Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Marka

Çağrı Merkezleri Derneği’nden Turkcell Global Bilgi’ye kalite onayı

Turkcell Global Bilgi, müşteri hizmetleri kalitesinin uluslararası standartlarda olduğunu tescil eden ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Hizmet Standardını almaya hak kazandı.

Yazar: DIGITAL REPORT
06/09/2021
Kategori: Marka
Çağrı Merkezleri Derneği'nden Turkcell Global Bilgi'ye kalite onayı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), Türkiye’de sunulan çağrı merkezi hizmet kalitesinin uluslararası standartlara ulaşması için yaptığı çalışmalar kapsamında, Bureau Veritas iş birliğiyle ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Hizmet Standardını tüm sektörde yaygınlaştırmaya devam ediyor.

Müşteri iletişim merkezlerine ilişkin tüm süreçlerin denetlendiği ve değerlendirmelerin yapıldığı belgelendirme sürecini, başarıyla tamamlayan şirketler arasına son olarak Turkcell Global Bilgi de katıldı. ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü, Turkcell Global Bilgi Müşteri Deneyimi ve Kalite Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cahit Erdoğan’a, ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Standardı Belgesini takdim etti.

Hizmet standartları önemli bir rekabet unsuru

ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü, belgelendirme sürecini başarıyla tamamlayan Turkcell Global Bilgi’yi tebrik ederken, sektörün sağlıklı bir şekilde büyüyebilmesi için hizmet standartlarının belirlenmesine büyük önem verdiklerini, bu anlamda ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Standardının özel bir rol üstlendiğini belirterek, “çağrı merkezlerindeki süreçleri kapsamlı bir şekilde ele alan bu standart, firmalar için hem bir rekabet unsuru oluşturuyor hem onları hizmet kalitelerini artırmaları yönünde motive ediyor, yol gösteriyor.” ifadelerini kullandı.

Çağrı Merkezleri Derneği'nden Turkcell Global Bilgi'ye kalite onayı
Çağrı Merkezleri Derneği’nden Turkcell Global Bilgi’ye kalite onayı

Turkcell Global Bilgi Müşteri Deneyimi ve Kalite Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cahit Erdoğan ise “Turkcell Global Bilgi olarak ISO 18295-1 Standardını, müşteri hizmetleri alanındaki tüm süreçlerin kalitesinde iyileşme sağlamasına ve rekabet avantajı yaratmasına inandığımız için tercih ettik. Müşteriyi daha iyi anlamak, süreçleri iyileştirerek, aynı kalitede çıktıyı maliyet etkinliği yaratarak sürdürmek ve eşsiz bir müşteri deneyimi yaratmak Turkcell Global Bilgi’nin odak alanlarındandır. Türkiye’de çağrı merkezi sektörünün gelişimini sağlamaya, faaliyet ve etki alanını genişletmeye yönelik iş ve güç birliğini hedefleyen bir referans kuruluş olduğu için belgelendirme sürecinde ÇMD’yi tercih ettik. ‘’dedi.

Çağrı merkezi sektöründeki ilk standardı aldık ve sektöre yön verdik

Çağrı merkezi sektöründeki ilk standardı alarak sektöre yön verdiklerini belirten Erdoğan, sözlerine şöyle devam etti; ‘’Turkcell Global Bilgi, 2010 yılında ülkemizde uygulanmaya başlanan ve sektörümüze özel içerikteki ilk standart olan EN15838’i Türkiye’de ilk alan firmadır. Şirketimiz bu standardın uluslararası güncellenmiş yeni versiyonu olan ISO 18295-1’I de alarak çağrı merkezi hizmetlerindeki kaliteyi bir kez daha tescillemiştir. Bu standardı da diğer tüm Yönetim Sistemleri Standartlarıyla birlikte (ISO 9001, ISO 27001, ISO 22301, ISO 10002, ISO 45001, ISO 14001) entegre bir şekilde, sürekli iyileştirme hedefi ile tabi olduğumuz regülasyonlar kapsamında başarı ile yönetmekteyiz.”

Etiketler: Çağrı Merkezleri DerneğiMüşteri hizmetleriteknolojiTurkcell Global

İLGİLİ YAZILAR

NVIDIA Studio'da fantastik yaratıklar canlandırılıyor
Teknoloji

Konsept sanatçısı Pablo Muñoz Gómez, NVIDIA Studio’da fantastik yaratıkları canlandırıyor

Yazar: DIGITAL REPORT

NVIDIA Studio’nun haftalık yaratıcı içerik serisinde, öne çıkan tasarımcıların çizimleri paylaşılırken, onların yaratıcı ipuçları ve püf noktaları da sunuluyor. Ayrıca...

Devamını oku
Kötü amaçlı yazılım saldırıları nedir, nasıl korunulur?
Güvenlik

Şirketler siber güvenlik çözümlerine yeterince önem veriyor mu?

Yazar: DIGITAL REPORT

Günümüzde gelişmiş kötü amaçlı yazılım saldırılarına karşı koruma süreçleri uygulanırken iyi performans, kullanılabilirlik ve kaliteli teknik destek gibi noktalara dikkat...

Devamını oku
MTU dizel motorları nedir?
Teknoloji

Rolls-Royce, MTU jeneratörleri ile “net sıfır” hedefine doğru ilerliyor

Yazar: DIGITAL REPORT

Rolls-Royce Power Systems İş Birimi, MTU dizel motorlarının sürdürülebilir yakıtlarla çalışabildiğini onaylıyor. Rolls-Royce, elektrik üretiminde EN15940 sertifikalı sentetik dizel yakıtları...

Devamını oku
vivo X80 ve X80 Pro: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Vivo’nun yeni amiral gemisi X80 ve X80 Pro tanıtıldı

Yazar: DIGITAL REPORT

vivo, ZEISS iş birliği ile amiral gemisi vivo X80 ve X80 Pro'yu kullanıcıların beğenisine sunuyor. vivo X80 ve X80 Pro:...

Devamını oku

SON YAZILAR

Korsanların bilgisayarınıza sızmış olabileceğine dair 10 işaret

Mac kullanıcılarının her gün en çok karşılaştığı 3 siber tehdit

Karşılaştırma: Samsung Galaxy Z Fold 4 vs Xiaomi MIX Fold 2

Veri ve yapay zeka temelli teknolojiler sağlık ve bakım hizmetlerini yeniden inşa edecek

NVIDIA SIGGRAPH metaverse etkinliği hakkında bilmeniz gereken her şey

Microsoft, Sony’yi oyunların Game Pass’e eklenmesini engellemekle suçluyor

Yüksek parlaklığı ile dikkat çeken projeksiyon cihazı: Acer X1328WH

Profesyonel dünyanın sessiz kahramanı: Logitech Zone True kablosuz kulaklık

Xiaomi’nin Samsung Galaxy Z Fold4’e cevabı gecikmedi: MIX Fold 2

Martı’da istikamet New York Borsası

ÇOK OKUNANLAR

DALL-E 2 nedir?
Teknoloji

Yapay zeka görsel çılgınlığı: DALL-E 2

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?
Teknoloji

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?

OMIX X400: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Omix “Teknolojiyi Mixle” temalı etkinliğinde yeni ürünlerini tanıttı

Twitter'da
Teknoloji

Twitter’da “beni kim engelledi” sorusunun yanıtını öğrenin

SON REHBERLER

Rehber: Vivo telefonlarda uygulamaları gizleme

Safari arama çubuğu yukarı alma nasıl yapılır?

Rehber: Tüm MultiVersus kupaları

Sims 4: The Sims in Bloom Challenge hedefleri ve kuralları

Tower of Fantasy kodları nasıl kullanılır?

Dragon Ball Z, Fortnite’a Kame House’u getiriyor

Resident Evil 9 çıkış tarihi, hikayesi ve fazlası

Rehber: Pokemon GO Ağustos baskınları

FIFA 23 beta nasıl oynanır?

En iyi Tower of Fantasy karakterleri (Tier list)

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ