Türkiye’deki abone sayısını artırma hedefi doğrultusunda, TV+ PRO ekibi Yandex Navi reklamlarına odaklanarak marka görünürlüğünü güçlendirdi. TV+ PRO’nun haftalık aktif kullanıcı sayısını iki haftada yüzde 16 artmayı başardıklarını vurgulayan Yandex Ads Türkiye Ajans Ortaklıkları Yöneticisi Hazmi Emre Aytekin yaptığı açıklamasında:
“Banner ve dijital billboard’larla markanın mesajını etkili bir şekilde ileterek ürünün görünürlüğünü önemli ölçüde artırdık” şeklinde konuştu.
İzleyicilerin sevdiği kanalları, filmleri ve dizileri yalnızca internet bağlantısıyla diledikleri her yere taşıyabilmelerini sağlayan TV+ PRO, ürünün taşınabilirliğini öne çıkarmak amacıyla Yandex Navi kampanyasını hayata geçirdi. Emre Aytekin açıklamasının devamında:
“Türkiye’de tatil sezonu olması sebebiyle yoğun araç trafiği ve Yandex Navi kullanımında artış bekliyorduk. Hedef kitlemizin sıkça kullandığı bu teknoloji platformu, benzersiz bir görünürlük sunuyor. TV+ PRO ürününün özelliklerini sergilemek için Yandex Navi, en uygun reklam kanallarından biri. TV+’ın mevcut reklam materyallerini Yandex’e uyarlayarak kampanyamıza başladık. Ayrıca, aynı kampanya kapsamında farklı reklam alanlarından da faydalandık” ifadelerini kullandı.
Coğrafi Hizmetler’de Banner’ların iki farklı senaryoda görülebildiğine değinen Navi Hesap Yöneticisi Elvira Çetinkaya yaptığı açıklamada:
“Sürücü, banner’ı aracın hızı sıfır olduğunda, yani kırmızı ışık veya yoğun trafikte durduğunda ve rota oluşturulurken görebiliyor. Banner’a tıklandığında, reklamın ayrıntıları görüntüleniyor. Bu format, marka metriklerini iyileştirerek hedef kitle kapsamını maksimize ediyor. Coğrafi Hizmetler’de billboard, sürüş sırasında harita üzerinde görünerek, kullanıcı tıkladığında reklamın detaylarını gösteriyor. Bu format, marka bilinirliğini artırmak adına önemli katkılar sağladı. Bu araçlar, görünürlüğü artırırken mesajlarımızın kullanıcıya ulaşmasında büyük rol oynadı” şeklinde konuştu.
Turkcell Ana Medya Planlama ve Performans Pazarlaması Yöneticisi Berkay İçöz ise açıklamasında:
“Hedef kitlemiz, seyahat etmeyi ve konforlu yaşamayı seven kişilerden oluşuyor. Reklamlara başladığımız dönem ile önceki dönemleri kıyasladığımızda kullanım oranındaki artışın önceki haftalara göre yüzde 16 daha yüksek olduğunu belirledik. Bu sebeple bu reklam modelini kullanmayı sürdürmeyi planlıyoruz” ifadelerini kullandı.
13Brave Ajansı Performans Pazarlama Takım Lideri Ali Çağrı Kocabalkan da Yandex ile uzun süredir devam eden işbirliklerini, TV+ ile elde ettikleri başarıyla daha da güçlendirdiklerini belirtti.
Öne çıkan görsel: TV+