Turkcell Pasaj, online alışveriş deneyimini yeni bir reklam filmiyle anlatıyor. Reality showlardan ilham alan film, alışveriş sürecindeki sorunları mizahi bir dille ele alıyor.
Reklam filmi “Pasajlı Hayatlar” adıyla yayınlandı. Filmde, “Pasajsız Hayatlar” adlı hayali bir program üzerinden, hatalı siparişler, teslimat sorunları ve satıcılara ulaşamama gibi durumlar yaşayan bir ailenin hikayesi anlatılıyor.
Ailenin Turkcell Pasaj kullanıcısı olmasıyla birlikte, alışveriş deneyiminin daha güvenli ve keyifli hale geldiği vurgulanıyor. Hızlı teslimat, satış sonrası destek ve güvenilir satıcılar gibi avantajlar ön plana çıkarılıyor.
Künye:
Reklamveren: Turkcell
Reklamveren Marka Ekibi: Mustafa Alcan, Taha Güvendi, Başak Erden, Bilge Karanfil, Sena Süzer
Reklamveren Prodüktör: Tuğba Özkan, Hakan Pamukçu
Reklamveren Medya Planlama Ekibi: Dilek Kafalı, Berkay İçöz
Reklamveren Kurumsal İletişim Ekibi: Buket Uluçay Eroğlu, Nida Ayar, Murat Çakır
Reklam Ajansı: Leo İstanbul
CCO: Volkan Dalkılıç
COO: Ezgi Ataseven
Yönetici Kreatif Direktör: Gürkan Gürel
Kreatif Direktör: Ali Can Baytok
Kreatif Ekip Lideri: Kadir Temir, Hasan Calp
Kreatif Ekip: Murat Hazar, Zeynep Aydın, Baran Tapar
Strateji Direktörü: Zeynep Bortaçina
Marka Grup Direktörü: Yiğit Uysal
Marka Direktörü: Kübra Sabancı
Marka Temsilcileri: Beril Ermeral, Melis Eğinlioğlu
Sosyal Medya Ekip Lideri: Ender Mercan
Sosyal Medya Ekibi: Özge Ataş, Deniz Otun, Cansu Çetin
İçerik Ekibi: Muzaffer Kocaman, Anıl Özen
Prodüksiyon Direktörü: Arzu Köksal
Ajans Prodüktörleri: Mustafa Güngör, Azra Işıklar
Yapım Evi: Hokus Film
Yönetmen: Ömer Sinir
Yapımcı: Eyüp Kırbaş, Levent Köstepen
Medya Ajansı: Staff




