Video paylaşım sitesinin çalıştığı reklamcı sayısı geçtiğimiz yıla göre ciddi oranda artış gösterirken, ilk 100 markanın reklam harcaması da yüzde 60 arttı.
Vidcon adını taşıyan ve internet videolarını konu alan bir etkinlikte açıklama yapan YouTube yetkilileri, 18-34 yaş arası kullanıcıların sitede kullandığı zamanın arttığını belirttiler.
Firmanın CFO’su Ruth Porat, Interbrand’in belirlediği ilk 100 markanın reklam videolarının izlenme oranlarının önceki yıla göre yüzde 55 artarak 40 milyar gösterime ulaştığını açıkladı.
E-Marketer’ın raporundaki veriler ise dijital video pazarının geçen yıla göre %52 büyüyerek 5,8 milyar dolara ulaştığını gösteriyor. Araştırma şirketinin bu yıl için öngörüsü ise yüzde 34 büyüme ile 7,8 milyar dolara işaret ediyor. YouTube bu pazarın %19,3’ünü kapsıyor, tahminlere göre bu yıl yüzde 20’yi aşacak.