Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

Türk Telekom, TTNET ve Avea markaları birleşti

by Aytun Çelebi
26/01/2016
in Teknoloji
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Entegre telekomünikasyon şirketine dönüşen Türk Telekom Grubu, tüm markalarını Türk Telekom adıyla birleştirdi. Antalya’da CEO Rami Aslan’ın konuştuğu basın toplantısıyla duyurulan değişiklik ile markanın yeni logosu da görücüye çıktı.

Yarın (27 Ocak 2016) itibarıyla geçerli olacak değişiklik, Avea, TTNET ve Türk Telekom’un mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerinin tek çatıdan sunulmasını sağlayacak.

Marka iletişimini anlatan yeni bir TV reklamı da değişimle birlikte yayınlanmaya başlayacak. Türk Telekom, bu reklamda ve iletişiminde “fiber” kelimesine odaklanıyor ve 206 bin kilometrelik fiberoptik iletişim altyapısının gücüne vurgu yapıyor.

Türk Telekom'un yeni logosu

Bu değişim, tek mağaza, tek çağrı sistemi ve tek internet sitesinden tüm hizmetlere erişim sağlarken, mobil cihazlardaki Avea hatlarında da artık bağlantı tanımında Türk Telekom ibaresi görülecek.

Değişim hakkında söyleyebileceğim son şey ise, firmanın “entegre telekomünikasyon şirketi” tanımının altında yatıyor. Türk Telekom, bu birleşmeyle Türkiye’nin en büyük telekomünikasyon şirketine dönüştü.

Toplantıda konuşan Türk Telekom CEO’su Rami Aslan’ın vurguladığı konular ise şu başlıklarda toplanıyor:

Fiber gücü mobile taşınacak. Nisanda devreye girecek olan 4,5G ile 1800 MHz bandındaki en yüksek kapasite ve abone başına düşen en yüksek frekans paketleri sunulacak.

Tivibu da TV hizmetleri kapsamında tek marka birleşmesinde yer alıyor. Daha önce duyurulmuştu, ancak toplantıda bir kez daha açıklandı. Türk Telekom, üç sene boyunca yayın haklarına sahip olduğu UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi yayınlarını 4K çözünürlüğünde izleyecekler.

 

Bu da Türk Telekom'un yeni mağaza konsepti. pic.twitter.com/AnYB9wVz0P

— aytun çelebi (@aytuncelebi) January 26, 2016

Tags: AveafiberlogomarkaRami AslanTivibuTürk Telekom

İLGİLİ YAZILAR

Türk Telekom, CDP İklim Değişikliği Programı'nda "A" skoru aldı
Basın bülteni

Türk Telekom, CDP İklim Değişikliği Programı’nda “A” skoru aldı

by DIGITAL REPORT

Türk Telekom, Karbon Saydamlık Projesi (CDP) İklim Değişikliği Programı'nda en yüksek not olan "A" skoru ile bu yıl da "Global...

Read moreDetails
Türk Telekom erişilebilirlik projelerini duyurdu
Basın bülteni

Türk Telekom erişilebilirlik projelerini duyurdu

by DIGITAL REPORT

Türk Telekom, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında engelli bireylerin hayata eşit katılımını destekleyen projelerini tanıttı. Şirket, “Türkiye’ye Değer” anlayışıyla...

Read moreDetails
frekans-mi-cesitlilik-mi-q3-verileriyle-gorunurluk-stratejileri_02
Pro

Influencer pazarlama içeriklerinde .com yüksek frekans, FMCG geniş ağ tercih etti

by Kerem Gülen

Influencer pazarlaması, 2025’in üçüncü çeyreğinde de markalar için ana akım iletişim alanı olmaya devam ediyor. Önümüzde bu tabloyu somutlaştıran bir...

Read moreDetails
Türk Telekom Playstore.com'da mobil ödeme kampanyası sundu
Basın bülteni

Türk Telekom Playstore.com’da mobil ödeme kampanyası sundu

by DIGITAL REPORT

Türk Telekom, dijital oyun alışveriş platformu Playstore.com'da mobil ödeme ile alışveriş yapan kullanıcılara indirim kampanyası sunduğunu açıkladı. Kampanya kapsamında, Playstore.com'dan...

Read moreDetails
Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM