157. yaş gününü kutlamaya hazırlanan Ziraat Bankası’nın, Happy People Project imzalı yeni reklam filminde Yeşilçam hikayesi kaldığı yerden devam ediyor. Reklamda bu kez Türk sinema tarihinin hiç unutulmayacak usta oyuncusu Kemal Sunal karşımıza çıkıyor.
Filmleriyle kalbimize taht kurmuş, yüzümüzde tatlı bir tebessümle hep içimizi ısıtmış usta oyuncu Kemal Sunal ve Ziraat Bankası, Türkiye’de ilk defa kullanılan “deepfake” teknolojisiyle bir araya geliyor.
Şirket, reklam filmi için alanında uzman yazılımcılarla çalışırken, Türkiye’nin gülen adamı Kemal Sunal’ın filmdeki görüntü ve sesi derin öğrenme ve yapay zeka teknolojileri kullanılarak hazırlandı.
Çekimleri 3 gün, post prodüksiyonu 40 gün süren film, Türkiye’nin büyük değerlerinden Kemal Sunal’ı bizlere yeniden hatırlatarak dünyamız ve ülkemizin zor günlerden geçtiği bu günlerde kalplerimizi güldürüyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Ziraat Bankası
Reklamveren Temsilcisi: Ali Kırbaş, Levent Marmaralı, Mustafa Tekin, Kemal Aker, Ömer Topal, Ömer Ayar, Emrah Tugen, Sezer Sakarya
Ajans: Happy People Project
Ajans Başkanı & Kurucu Ortak: Orçun Onural
Ajans Başkanı & Kurucu Ortak: Yaşar Akbaş
CSO: Hilal Birecik
Yaratıcı Direktör: Fırat Yıldız
Sanat Yönetmeni: Mert Merdim
Reklam Yazarı: Tuğçe Kadıoğlu
Müşteri Ekibi: Kerem Yalçın, Burçin Tutumoğlu
Strateji: N. Özlem Akbaş, Maral Karagöz
Prodüksiyon Ekibi: Kerem İlbeyli, Alev Cihan
Prodüksiyon Şirketi: 2012
Yönetmen: Şenol Yılmaz
Yapımcılar: Ezel Domaniç, Begüm Baran
Post Prodüksiyon: ABT
Orijinal Müzik: Melih Kibar ‘Hababam Sınıfı’