TikTok, e-ticaret sektörüne girerek kendi ürünlerini satmaya başlıyor. Şirket, “Trendy Beat” adlı özellikle, kullanıcıların uygulama içinden alışveriş yapabilmesine yeşil ışık yakıyor.
İlk olarak Financial Times tarafından duyurulan bu yeni özellik şu an için İngiltere’de test ediliyor. TikTok’un Perşembe günü TechCrunch’a yaptığı açıklamada, yeni e-ticaret girişiminin henüz ABD’de test edilmediğini ve şu anda TikTok Shop platformunda ürün satışına izin veren yeni satıcıları eklemeye odaklandığını belirtti.
TikTok Trendy Beat nedir?
TikTok, kendi ürünlerini satma planını “Proje S” girişimiyle yapıyor. Önceden uygulama içinde sadece jetonlar aracılığıyla destek sağlanabilen TikTok, “Trendy Beat” özelliğiyle kullanıcıların uygulama içinden alışveriş yapabilmesini sağlayacak.
Şirket, üçüncü taraf satıcılara güvenmek yerine kendi ürün satış pazarını oluşturmayı hedefliyor.
Çete çaldı, fenomenler akladı: Büyük TikTok vurgunu hakkında bilmeniz gerekenler
TikTok’un e-ticaret sektörüne adım atması, kullanıcıların uygulama içinde daha fazla etkileşimde bulunabilmesini ve markaların doğrudan satış yapabilmesini sağlıyor. Bu adım, TikTok’un genişleyen bir pazarlama ve ticaret platformu olma yolundaki stratejik hedeflerine katkı sağlıyor.