Turkcell ve Amazon Türkiye, dijital kanallarda müşteri deneyimini geliştirmek amacıyla iş birliğine gitti. Bu iş birliği sayesinde müşteriler, Turkcell, Superonline ve TV+ hizmetlerine Amazon.com.tr ve Amazon mobil uygulaması üzerinden erişebilecekler.
Turkcell’e ait özel bir marka sayfası Amazon.com.tr ve Amazon mobil uygulamasında oluşturuldu. Bu sayfada, Turkcell, Superonline ve TV+ ürün ve hizmetleri tanıtılıyor. Müşteriler, Turkcell aboneliği başlatma, Superonline ev interneti başvurusu yapma ve TV+ üyeliği başlatma gibi işlemleri bu sayfa üzerinden gerçekleştirebilecek.
Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, bu iş birliğinin dijitalleşme vizyonlarında önemli bir adım olduğunu ve kullanıcılara daha etkileşimli ve entegre bir deneyim sunmayı hedeflediklerini belirtti. Ayrıca, Turkcell’in ürün ve hizmetlerini daha geniş kitlelere ulaştırmanın stratejik bir öncelik olduğunu ve iş birliğinin kapsamını artırmayı hedeflediklerini söyledi.
Amazon Ads Türkiye, Mısır ve G. Afrika Genel Müdürü Yasmine Hassan, müşterilerin Amazon.com.tr’de aradıkları ürünlere kolayca ulaşmalarını sağlamanın öncelikleri arasında olduğunu ve Turkcell ile yapılan iş birliği sayesinde müşterilerin Turkcell’in sunduğu ürün, hizmet ve kampanyalara hızlı bir şekilde ulaşabileceğini ifade etti.




