digital report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
digital report
Digital Report Marka

Ford 2020 Yılı Trend Raporu’nu açıkladı

Yazar: Eylül Tunç
23 Aralık 2019
Kategori: Marka
A A
2020 yılı trend raporu

2020 yılı trend raporu

Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Ford’un 2020 Yılı Trend Raporu sonuçlarına göre, insanlar dünyadaki değişimler karşısında bunalmış hissediyor. Geçmişe göre markalara güvenme ve çevredeki insanlarla bağlantı kurmada daha fazla zorluk yaşıyorlar.

Araştırmaya katılan yetişkinlerin yüzde 45’i sık sık kendisini yalnız hissettiğini belirtiyor. Bu durum şirketlerin ve markaların, insanların kendilerini daha rahat ve bağlantılı hissetmelerine yardımcı olma konusunda fırsat bulabileceğini gösteriyor.

Yetişkinlerin yüzde 58’i ise iklim değişikliğiyle mücadele konusunda çaresizlik duygularının baskın olduğunu belirtiyor. Yarısından azı elektrikli araç kullanma, ortak araç kullanımı, toplu taşımayı tercih etme gibi çevreci ulaşım yöntemlerini seçiyor.

Amerika, Asya, Avrupa ve Orta Doğu’da 14 ülkeyi kapsayan araştırmada öne çıkan tüketici trendleri ise şu şekilde:

  • Yalnızlık: Yalnızlık, küresel boyutlara ulaşan ve özellikle genç kuşakta yaygın bir salgına dönüşmüş durumda. Z kuşağının yüzde 62’si “Sık sık kendisini yalnız hissettiğini” söylüyor.
  • Görünenin arkasına bakmak: Tüketiciler şirketlerin doğru şeyi yaptığına inanmak istiyor ama bunun için perdenin arkasını da görmesi gerekiyor. Yetişkinlerin yüzde 67’si bir kez güvenini kaybeden markanın tekrar kazanmasının mümkün olmadığını söylüyor.
  • Duruşu olan markalar: Markaların ürün bazlı bir anlayıştan çıkıp değer bazlı bir anlayışa geçmesi bekleniyor. Bununla birlikte satın alma davranışlarında bu etki görülmüyor. Yetişkinlerin yüzde 59’u markanın değerlerinden çok satın almanın uygunluğuna göre karar verdiğini belirtiyor.
  • Büyük umutlar: E-ticaret büyürken markalardan beklentiler de artıyor. Tüm dünyada yetişkinlerin yüzde 67’si geçmişe göre markalardan daha fazla şey beklediğini belirtiyor.
  • Yeşil paradoks: Tüketiciler tüm dünyada iklim değişikliği konusunda endişeli ancak bu harekete geçtikleri anlamına gelmiyor. İklim değişikliğiyle mücadele için davranışlarında herhangi bir değişiklik yapmayanların yüzde 64’ü bir fark yaratacaklarına inanmadıklarını söylüyor.
  • Kimlik önemli: Kimlik etrafında şekillenen konuşma ve dil evrim geçiriyor. Kimliğin hem gözle görünür niteliklerden hem de görünmeyenlerden oluşturulduğu görülüyor.
  • İkinci tur: İleri dönüşüm şirketleri yeniden satışı modernize ediyor. Sofistike ve alışveriş meraklısı kesimde yükselişe geçen bu hareketle birlikte moda, elektrikli aletler, elektronik, ev eşyaları gibi alanlarda kullanılmış eşyalar yeniden hayat kazanıyor. Yetişkinlerin yüzde 60’ı beş yıl öncesine göre kullanılmış ürün almaya daha açık olduğunu belirtiyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Global Mobil Kullanıcı Araştırması 2019 yılı sonuçları açıklandı
Etiketler: 2020 trend raporu2020 yılı trend raporuaraştırmaford
PaylaşTweet'lePaylaşGönderPaylaş

İLGİLİ YAZILAR

Paynet ve Türkonfed'in Kobi Araştırma Raporu açıklandı

Paynet ve Türkonfed’in KOBİ Araştırma Raporu açıklandı

Avansas: Tüketici Ramazan kolisinin içinde bilindik markaları görmek istiyor

Avansas: Tüketici Ramazan kolisinin içinde bilindik markaları görmek istiyor

Araştırma: Gizliliğe en çok zarar veren uygulamalar belli oldu

Araştırma: Gizliliğe en çok zarar veren uygulamalar belli oldu

Bir araştırmaya göre App Store gizlilik etiketlerinin yarısı sahte

Bir araştırmaya göre App Store gizlilik etiketlerinin yarısı sahte

SON HABERLER

Kripto paralar, ödemelerde kullanılamayacak
Fintech

Merkez Bankası’nın yeni yönetmeliği ile kripto paralar artık ödemelerde kullanılamayacak

Apex Legends 100 milyon oyuncuyu aştı
Teknoloji

Apex Legends oyuncu sayısı 100 milyonu aştı

Lenovo, yeni nesil ThinkSystem sunucularını duyurdu
Pro

Lenovo, yeni nesil ThinkSystem sunucularını duyurdu

Canon, yeni profesyonel kamerası EOS R3 ile Sony ve Nikon ile rekabet edecek
Teknoloji

Canon, EOS R3 ile profesyonel kamera alanında Sony ve Nikon ile rekabet edecek

WhatsApp, grup sohbetlerini iyileştirmek için yeni özellikler geliştiriyor
Teknoloji

WhatsApp, grup sohbetlerini iyileştirmek için yeni özellikler geliştiriyor

Apple 2022'de, iPhone 14 mini'yi başka bir 6.7 inçlik modelle değiştirecek
Teknoloji

Apple, 2022’de iPhone 14 mini yerine bir başka 6,7 inçlik telefon tanıtacak

SON FORUM GÖNDERİLERİ

Stalk nedir, stalking nedir, ne a …yazan Fair3 ay önce
Kolayca Instagram foto indir: Ins …yazan Fair3 ay önce
Android için en iyi yaşlandırma u …yazan Fair3 ay önce
Instagram güncelleme hakkında her …yazan Fair3 ay önce
iPhone 12'de 5G'yi kapatmayazan Fair3 ay önce
digital report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM