Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home E-ticaret

TikTok’tan alışveriş yeni bir boyut kazanıyor

TikTok, LTK ile entegre oluyor: Hedef influencer alışveriş deneyimini dönüştürmek

by DIGITAL REPORT
13/11/2024
in E-ticaret, Teknoloji
TikTok'tan alışveriş yeni bir boyut kazanıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

TikTok, influencerların önerileriyle alışveriş yapma imkanı sunan LTK uygulamasıyla entegre oluyor. Bu yeni özellik ile moda içerik üreticilerinin LTK üzerinden alacakları komisyonları artıracak, tüketicilerin de aradıkları kıyafetlere daha kolay ulaşmalarını sağlayacak. Influencer dünyasında alışverişin nasıl bir değişim yaşayacağını

TikTok ve LTK (eski adıyla LikeToKnow.it ve RewardStyle) uygulamaları, tüketicilere sipariş ettikleri ürünlerle ilgili bilgi sunma konusunda dikkat çekici bir yenilik ortaya çıkarıyor. Örneğin, bir ürünün hangi bedeninin daha uygun olacağını anlamak için kullanıcılar, her iki uygulamada da belirli ürünlerin bedenlerini arayabiliyor. Popüler bir marka ise, kullanıcıların sosyal medyada kendilerine benzer vücut tiplerini modelleyen influencer’ları bulmasına olanak tanıyor. Bu da doğru beden seçimi yapmayı kolaylaştırarak markaların iade oranlarının da düşmesine ön ayak oluyor.

@alwaysmeliss The @Aritzia super puff vest is💯 find this exact look in comments and on my @LTK ♬ original sound – ALWAYSMELISS

Yeni LTK entegrasyonu, TikTok içinde bir içerik üreticisi bir ürün tanıttığında, yorumlar kısmında LTK’daki ürünün linkinin görünmesine olanak tanıyor. İlerleyen dönemlerde bu özellik TikTok’un sosyal medyada olduğu kadar, bir alışveriş uygulaması olarak da konumlanmasına katkı sağlayacak. Böylece TikTok eğlence amaçlı kullanımın yanına, alışverişi de ekleyerek kârlılığını artıracak bir adım atıyor.

@leliassoutherncharm Find this exact @aerie look pinned in the comment or through the link in my bio via @LTK! #leliassoutherncharm #ltksalesalert #ltkholiday #ltkgiftguide #ltktravel #womenssets #leopardprint #sets #airportoutfit #traveloutfit ♬ Espresso – On Vacation Version – Sabrina Carpenter

Yapılan entegrasyonun detayları henüz kesinleşmemekle birlikte, LTK, özelliğin varlığını doğruladı, ancak daha fazla bilgi vermedi. Ayrıca, belirli içerik üreticileri, LTK’nın davet programına katıldıklarını sosyal medya üzerinden duyurdular. Bu durum, TikTok’un influencer işbirlikleri ile alışveriş alanındaki etkisini arttırmak için atılmış önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Yani, içerik üreticilerinin ürün tanıtımlarının daha görünür ve erişilebilir hale gelmesi, marka işbirliklerinin artması anlamına geliyor.

Tags: alışveriştiktok

İLGİLİ YAZILAR

TikTok ABD Oracle Silver Lake MGX'e devredildi
Marka

TikTok ABD, Oracle Silver Lake ve MGX’e devredildi

by Kerem Gülen

TikTok, ABD'deki operasyonlarının önemli bir kısmını Amerikan yatırımcı grubuna devretme anlaşması yaptı. ByteDance CEO'su Shou Zi Chew'un iç yazışmasında kaydedildiği...

Read moreDetails
TikTok'un ABD satışı tarihi doldu, Trump erteledi
Marka

TikTok’un ABD satışı tarihi doldu, Trump erteledi

by Aytun Çelebi

TikTok'un Çin merkezli sahipliğinden ABD'ye zorunlu devri için belirlenen 23 Ocak 2026 son tarihi, herhangi bir anlaşma sağlanmadan doldu. Trump...

Read moreDetails
TikTok, yapay zeka içeriği şeffaflığı ve kullanıcı refahı için yeni özellikler başlatıyor
Basın bülteni

TikTok, yapay zeka içeriği şeffaflığı ve kullanıcı refahı için yeni özellikler başlatıyor

by DIGITAL REPORT

TikTok, kullanıcı güvenliğini ve dijital refahı artırmaya yönelik iki önemli güncellemeyi devreye aldı. Platform, yapay zeka ile üretilen içeriklerde şeffaflığı...

Read moreDetails
TikTok içerik üreticisi abonelik karı
Teknoloji

TikTok içerik üreticileri artık abonelik gelirinin %90’ını kazanabilecekler

by Emre Çıtak

TikTok, içerik üreticilerinin platformdan daha fazla para kazanmasının önünü açan önemli bir değişikliği duyurdu. Şirketin abonelik modelinde yaptığı bu güncelleme...

Read moreDetails
Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM