Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

BiSU online sipariş alışkanlıkları raporu yayınlandı

2015’te Ergin Üner ve Ozan Alptekin’in girişimi olarak kurulan su ve market sipariş uygulaması BiSU, altı yıllık yolculuğunu özetleyen veriler paylaşırken, Türkiye’nin mutfak alışkanlıkları hakkında ipucu veriyor.

by Eray Eliaçık
11/11/2021
in Teknoloji
BiSU online sipariş alışkanlıkları raporu yayınlandı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

BiSU’nun verilerine göre, her ay hane başına 3,8 adet su siparişi veriliyor, her siparişte ortalama 1,3 ürün yer alıyor.

Su siparişlerinin %78’inde plastik damacana, %12’sinde cam damacana ve %9’u pet şişe tercih ediliyor.

BiSU online sipariş alışkanlıkları raporu: Haftayla suyla başlıyoruz

Uygulamadan elde edilen verilere göre, en çok su siparişi verilen gün: Pazartesi.

BiSU online sipariş alışkanlıkları raporu yayınlandı
BiSU online sipariş alışkanlıkları raporu yayınlandı

Pazartesi gününden sonra ise en çok Cumartesi günü su siparişi veriliyor; siparişlerin büyük çoğunluğu 11:00-12:00 arasında gerçekleşiyor.

BiSU online sipariş alışkanlıkları raporu yayınlandı
BiSU online sipariş alışkanlıkları raporu yayınlandı

İstanbul’da en çok su siparişi veren ilçeler ise sırasıyla: Küçükçekmece, Pendik, Maltepe, Kadıköy ve Ataşehir. BiSU verilerine göre, siparişlerin sadece %25’i nakit ödenirken, %75’lik kısmı mobil ödeniyor.

BiSU online sipariş alışkanlıkları raporu yayınlandı
BiSU online sipariş alışkanlıkları raporu yayınlandı

BiSU’nun bir evin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilen BiMarket bölümünün verilerine göre ise, en çok süt siparişi veriliyor. İkinci en çok sipariş edilen ürün maydonoz olurken, bunu havuç ve yumurta izliyor.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir:
Otomotiv sektörü raporu (2021)

BiSU’nun yeni servisi BiRi

BiSU tüm bu verileri kullanarak kullanıcılara daha iyi hizmet sunmak için kendini geliştiriyor.

Yeni servisi BiRi ile damacana su siparişlerini haftanın 7 günü, gece 24’e kadar 30 dakikada teslim ediyor. Türkiye’nin en bilinen birçok içecek ürününün de dahil olduğu servis, kullanıcılara birçok marka arasından seçme imkânı sunarak damacana teslimatında bir ilki gerçekleştiriyor.

Tags: alışkanlıkalışverişbisuonlineonline siparişrapor

İLGİLİ YAZILAR

Türkiye, yapay zeka ile kamuda 5 milyar dolar tasarruf edebilir
Yapay Zeka

Türkiye, yapay zeka ile kamuda 5 milyar dolar tasarruf edebilir

by DIGITAL REPORT

Türkiye Yapay Zeka İnisiyatifi (TRAI), 2025 yılı itibarıyla 411'e ulaşan yerli yapay zeka girişimiyle büyüyen ekosistemin durumunu, sekizinci çalıştayında değerlendirdi...

Read moreDetails
Hopi 2024 tüketici trendlerini açıklandı
Basın bülteni

Hopi 2024 tüketici trendlerini açıklandı

by DIGITAL REPORT

Hopi, 19 milyon müşterinin alışveriş alışkanlıklarını analiz ederek hazırladığı "Hopi Perakende Raporu 2024"ü yayınladı. Rapor, 30 farklı sektörden 300'ü aşkın...

Read moreDetails
2024 siber saldırıları artırdı
Basın bülteni

2024 siber saldırıları artırdı

by DIGITAL REPORT

OpenText, "2025 OpenText Siber Güvenlik Tehdit Raporu"nu yayımladı. Rapor, 2024 yılının siber güvenlik açısından zorlu geçtiğini belirtiyor ve dünyadaki siber...

Read moreDetails
Mastercard: Dijital ödemede güven hızdan önemli
Basın bülteni

Mastercard: Dijital ödemede güven hızdan önemli

by DIGITAL REPORT

Mastercard, bağımsız pazar araştırma ajansı Vanson Bourne ile iş birliği yaparak ve 5 binden fazla kişiyle görüşerek "Ortak Fayda: İşlemsel...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM