Entegre telekomünikasyon şirketine dönüşen Türk Telekom Grubu, tüm markalarını Türk Telekom adıyla birleştirdi. Antalya’da CEO Rami Aslan’ın konuştuğu basın toplantısıyla duyurulan değişiklik ile markanın yeni logosu da görücüye çıktı.
Yarın (27 Ocak 2016) itibarıyla geçerli olacak değişiklik, Avea, TTNET ve Türk Telekom’un mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerinin tek çatıdan sunulmasını sağlayacak.
Marka iletişimini anlatan yeni bir TV reklamı da değişimle birlikte yayınlanmaya başlayacak. Türk Telekom, bu reklamda ve iletişiminde “fiber” kelimesine odaklanıyor ve 206 bin kilometrelik fiberoptik iletişim altyapısının gücüne vurgu yapıyor.
Bu değişim, tek mağaza, tek çağrı sistemi ve tek internet sitesinden tüm hizmetlere erişim sağlarken, mobil cihazlardaki Avea hatlarında da artık bağlantı tanımında Türk Telekom ibaresi görülecek.
Değişim hakkında söyleyebileceğim son şey ise, firmanın “entegre telekomünikasyon şirketi” tanımının altında yatıyor. Türk Telekom, bu birleşmeyle Türkiye’nin en büyük telekomünikasyon şirketine dönüştü.
Toplantıda konuşan Türk Telekom CEO’su Rami Aslan’ın vurguladığı konular ise şu başlıklarda toplanıyor:
Fiber gücü mobile taşınacak. Nisanda devreye girecek olan 4,5G ile 1800 MHz bandındaki en yüksek kapasite ve abone başına düşen en yüksek frekans paketleri sunulacak.
Tivibu da TV hizmetleri kapsamında tek marka birleşmesinde yer alıyor. Daha önce duyurulmuştu, ancak toplantıda bir kez daha açıklandı. Türk Telekom, üç sene boyunca yayın haklarına sahip olduğu UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi yayınlarını 4K çözünürlüğünde izleyecekler.
Bu da Türk Telekom'un yeni mağaza konsepti. pic.twitter.com/AnYB9wVz0P
— aytun çelebi (@aytuncelebi) January 26, 2016