Okan Erol, şirket bünyesinde 12 yılı geride bırakarak, Yemeksepeti CMO’su olarak yeni görevine başladı.
Erol, yeni görevi dahilinde Yemeksepeti ve girişimlerinin tüm pazarlama ve iletişim faaliyetlerinin yönetiminden sorumlu olacak.
Mercedes-Benz Otomotiv’de üst düzey atama
Yemeksepeti’nin yeni CMO’su Okan Erol kimdir?
Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Bölümü’nden lisans ve Cranfield Üniversitesi Stratejik Pazarlama Bölümü’nden yüksek lisans derecesine sahip olan Okan Erol, kariyerine 2010 yılında Londra’da Tesco bünyesinde dijital pazarlama yöneticisi olarak başladı. 2012 yılında Yemeksepeti bünyesine dahil olan Erol, marka işbirlikleri, marka iletişimi, medya planlama ve CRM, lojistik, hızlı market alışverişi ve mahalle operasyonları gibi farklı alanlarda stratejik görevler aldı. Bu süreçte Yemeksepeti’nin “Fakat İyi Yedik”, “Suç ve Ceza”, “Oyunlaştırma” gibi büyük ölçekli entegre içerik pazarlaması projelerini ve tüm sadakat ve kitle iletişim kampanyalarını yönetti.
2020 yılından bu yana Yemeksepeti Pazarlama İletişimi Direktörü görevini sürdüren Erol, son olarak Yemeksepeti’nin “Aklındaysa Kapında” sloganıyla hayata geçirdiği marka konumlandırmasına liderlik etti.