WhatsApp Business, firmaların ürünlerini verimli bir şekilde tanıtmalarını sağlayacak yeni bir işlev sunuyor. Öte yandan, müşteriler için satın almayı daha hızlı hale getirecektir.
WhatsApp Business, ürünleri düzenlemek için “koleksiyonlar” özelliğini ekledi
WhatsApp‘da katalogların ötesinde, kullanıcılar bunları koleksiyonlar halinde düzenlemek için ürün kategorileri oluşturabilir. Örneğin, “kadın yazlık giysiler”, “ev bitkileri”, “mutfak dekoru”, “tatlılar” vb. Ürün türlerini bölmek için klasik koleksiyonlar oluşturabilir veya promosyonları, teklifleri, yenilikleri vb. öne çıkaran koleksiyonlarla daha yaratıcı olabilirler.
Alıcı odaklı dinamik, hem tüketici hem de satıcılar için işleri kolaylaştırır. Kullanıcılar, doğrudan ilgilerini çeken koleksiyona gidecekleri için aradıkları ürünü daha kolay keşfedebilecekler. Satıcılar ise artık uzun bir mal listesiyle uğraşmak zorunda kalmayacak.
Katalog başına sınır 500 üründür. Dinamik de bildiğimizle aynı, yani tek gereken bir ürün resmi yüklemek, bir başlık ve açıklama, ürün kodu ve kullanıcının şirketin web sitesine gitmesi için ilgili bağlantı eklemek. Kullanıcının siparişini göndermek için sadece ilgilendiği ürünü sepete atması gerekecek.
Yeni Koleksiyonlar özelliği henüz piyasaya sürülmedi, ancak yakında yayınlanacak.