Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

E-ticaret yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı

Türkiye, Opontia’nın 62 milyon dolarlık yatırım kaynağından en büyük payı almayı hedefliyor

by DIGITAL REPORT
21/03/2022
in Marka, E-ticaret
E-ticaret yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

E-ticaret markalarının global yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı. Yılın ilk yarısında 62 milyon dolar yatırım yapmayı planlayan Opontia, yeni satın almalar için Türkiye’den marka araştırıyor. Opontia Türkiye Genel Müdürü Yaman Alp Ungan, “Türkiye ekibi olarak, yatırım kaynağından en büyük payı almak için çalışıyoruz. Hedefimiz, yılın ilk yarısında Türkiye’den 15 e-ticaret markasını Opontia’nın global çatısı altına sokmak. Ana kriterimiz, markanın cirosunun yüzde 70’ini pazaryeri ya da kendi e-ticaret sitesinden elde etmesi.” dedi. Beauty Pillow kurucusu Turan Poturna, “Markayı dünyada hak ettiği konuma getirmek için Opontia ile anlaştık. Opontia’nın yaptığı satın almaları, Türkiye’de yeni marka yaratımını teşvik ve e-ticaret pazarını büyütmek açısından çok önemli buluyorum. Yeni bir e-ticaret markası için çalışmalara başladım” ifadelerini kullandı.

E-ticaret yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı
E-ticaret yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Dünyada ve Türkiye’de 2021 yılının öne çıkan dijital olayları

E-ticaret markalarının global yatırımcısı Opontia, Türkiye’deki ilk markasını satın aldı. Türk girişimci Turan Poturna tarafından kurulan ve Avrupa’nın en çok satan yaşlanma karşıtı yastık markası olan Beauty Pillow, Opontia’nın dünyada satın aldığı altıncı marka oldu. Opontia yılın ilk yarısında satın alacağı markalara toplam 62 milyon dolar kaynak ayırdı ve yatırımlarını sürdürme konusundaki kararlılığını gösterdi.

Opontia’nın ana pazarlarının Doğu Avrupa, Türkiye, Orta Doğu ve Afrika (CEEMAT) olduğunu vurgulayan Opontia Türkiye Genel Müdürü Yaman Alp Ungan şunları ifade etti:

E-ticaret yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı
E-ticaret yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı

“Türkiye, marka yaratma gücü, e-ticaret pazaryeri çeşitliliği ve hacmi, genç nüfusu, yüksek e-ticaret penetrasyonu ile CEEMAT bölgesindeki en değerli ülkelerden biri. Opontia’nın bu yılın ilk yarısı için ayırdığı 62 milyon dolar tutarındaki yatırım kaynağından en büyük payı Türkiye’ye getirmek için çalışıyoruz. Hedefimiz, yılın ilk yarısında Türkiye’den 15 e-ticaret markasını Opontia’nın global çatısı altına sokmak.”

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Garanti BBVA Portföy’den Türkiye’de bir ilk: Metaverse ve yeni teknolojiler değişken fonu (MET)

Cirosunun yüzde 70’i online’dan gelen markalar radarda

Türkiye’deki satın almalarda özellikle kozmetik, bebek ürünleri, oyuncak, ev tekstili ve gıda takviyesi markalarına öncelik verdiklerini ancak sektör ayrımı da yapmadıklarını sözlerine ekleyen Ungan şöyle konuştu:

“Ana kriterimiz, markanın cirosunun yüzde 70’ini pazaryeri ya da kendi e-ticaret sitesinden elde etmesi. Bununla birlikte markanın en az 3 milyon TL FAVÖK’e sahip olmasını ve FAVÖK marjının en az yüzde 25 olmasını bekliyoruz.”

Beauty Pillow’u Opontia’ya sattı, yeni marka için çalışmalara başladı

Büyük emeklerle yarattığı Beauty Pillow markası ile başarılarından söz ettiren Türk girişimci Turan Poturna, Opontia ile el sıkışmaktan büyük memnuniyet duyduğunu belirterek şöyle konuştu:

E-ticaret yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı
E-ticaret yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı

“Opontia’nın yaptığı satın almaları, Türkiye’de yeni marka yaratımını teşvik etmesi ve e-ticaret pazarını büyütmesi açısından çok önemli buluyorum. E-ticarette güzel bir marka kurup doğru pazarlama stratejilerini uyguladığınızdan hızla büyüyorsunuz. Beauty Pillow, bugün 130 farklı ülkeden sipariş alan ve dünyanın en çok satan yaşlanma karşıtı yastık markalarından biri haline geldi. Ancak daha hızlı ölçeklenmek, markayı dünyada hak ettiği konuma getirmek için bir yatırımcıya muhakkak ihtiyaç oluyor. Biz de Opontia ile anlaştık. Bir yandan Beauty Pillow’un dünya pazarlarında rekabet ettiğini görmekten gurur duyacağım; diğer yandan yeni bir e-ticaret markası yaratmak için çalışmalara başladım.”

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Huawei Türkiye ve SabancıDx telekomünikasyon teknolojilerinde iş birliğine gitti

“Türkiye’nin e-ihracat gelirini artıracağımıza inanıyorum”

Kurucu ve yöneticilerin global pazaryerlerinde üst düzey pozisyonlarda çalıştıktan sonra Opontia’da bir araya geldiğine dikkat çeken Ungan, “Bu deneyim ve bağlantılar sayesinde sadece Türkiye’de satılan ya da yurtdışı pazarlara kısmen açılabilmiş bir markayı, iki hafta gibi kısa bir sürede Amerika, Avrupa ve Ortadoğu pazarlarına açabiliyoruz. Bu yetkinlik sayesinde Türkiye’nin e-ihracat gelirini artıracağımıza, ülkemize katkıda bulunacağımıza inanıyorum.”

E-ticaret markaları opontia.com adresinden Opontia ile iletişime geçip satış işlemleri için görüşmeleri başlatabiliyor. Opontia’ya satın alma için marka önerenler de şirketin referans sistemi sayesinde gelir elde etme fırsatı buluyor.

Tags: e-ticareteticaret girişimsatın almaSatın almakyatırım

İLGİLİ YAZILAR

Bending Spoons, Vimeo'yu satın alıyor: İşte detaylar
Girişim

Bending Spoons, Vimeo’yu satın alıyor: İşte detaylar

by Kerem Gülen

Video platformu Vimeo, Avrupa'nın en büyük mobil uygulama geliştiricilerinden Bending Spoons tarafından yaklaşık 1,38 milyar dolar değerinde, nakit bir anlaşmayla...

Read moreDetails
Bosch'tan otomotiv yazılımlarına milyarlarca avro yatırım
Basın bülteni

Bosch’tan otomotiv yazılımlarına milyarlarca avro yatırım

by DIGITAL REPORT

Bosch, yazılım odaklı mobilite çözümleriyle otomotiv sektöründe büyümeyi hedefliyor ve bu alanda sektörü şekillendirmede önemli bir rol oynamayı planlıyor. Şirket,...

Read moreDetails
Ticimax: E-ticarette veri analizi ile rekabet avantajı
Basın bülteni

Ticimax: E-ticarette veri analizi ile rekabet avantajı

by DIGITAL REPORT

Ticimax Kurucu CEO'su ve TOBB E-ticaret Meclis Üyesi Cenk Çiğdemli, e-ticaret sektöründe rekabetin artmasıyla birlikte veri analizinin öneminin arttığını belirtti....

Read moreDetails
Yahoo'dan yapay zeka hamlesi: Cymbal'ı satın aldı
Girişim

Yahoo’dan yapay zeka hamlesi: Cymbal’ı satın aldı

by DIGITAL REPORT

Yahoo'nun blok zinciri girişimi Cymbal'ın ekibini bünyesine kattığı duyuruldu. Şirket, bu birleşmeyle birlikte yeni bir yapay zeka araştırma grubu kurdu. Grubun...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM