Türkiye’nin en büyük online yemek platformlarından biri olan Yemeksepeti hem kendi logusunu hem de market ürünleri sipariş hizmeti Banabi’nin logosunu değiştirirken web sitesinde de bir takım yenilikler yaptı. Bu yenilikler arasında ilk dikkat çeken değişimler font ve renk yelpazesinin değişmesi oldu.
Yemeksepeti 20 yıldır aynı logoyu kullanıyordu. Ancak bu sabah duyurulan bir kararla şirketin logosu ve tasarımı, daha minimalist bir versiyonuyla değiştirildi. Pembe bir arka planın kullanıldığı logonun hatları daha yumuşak tasarlanmış.
Değişimdeki en beklenmedik değişiklik ise yıllardır alıştığımız kurye figürünün kaldırılması oldu. Sitenin arayüzünün tasarımında ise bazı renk ve font farklılıkları bulunurken çok ciddi değişikliklere gidilmemiş.
İşte yapılan değişiklikler
- Fark edilebileceği üzere kurye simgesi kaldırılırken renklerde daha yumuşak tonlar tercih edilmiş.
- Banabi logosunda benzer bir renk değişikliği gözlemlenirken parmak figürü yerine Banabi ismini çerçeveleyen bir tasarımın kullanılmış.
- Daha öncesinden Banabi ve Yemeksepeti için farklı renk kodları kullanılırken gelen değişiklikler ile birlikte bu değişiyor.
- Web sitesinde seçilen yeni renk ilk gözümüze çarparken yapılan başka bir büyük değişiklik bulunmuyor.
- Web sitesine paralel bir şekilde mobil uygulamasında da renk değişimi uygulanırken değişen Banabi logosunu ekranın üst kısmında görebiliriz.