Twitter, Super Follows para kazanma araçlarına içerik oluşturucular için yeni bir “Süper Takipçiler” bildirim sekmesi ve abonelerin yalnızca uygulamada takip etmek için ödeme yaptıkları hesaplardan belirli uyarılar almaları için yeni bir yöntem dahil olmak üzere birçok yeni özellik ekledi.
Twitter Süper Takipçi nedir?
Geçen hafta Twitter, markalara ve içerik oluşturuculara ayrıntılı analiz ve oluşturma araçları vererek pazarlama ve büyüme stratejilerini optimize etmeleri için yeni fırsatlar sunmak için “Twitter Toolbox“ı tanıtmıştı. Bu, içerik oluşturucuların ödeme yapan izleyicileriyle daha etkili bir şekilde etkileşime girmesine, topluluk bağlarını güçlendirmesine ve aynı zamanda henüz abone olmayan kişilerin onları takip etmesi için bir neden sağlamasına olanak tanır.
new feature alert for creators, rolling out on iOS!
creators will now be able to see all their Super Follower interactions under the ‘notifications’ tab pic.twitter.com/Ruopkq7uAa
— Super Follows (@SuperFollows) February 1, 2022
Aboneler artık yalnızca Süper Takipçi tweet’leri için bildirim almayı seçebilirler. Aşağıda görüldüğü gibi yeni ‘Yalnızca Süper Takipçi Tweet’leri’ seçeneği, yalnızca bu belirli tweet’ler yayınlandığında kullanıcıları bilgilendirecek. Bu, ödeme yapan abonelerle etkileşimi geliştirmek için daha fazla fırsat sağlarken, müşterilerin en son hedeflenen yorumlar ve diğer topluluk üyeleri hakkında her zaman güncel olmalarına olanak tanır.
Twitter’da hükümetlerin içerik kaldırma talepleri artıyor: Türkiye 3. sırada
Super Follows, geçen yılın Haziran ayında genel uygulamalar için başlatıldı. Ardından Ekim ayında iOS kullanıcılarına genişletildi. Super Follows, 10.000’den fazla takipçisi olan Twitter içerik oluşturucularının, uygulama aracılığıyla en meşgul takipçileri için ekstra, benzersiz içerikten para kazanmaları için aylık abonelik ücreti (9,99 ABD Dolarına kadar) talep etmelerini sağlar.
Sensor Tower’a göre, Super Follows pazardaki ilk iki haftasından sonra yalnızca Amerika Birleşik Devletleri’nde yaklaşık 6000 dolar ve Kanada’da yaklaşık 600 dolar gelir elde etmişti. Bunlar, tüketicilerin özel tweet’ler için ödemeye istekli olacağına dair harika erken göstergeler olarak değerlendirilmiyor.
Twitter, abonelik modellerini güncellemek ve geliştirmek için çalışıyor ve daha fazla profilin, Twitter profillerinden gerçek, doğrudan para elde etmek için ücretli takipçileri için daha yararlı ürünler sağlayıp sağlayamayacağını görmek ilginç olacak.