Web tarayıcıda Microsoft 365 kullanma mümkündür ve nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız, bu rehberde size yardımcı olacağız.
Web tarayıcısında Microsoft 365 kullanmak, belgelerinizi hemen hemen her cihazdan, her zaman, her yerde yönetmenin uygun bir yoludur. Microsoft Office paketini bir web tarayıcısında kullanmanın en kolay yolu, OneDrive ve / veya Office tarayıcı uzantısını kullanmaktır.
Microsoft 365 paketi, üretkenliğinizi organize etmeyi ve artırmayı amaçlayan bir dizi iyi bilinen araç içerir. Microsoft 365 paketinin araçları çevrimiçi veya çevrimdışı olarak kullanılabilir. Web tarayıcınızda herhangi bir Microsoft 365 aracıyla çalışmak, tüm çalışmalarınız otomatik olarak OneDrive bulut alanına kaydedileceği için iyi bir İnternet bağlantısı gerektirir.
Ek olarak, tüm belgelerinize hızlı erişim için Office uzantısını yükleyebilirsiniz. Bir Microsoft hesabı zorunludur ve çevrimiçi araçlardan herhangi birini kullanmadan önce oturum açmanız gerekecektir.
Web tarayıcıda Microsoft 365 kullanma
- Microsoft hesabınızda oturum açtıktan sonra, paketinizde bulunan tüm uygulamaların bulunduğu paneli göreceksiniz. Belirli bir belge biçimini açabilir veya OneDrive’ı doğrudan başlatabilir ve bulutta belgeler oluşturabilirsiniz.
- OneDrive’a girdikten sonra> Oluştur’a tıklayın> istenen dosya türünü seçin. Bir belgeyi düzenlemeye başladığınızda, değişiklikler otomatik olarak kaydedilir.
- Bir belgeyi daha sonraki bir tarihte düzenlemeniz gerekirse, OneDrive> Dosyalar’ı açın> dosyayı seçin> Düzenle> Web için (belge türü) düzenle. Değişikliklerinizi kaydetmenize gerek yoktur.
- Chrome’da kullanmak için Outlook’un web sürümünü yüklemeniz gerekir.
Microsoft hesabında oturum açarak web’de Outlook kullanma
- Pencerenin üst kısmındaki Google Chrome’u (üç nokta) Özelleştir’i seçin ve kontrol edin.
- Outlook’u Yükle’yi seçin.