Cisco, analiz şirketi Gartner tarafından yayınlanan işbirliği odaklı üç Gartner Magic Quadrant Raporu’nda lider marka seçildi. Şirketlerin vizyonlarının bütünlüğünü ve bu vizyonu uygulama becerisini değerlendiren raporda, Cisco’nun tümleşik iletişim, iletişim altyapısı ve toplantı çözümleri alanında üst üste liderlikleri bulunuyor.
Cisco İşbirliği Teknoloji Grubu Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Amy Chang, “Müşterilerimizin her gün Webex, Jabber ve iletişim merkezi gibi teknolojilerimizi kullanarak gerçek sihri yaratıyor olmaları, bizim asıl motivasyon kaynağımız” diye konuştu.
Gartner 2018 yılında Cisco’yu aşağıdaki raporlarda lider olarak tanımladı:
– Tümleşik İletişim: Cisco, Gartner tarafından bu Magic Quadrant raporunda üst üste 11 yıldır lider
seçiliyor.
– Dünya Çapında İletişim Merkezi Altyapısı: Cisco, Gartner tarafından bu Magic Quadrant raporunda üst
üste 7 yıldır lider seçiliyor.
– Toplantı Çözümleri: Cisco, Gartner tarafından bu Magic Quadrant raporunun başlangıcından bu yana,
yani 2 yıldır lider seçiliyor.
Cisco İşbirliği Teknoloji Grubu Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Amy Chang, konuyla ilgili şunları kaydetti: “İşbirliği sağlayıcılarının büyük kısmı için tek bir kategoride lider seçilmek büyük bir başarı kabul edilir. Ancak Cisco olarak bizler, şirketlerin pek çok yönden işbirliği yapmaları gerektiğini, her parçanın diğerleriyle kusursuz bir uyum içerisinde çalışması gerektiğini biliyoruz. Bütünün parçaların toplamından fazlası olması gerekiyor. Bize göre Üç Gartner Magic Quadrant Raporu’nda lider seçilmek harika bir sonuç, ancak müşterilerimizin her gün Webex, Jabber ve iletişim merkezi gibi teknolojilerimizi kullanarak gerçek sihri yaratıyor olmaları, bizim asıl motivasyon kaynağımız.”
– Fortune 500 şirketlerinin yüzde 95’inden fazlası Cisco işbirliği kullanıyor.
– Gerçek zamanlı toplantı ve iş yönetiminde altın standart olan Cisco Webex® kullanılarak her ay toplam 6 milyar dakika toplantı gerçekleştiriliyor.
– Kısa bir süre önce Google Cloud için geliştirilen, Google’ın İletişim Merkezi AI hizmetini Cisco’nun Müşteri Deneyimi Platformu ile birleştiren yeni çözüm tanıtıldı. Dünya çapında milyonlarca müşteri hizmetleri çalışanı tarafından kullanılan Cisco iletişim merkezi yazılımlarına Google entegrasyonu sayesinde çağrı merkezleri yapay zeka destekli veri ve bilgi kullanarak daha hızlı yanıt verme özelliği kazanacak.