Halkbank, Paraf kart için ikinci reklam filmi çekti. Kerem Alışık ve Halkbank’ta yeni işe giren Ömer’in hikayesi, yenilenen Paraf kart için çekilen reklam filminde kaldığı yerden devam ediyor.
- PayPal gerçekten neden kapandı?
- Amazon’un yeni akıllı alışveriş sepeti ile kasiyersiz alışveriş mümkün
- Samsung yeni banka kartı Samsung Money’i resmen duyurdu
Yeni reklam filmi, Paraf kartı “tek kelimelik” isabetli tanımlarla anlatıyor
Reklam filmi, Kerem Alışık ve Ömer’in renkli bir mahalleye girmesi ve ikilinin arasındaki meydan okuma ile başlıyor. Genç bankacı Ömer, meydan okumayı kabul ederek hem kredi hem banka kartı olarak kullanılan ve yenilenen Paraf kart’ın özelliklerini, tek kelime ile anlatmaya çalışıyor.
Ömer, yenilenen Paraf’ı anlatırken kendini özelliklerine kaptırsa da Paraf kart kullanan ve memnun kalan herkes “tek kelimelik” tanımlamalarıyla, daha net bir şekilde Paraf’ı bize anlatıyor. Reklamın sonunda ise Ömer duruma isyan ederek kartın birçok özelliği olduğunu vurguluyor ve Kerem Alışık’ın, Ömer’i haklı bulması ile reklam sona eriyor.
2020’de 8. yaşını dolduran Paraf ailesinin hem kredi hem banka kartı özelliği, reklam filminde vurgulandığı gibi “tek kelime” ile teknolojik, avantajlı ve pratik olarak tanımlanıyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Halkbank
Reklamveren Yetkilisi: Dr. Hasan Zeybek, Gül Yıldız, Ayşe Güneş, Dila Alkan, Beril Olcay, Meltem Okutmuş, Side Yaylalı
Reklam Ajansı: Renosans İstanbul
Kreatif Direktör: Gökhan Atasoy, Şahin İnan
Kreatif Ekip: Kayhan Başpınar, Ali Durak, Sinan Aslantaş, Muhammed Namazcı, Sinan Kars, Taha Işıklar, Yiğit Ali Mercan
Müşteri İlişkileri Direktörü: Arzu Yaraş
Müşteri Temsilcisi: Aslı Birincioğlu
Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Gönenç Uyanık
Görüntü Yönetmeni: Andaç Şahan
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: Sertaç Özgümüş
Medya Ajansı: Skala Medya