Zoom için önemli bir değişiklik
Toplantılar sırasında reklamlar gösterilmeyecek olsa da, video konferans hizmeti için hala önemli bir değişiklik. Zoom, ücretsiz katmanına yalnızca küçük sınırlamalar getirdi; bu, geçen yıl dünyanın her yerinden insanlar evden çalışmaya ve sosyalleşmeye başladığında hizmetin popülaritesinin artmasına yardımcı oldu.
Zoom’un başlangıçta premium kullanıcılarla sınırlı olacağını söylediği uçtan uca şifrelemesi bile sonunda ücretsiz kullanıcılara geldi.
“Bu değişiklik, ücretsiz Basic kullanıcılarımızın her zaman sunduğumuz aynı sağlam platform üzerinden arkadaşları, ailesi ve iş arkadaşlarıyla bağlantı kurmaya devam edebilmesini sağlıyor”
-Zoom
LinkedIn, serbest çalışanların iş ekonomisine girmesine yardımcı olacak yeni araçlar tanıttı
Zoom, geçen yılki popülarite artışına benzer bir gizlilik ihlalinden kaçınmak için “toplantı, web semineri veya mesajlaşma içeriğine (özellikle ses, video, dosyalar ve mesajlar)” dayalı reklamları hedeflemeyeceği belirtti.