Interpublic Group’tan Weber Shandwick, Tom Beckman’ı ilk küresel CCO olarak atadı. Tom Beckman’ın ifadesi ile ajans, halkla ilişkiler konusunda beklentilerin ötesine geçmeye devam ediyor.
Beckman daha önce küresel yaratıcılığın başındaydı. Ajans ayrıca Robyn Adelson’ı Kuzey Amerika için baş strateji sorumlusu olarak atadı.
- Apple’ın bahar etkinliğinde tanıttığı tüm cihazlar: iMac 2021, AirTag, iPad Pro 2021 ve Apple TV 4K
- Tüketici grupları Facebook’tan çocuklar için Instagram projesini durdurmasını istedi
- Pandemi sonrası dünyada pazarlama profesyonelleri hangi özelliklere sahip olmalı?
Tom Beckman, Weber Shandwick’in Global CCO’su olarak atandı
Atılan adımlar, Weber Shandwick’in PR ve iletişim konusunda beklentilerin ötesine geçme çabasının bir parçası olarak değerlendiriliyor; bu hamleler, şirketin Kuzey ve Güney Amerika’daki yaratıcı liderliğini güçlendirmeyi içeren bir itici güç görevi görüyor.
Ajans, Beckman’ın gözetimi altında Ancestry, Airbnb, Bud Light ve Mattel için yenilikçi kampanyalar yarattı. Mağaza 2019’da 25 Cannes Lions kazandı ve Ad Age, onu 2020 Ajans A-Listesindeki tek PR grubu olarak adlandırdı.
Beckman, ajansın yaratıcı ekiplerini büyütmeye devam edecek ve organizasyonun liderlerinden oluşan bir grup olan Küresel Yaratıcı Konseyine liderlik edecek. Adelson, Kanada’da hem yaratıcı hem de strateji alanında çalışıyor ve McDonald’s, Mondelez ve Sport Chek müşterileri için kampanyalar üretiyor. Artık kapsamı tüm Kuzey Amerika için stratejiyi kapsayacak şekilde genişledi.