Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Marka

Çalışanlarına, iş ortaklarına ve paydaşlarına verdiği değer Teleperformance Türkiye’ye 2 ödül birden getirdi

Yazar: Barış Selman
02/03/2021
Kategori: Marka
Çalışanlarına, iş ortaklarına ve paydaşlarına verdiği değer Teleperformance Türkiye’ye 2 ödül birden getirdi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • Teleperformance Türkiye’ye 2 ödül’e birden layık görüldü
  • İç iletişimi artırdık
  • Çalışanlarını destekliyor
  • İleri teknoloji ve yüksek insan dokunuşu

Teleperformance Türkiye’nin insana verdiği değer, güçlü kurum kültürü ve tüm paydaşlarıyla yarattığı başarı bu yıl iki önemli ödül getirdi. Kurum kültürü konusunda global bir otorite olan Great Place to Work Enstitüsü’nün “yüksek güven kültürüne sahip, harika iş yeri” kriterlerini sağlayan Teleperformance Türkiye, “Great Place to Work” sertifikası alarak en iyi işverenler arasına girerken, dünyanın önde gelen yönetim danışmanlığı şirketi Kincentric tarafından gerçekleştirilen “Kincentric Best Employers 2021” araştırmasında da “En İyi İşveren” ünvanını aldı.

Teleperformance Türkiye’ye 2 ödül’e birden layık görüldü

Bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi ve iş hizmetleri alanında dünya lideri olan Teleperformance Türkiye, dünya için oldukça zorlu geçen pandemi döneminde çok önemli bir başarıya imza attı. Şirket pandeminin damga vurduğu 2020’de yüzde 50 büyürken, çalışan sayısını yüzde 60 artırdı. Birçok sektörde çok sayıda şirketin ayakta kalma mücadelesi verdiği bir dönemde Teleperformance Türkiye’nin bu performansı ortaya koymasında güçlü ve çevik kurum kültürünün önemli bir rol oynadığını belirten Teleperformance Türkiye CEO’su Tülay Doğrular, “6.250’den fazla çalışanımızla 16 pazarda ve 12 dilde 100’den fazla markaya hizmet sunuyoruz. Başta perakende ve e-ticaret olmak üzere teknoloji ve tüketici elektroniği, seyahat, telekomünikasyon, tüketici ürünleri gibi sektörlerdeki paydaşlarımızla gerçekleştirdiğimiz güçlü iş birliği, pandemide bize güç kattı. Özellikle çalışanlarımızla ortaya koyduğumuz aile ruhu, bizi finansal olarak bir üst noktaya taşırken alanında dünyanın en iyi otoriteleri tarafından da işveren markası olarak ön plana çıkmamızı sağladı. Great Place to Work Enstitüsü’nün ‘yüksek güven kültürüne sahip, harika iş yeri’ kriterlerini sağlayan Teleperformance Türkiye olarak ‘Great Place to Work’ sertifikası alarak en iyi işverenler arasına girdik. Dünyanın önde gelen yönetim danışmanlığı şirketi Kincentric’in ‘Kincentric Best Employers 2021’ araştırmasında da ‘En İyi İşveren’ ünvanını aldık. Böyle bir dönemde bu iki ödül bize ne kadar doğru yolda olduğumuzu bir kez daha gösterdi” diyor.

İç iletişimi artırdık

Teleperformance Türkiye, işin merkezine her zaman “insanı” koyuyor. İnsanlarla insanlar için değer yaratmak felsefesiyle hareket eden ve istihdam dünyasında ‘çeşitlilik’ ve ‘kapsayıcılık’ odaklı hareket eden şirket, COVID-19 pandemisi döneminde çalışanlarına yaklaşımıyla da öne çıkmayı başardı. Teleperformance Türkiye, virüsün Türkiye’de görüldüğü 2020 Mart’ında hemen harekete geçerek 3 hafta gibi kısa bir sürede çalışanlarının yüzde 99’unu kapsayacak şekilde evden çalışma modeline geçti. Bu süreçte çalışanları için sağlık ve güvenliği birinci öncelikleri haline getirdiklerini belirten Tülay Doğrular, ofis ortamında sundukları konfor ve aile ortamını uzaktan çalışma modelinde de sağlamak için çalıştıklarını söylüyor. “Bu süreçte beraber uzaktan çalışsak da aynı aile ruhunu yaşayabilmek ve çalışanlarımıza da yaşatabilmek adına iç iletişim aktivitelerimizi artırdık. Çalışanlarımızın böylesine zorlu bir ortamda kendilerini iyi hissetmeleri için farklı etkinlik ve uygulamalar gerçekleştirdik. İçten, açık ve şeffaf bir iletişimle tüm süreç boyunca çalışanlarımızın kendilerini iyi ve güvende hissetmelerini sağladık” diyor.

Çalışanlarını destekliyor

Teleperformance’ın bir numaralı işveren tahahhüdü çalışanların ve çalışan adaylarının en çok tercih ettiği marka olmak. Şirket bu taahhüdü yerine getirirken çalışanlarını hem kariyer yolculuklarında hem iş ve özel yaşam dengesi kurma konusunda destekliyor. Çağrı merkezlerinin müşteri deneyiminin en önemli parçası olarak her geçen gün öneminin arttığını belirten Tülay Doğrular, çok kanallı olarak müşteriye dokunan bu kritik sektörde kariyer yapmanın önemini Teleperformance çalışma ortamının tüm boyutlarıyla ortaya serdiğini söylüyor.  Kariyer yolcuğunu birlikte tasarladıkları çalışanlarının terfi süreçlerinde de yanlarında olduklarını ifade eden Doğrular, sözlerini şöyle sürdürüyor:

Çalışanlarına, iş ortaklarına ve paydaşlarına verdiği değer Teleperformance Türkiye’ye 2 ödül birden getirdi
Çalışanlarına, iş ortaklarına ve paydaşlarına verdiği değer Teleperformance Türkiye’ye 2 ödül birden getirdi

“İşimize, paydaşlarımıza ve çalışan ailemize değer katacak birçok programımız var. Örneğin, Circle of Excellence (CoE) ile Teleperformance Türkiye çalışanlarının performans ve yetenek yönetimi, takdir, tanıma ve ödüllendirme süreçlerini yönetiyoruz. Teleperformance Academy ve University ile yüksek potansiyele sahip yöneticilerimizin öğrenme ve gelişim süreçlerini desteklerken kariyer eğitim ve gelişim programı JUMP ile çalışanlarımızın potansiyel yetkinliklerini ortaya çıkararak doğru bir kariyer yönlendirmesi yapıyoruz. TP Mentorship programıyla, mentor ve mentilerimizin eşsiz bir öğrenme yolculuğuna çıkarak hem mevcut yetkinliklerini geliştirmesini hem yeni yetkinlikler kazanmasını hedefliyoruz.”

İleri teknoloji ve yüksek insan dokunuşu

Sadece mesleki eğitim değil kişisel gelişim ve kültür-sanat alanında da çalışanlarının potansiyelini ortaya çıkarmaya odaklanan Teleperformance, pandemi döneminde TP Village adlı yeni bir yaşam köyü kurdu. Yüzde 100 Türk yapımı olan TP Village ile tüm çalışanlar, şirket içi networklere gerek duymadan internet bağlantısı olan herhangi bir cihazla birbiriyle etkileşim halinde kalabiliyor.

‘İleri teknoloji ve yüksek insan dokunuşu’ vizyonlarıyla çalışanlarıyla bağlarını korumak bir yana daha da güçlendirdikleri bu dönemde ‘yüksek güven kültürüne sahip, harika iş yeri’ kriterlerini sağlayarak ‘Great Place to Work’ sertifikasıyla ‘en iyi işveren’ seçilmenin, Kincentric Best Employers 2021’ araştırmasında da ‘En İyi İşveren’ olmanın kendileri için en büyük motivasyon olduğunu belirten Doğrular, sözlerini şöyle sürdürüyor: “80 ülkede 330 bin kişilik dev bir aile olan Teleperformance’ın bir parçası olmaktan gururluyuz. Çalışanlarımızın da bu ailenin bir parçası olarak kendini mutlu ve güvende hissetmesi bizim en önemli hedefimizken bu ödüllerle bunu başardığımızı hissediyoruz. Bugüne kadar olduğu gibi bugünden sonra da esnek, çevik iş modelimiz, güçlü teknolojik altyapımız ve benzersiz uzmanlığımızla iş ortaklarımıza değer yaratırken, çalışanlarımız için de en iyi koşulları sağlamaya ve işveren markası olarak her yıl çıtayı daha da yükseğe koymaya devam edeceğiz.”

Etiketler: Çağrı merkezleriçalışanİş ortaklarıödülTelePerformanceTürkiye

İLGİLİ YAZILAR

Dell Technologies, Kurumsal Depolama Pazarında lider oldu
Marka

Dell Technologies Kurumsal Depolama Pazarında hem Türkiye’nin hem META Bölgesi’nin lideri oldu

Yazar: DIGITAL REPORT

Dell Technologies, IDC’nin 2022 yılı ilk çeyreğine ait Depolama Tracker verilerine göre; Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) bölgesinde Kurumsal...

Devamını oku
Twitter'daki Türklerin yüzde 61'i Dünya Kupası'nı takip ediyor
Teknoloji

Twitter’a göre Türkler Dünya Kupası’na şimdiden hazır

Yazar: DIGITAL REPORT

Twitter, Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde, Twitter'daki futbol topluluğu hakkında heyecan verici yeni araştırmaları paylaşan “#PowerPlay: Taraftarların Oluşturduğu Futbol Dünyaları”...

Devamını oku
Vodafone'a, ContactCenterWorld Ödülleri'nde 3 ödül birden
Marka

Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne 3 uluslararası ödül birden

Yazar: DIGITAL REPORT

Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 17. ContactCenterWorld Ödülleri’nde bölge finallerinde 3 ödül birden aldı. Şirket “En İyi Teknoloji...

Devamını oku
Samsung'a 2022 Türkiye Müşteri Deneyimi Yarışması'nda iki ödül birden
Marka

Samsung sunduğu müşteri deneyimi ile ödülleri topluyor

Yazar: DIGITAL REPORT

Samsung Türkiye, Awards International tarafından organize edilen “2022 Türkiye Müşteri Deneyimi Yarışması’nda” bir kez daha birbirinden önemli ödüllerin sahibi oldu....

Devamını oku

SON YAZILAR

Bitexen, 200’ü aşkın coin listeleyen ilk Türk alım-satım platformu oldu

Nintendo Direct Mini’de duyurulan tüm oyunlar

Xiaomi, veri güvenliği ve gizliliğine olan bağlılığını yeniledi

Boeing, 2022 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı

Dell Technologies Kurumsal Depolama Pazarında hem Türkiye’nin hem META Bölgesi’nin lideri oldu

Microsoft’un girişimcilik programı GrowthX Accelerator, 2. Dönem mezunlarını verdi

Doctor Doom MCU filmi sızdırılmış olabilir

Merkeziyetsiz Web3 ile markalar topluluklara yöneliyor

Rolls-Royce, hibrit-elektrikli uçuş teknolojisini duyurdu

F1 22 için DLSS performans yükseltmesi ve RTX adaptasyonu geliyor

ÇOK OKUNANLAR

İçerik bulunamadı

SON REHBERLER

Fortnite x Fall Guys: Fortnite’da Major Mancake görünümü nasıl elde edilir?

Instagram kamera açılmıyor sorunu nasıl çözülür?

Spotify Iceberg Chart nasıl yapılır?

Metaverse emlak danışmanlığı nasıl yapılır?

Overwatch 2 beta giriş hatası nasıl düzeltilir?

Fall Guys ödül hatası nasıl düzeltilir?

PC, Mac, iOS ve Android’de Discord önbelleği nasıl temizlenir?

Facetime ekran paylaşma nasıl yapılır?

F1 22 fragmanı yayınlandı

Spotify karaoke özelliği nasıl kullanılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

Go to mobile version