Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Teknoloji

TikTok ve Zefr, reklamverenler için marka uygunluk ve güvenliği çözümü sunacak

Yazar: DIGITAL REPORT
13/04/2022
Kategori: Teknoloji
TikTok ve Zefr'in reklamverenler için marka uygunluk ve güvenliği çözümü nedir?
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

TikTok, marka güvenliği ve marka uygunluğuna odaklanan yeni bir teklif sonrası ölçüm çözümü için sektörün önde gelen marka uygunluk şirketi Zefr’le el sıkıştı. Söz konusu çözüm, BAE, Suudi Arabistan, Mısır ve Türkiye’deki markaların TikTok’ta marka farkındalığı oluşturmak için kullandığı akış içi reklamlar için sunulacak. Reklamverenlere TikTok kampanyaları için marka güvenliği ve marka uygunluğu hakkında kampanya bilgileri verecek olan çözüm, sunduğu içgörüler sayesinde markalara reklam yatırımlarının markalarına uygun içerikleri barındırdığı, marka itibarını koruduğu ve riskleri azalttığına dair tarafsız bir güvence sunacak. Ayrıca markalar, kampanyalarını izlemek ve gerekli optimizasyonları yapmak için  bu içgörüleri şeffaf bir şekilde görüntüleyebilecek ve videolara dair bilgileri kullanabilecek.

TikTok ve Zefr’in reklamverenler için marka uygunluk ve güvenliği çözümü nedir?

İş birliğine dair görüşlerini paylaşan Zefr Kurucu Ortağı ve CEO’su Rich Raddon “TikTok, dünyanın en hızlı büyüyen platformu. Bu iş birliği, marka güvenliği ve marka uygunluğu noktasında TikTok’un Global Alliance For Responsible Media (GARM) ittifakındaki lider konumuna da işaret ediyor. Öte yandan izleyicilerin ilgisi açık web’den TikTok gibi platformlara doğru kaymaya devam ediyor. Bu noktada Zefr olarak ölçüm gibi eski bir alanda yeni bir çağın habercisi olan, video ve onu besleyen platformları düzgün bir şekilde ölçen yeni bir teknik mimariyi tanıtmaktan heyecan duyuyoruz” dedi.

Kampanya analizleri artık GARM’ın 11 ilkesine uygun olarak yapılabilecek

Zefr’in patentli Cognition AI makine öğrenmesi teknolojisiyle güçlendirilen bu yeni çözümü, reklamverenlere TikTok’taki içeriklerin hangi içeriklerle yan yana geleceğini objektif bir şekilde, video düzeyinde doğrulama ve Global Alliance of Responsible Media (GARM) marka güvenlik tabanı ve marka uygunluğu ilkelerine tam uyum sağlama imkanı veriyor. Böylece markalar daha derin içgörüler elde ederken GARM ittifakının 11 ilkesinin her birine uygun kampanya analizleri yapabiliyor. Reklamverenler ayrıca, TikTok’un kampanya öncesi Envanter Filtresi çözümünü Zefr’in kampanya sonrası çözümüyle birleştirerek, kampanya performanslarını Zefr panosunda güvenlik ve uygunluk açısından da görüntüleyebiliyor.

AdvertisementAdvertisement
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
TikTok İzleme Geçmişi özelliği geliyor

TikTok olarak sundukları tüm ürün ve çözümlerin odağında sorumluluk bilincinin ve şeffaflığın bulunduğunu belirten ByteDance Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Global İş Çözümleri Genel Müdürü Shant Oknayan ise şunları söyledi: “Benimsediğimiz bu prensipler sayesinde kullanıcılar, kendileri için önemli olan içeriği oluşturmayı, görüntülemeyi ve paylaşmaya devam ederken işletmelere markalarını güçlendirmek, hedef kitleleriyle bağlantı kurmak ve ürün ve hizmetlerini sergilemek için güvenli bir alan oluşturabiliyorlar. Güven oluşturmak ve emniyeti sağlamak TikTok olarak öncelik verdiğimiz konuların başında geliyor. Zefr ile başlattığımız bu iş ortaklığı, TikTok’u hem markaların itibarı hem de topluluklar için güvenli tutmak adına attığımız adımlardan biri ve TikTok’taki markaları bilinçlendirmeye yönelik çabalarımız için de bir kilometre taşı.”

Zefr’in markalar için kampanya, video veya reklam bazında bilgi toplayan bir raporlama panosu sunan çözümü, kullanıcı dostu bir gösterge tablosuyla geliyor. Bu tablo, hesap ve kampanya düzeyine göre marka güvenliği ve marka uygunluk oranını özetleyerek reklamverenlere yol gösteriyor. Ayrıca raporlama panosu, markaların kampanya performansını tüm GARM Uygunluk Riski kategorilerine göre görüntülemesine ve genel kampanya performansının bir dökümünü almasına da olanak tanıyor.

Etiketler: Güvenlik ÇözümümarkaReklamverenlersosyal medyateknolojitiktoktiktok reklamlarıuygunlukZefr

İLGİLİ YAZILAR

Bosch Elektrikli Mobilite Eğitim Programından 60 öğrenci mezun oldu
Teknoloji

Bosch Elektrikli Mobilite Eğitim Programından 60 öğrenci mezun oldu

Yazar: DIGITAL REPORT

Bosch Elektrikli Mobilite Eğitim Programını tamamlayan öğrencilere katılım sertifikası verildi. Bosch Grubu, Türkiye’de, geleceğin insan kaynağının yetiştirilmesine destek vermek amacıyla...

Devamını oku
Fidye yazılımı saldırısı nedir, nasıl korunulur?
Güvenlik

Fidye yazılımı saldırısına uğrayan on kuruluştan dokuzu yeniden hedef alınırsa fidye ödemeye razı

Yazar: DIGITAL REPORT

İşletmelere yönelik büyük saldırıların her hafta manşetlerde yer alması ve fidye yazılımı saldırısı sayısının 2021'de neredeyse ikiye katlanmasıyla birlikte, fidye...

Devamını oku
TurkNet GigaFiber nedir?
Teknoloji

TurkNet, GigaFiber altyapısını geliştirmeye devam ediyor

Yazar: DIGITAL REPORT

TurkNet, 1000 Mbps’e TurkNet GigaFiber İstiyorum projesi ile hem bireysel kullanıcıların hem de işletmelerin giderek dijitalleşen hayatlarında fark yaratıyor. Speedtest’in...

Devamını oku
OPPOHack 2022 nedir, nasıl başvurulur?
Teknoloji

OPPOHack 2022 başvuruları başladı

Yazar: DIGITAL REPORT

OPPO, aynı anda birkaç yerden hizmet sunarak kullanıcı merkezli deneyim anlayışını vurgulayan bir dünya inşa etme vizyonuyla OPPOHack 2022'yi gerçekleştiriyor....

Devamını oku

SON YAZILAR

Bosch Elektrikli Mobilite Eğitim Programından 60 öğrenci mezun oldu

Fidye yazılımı saldırısına uğrayan on kuruluştan dokuzu yeniden hedef alınırsa fidye ödemeye razı

TurkNet, GigaFiber altyapısını geliştirmeye devam ediyor

OPPOHack 2022 başvuruları başladı

Xiaomi, 2022 yılının ilk çeyreğinde 73,4 milyar RMB gelir elde etti

Toplu taşımada elektrikli otobüs dönemi başlıyor

Yorglass’ın dijital dönüşüm projesi Tan Ekspress’e iki ödül birden

Kafein Teknoloji, yatırımlarına devam ederek AllinCyber departmanını kurdu

Family Guy yıldızının yeni projesi, BAYC NFT’si çalındığı için tehlikeye girdi

Kripto para yatırımcılarının gözü Çarşamba ve Cuma günlerinde

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement

ÇOK OKUNANLAR

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor
Teknoloji

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor

Windows 10 için en iyi medya oynatıcı programlar (2021)
Teknoloji

Windows 10 için en iyi medya oynatıcı programlar (2021)

En iyi Telegram oyunları (2021)
Teknoloji

En iyi Telegram oyunları (2021)

Twitter'da "beni kim engelledi" sorusunun yanıtını öğrenin
Teknoloji

Twitter’da “beni kim engelledi” sorusunun yanıtını öğrenin

SON REHBERLER

Destiny 2 Austringer nasıl alınır?

yearn.finance (yfi) nedir?

Call of Duty’nin yeni sezonu ile ormanlarda savaş başlıyor

Fortnite Enerji Tüfeği Keşif Haftası sonunda geldi

Twitter yer işaretleri nasıl kullanılır?

Lost Ark Monte Island token, konumu ve daha fazlası

Redmi telefonlarda uygulama gizleme nasıl yapılır?

Hitman 3 güncellemesi yayınlandı: Yeni özellikler nedir?

Fortnite kontrol panellerinin gücü nasıl kesilir?

Elden Ring’de NPC ve boss’lar nasıl çağırılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement
Go to mobile version