendi sinemalar tarafından yasaklandı
Teknoloji

#Gentleminions: Minyonlar filmi TikTok trendi sinemalarda takım elbiseyi yasaklattı

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bu yazımızda, komikliği ve absürtlüğü ile dünya çapında ses getiren Minyonlar filmi TikTok trendi Gentleminions'ı ele alacağız. Yeni TikTok trendi...

Devamını oku
TikTok Topluluk Kuralları Uygulama Raporu yayınlandı
Teknoloji

TikTok nefret söylemlerinin önüne geçmekte kararlı

Yazar: DIGITAL REPORT

2022 yılının ilk üç ayında TikTok'tan kaldırılan ihlal içeriklerinin, hesapların sayısı ve durumu hakkında bilgi veren en son TikTok Topluluk...

Devamını oku
FCC TikTok Apple Google çatışması: FCC, TikTok'un yasaklanmasını istiyor
Teknoloji

FCC yetkilisi Apple ve Google’ın TikTok’u yasaklamasını istiyor

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

FCC TikTok Apple Google çatışması hakkında ortaya çıkan gelişmeler gündeme bomba gibi düştü. Bir FCC yetkilisi, Çin'in veri güvenliği konusundaki...

Devamını oku
TikTok para kazanma yolları: TikTok Satış Ortaklığı
Teknoloji

TikTok para kazanma yolları: TikTok Satış Ortaklığı

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bu yazımızda, TikTok para kazanma yollarını, TikTok Satış Ortaklığını ve en iyi ortaklık programlarını ele alacağız. TikTok para kazanma yolları:...

Devamını oku

SON YAZILAR

Hepsiburada Premium üyeliği ne gibi fırsatlar sunuyor?

Haziran NVIDIA Studio Driver yüklenmeye hazır

Teknopark İstanbul’dan yeşil dönüşüm odaklı fikirlere 450.000 TL’ye kadar hibe desteği

Kripto borsası Vauld işlemlerini durdurdu

Skyrim çevrimiçi eşli oyun modu bu hafta yayınlanacak

Ücretsiz oynadıkça kazan blok zincir oyunları yaygınlaşabilir

Omix “Teknolojiyi Mixle” temalı etkinliğinde yeni ürünlerini tanıttı

Her şey yazılım tanımlı hale gelirken: SD-WAN

Siber suçluların kredi kartı bilgilerini çalmak için kullandığı 5 yöntem

Dell Precision 5470 ile büyük iş istasyonlarında sunulan performans 14″‘e geldi

ÇOK OKUNANLAR

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?
Teknoloji

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?

Monster Notebook adını değiştirdi: İşte yeni adı
Marka

Monster Notebook’tan isim değişikliği: İşte yeni adı

Amazon Prime Gaming nedir?
Teknoloji

Epic ve Steam’i korkutan gerçeklik: Amazon Prime Gaming

İnceleme: Elden Ring
Teknoloji

İnceleme: Beyaz Yakalının Rehberi

SON REHBERLER

Snapchat Plus Ghost Trails nedir?

Snapchat Plus gezegen sırası nedir?

En İyi Stronghold Call of Duty: WWII rehberi

Messenger’da gizli mesajlar nasıl görüntülenir?

Macbook’ta iMessages nasıl kapatılır?

Steam’de dil nasıl değiştirilir?

Excel’de çubuk grafik nasıl oluşturulur?

iPhone Face ID’ye ikinci yüz nasıl eklenir?

Cuphead: The Delicious Last Course Graveyard bulmaca cevapları

Mac dikte nasıl kullanılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ