Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Pro

IFS’e Gartner’dan Saha Yönetimi ödülü

IFS bu başarısını, saha servis yönetimindeki derinlemesine uzmanlığına ve bu alanda sunduğu çözümlerin müşteri odaklı olmasına bağlıyor.

Yazar: DIGITAL REPORT
09/09/2021
Kategori: Pro
IFS'e Gartner'dan Saha Yönetimi ödülü
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Global Kurumsal İş Uygulamaları şirketi IFS, Saha Servis Yönetimi (FSM) odaklı IFS Field Service Management™ (Saha Servis Yönetimi) çözüm paketiyle Gartner Magic Quadrant 2021 raporunda üst üste 6. kez pazar lideri seçildi. IFS’nin vizyonu, kusursuz çözümler ürettiği hizmet alanları ile iş ortağı olduğu şirketlerin marka sadakatlerini, gelirlerini ve müşteri tarafındaki aidiyetlerini artırmalarına yardımcı olmak.

2020’de tüm dünya pandeminin yarattığı küresel koşullar ve ekonomideki kırılganlıklar nedeniyle dalgalı bir süreçten geçerken IFS, esnek ve kullanımı kolay servis yönetimi çözümleri sunma taahhüdüne sıkı sıkıya bağlı kaldı ve servis yönetimi departmanında yeni lisans satışlarını %105 oranında artırdı. Bu süreçte mevcut ürünleri ile ilgili geliştirmelere devam eden şirket, altyapı sektöründe hizmet veren müşterileri için önde gelen mobil işgücü yönetimi ve gelişmiş ağ dağıtım çözümleri sağlayıcısı olan Clevest Solutions Inc.’i satın alarak büyümeye devam etti.

IFS, 2020 yılı içinde saha teknisyenleri ile uzaktaki bir uzmanı karma gerçeklik (MR) aracılığı ile bir araya getiren ve sorunların çözülmesini sağlayan IFS Remote Assistance™ (Uzaktan Yardım) ürününü piyasaya sürdü. Pazarda büyük ilgi gören IFS Uzaktan Yardım, Panasonic ve Alfa Laval gibi kendi sektörünün önde gelen şirketleri tarafından tercih edilerek, kullanılmaya başlandı. Bu teknoloji, iki gerçek zamanlı video akışını birleştirerek uzaktaki bir uzmanı, farklı bir konumda destek ihtiyacı olan servis elemanı ile birleştirerek her duruma uygun çözüm üretilmesini sağlıyor.

Eylül 2020’de piyasaya sürülen, yeni ve gelişmiş özellikleri ile dikkat çeken bir diğer IFS çözümü IFS Customer Engagement™ (Müşteri Deneyimi), müşteri hizmetleri deneyimini zenginleştirmek için yapay zekâ ve otomasyondan yararlanıyor. IFS’nin Müşteri Deneyimi çözümü ile çok kanallı iletişim merkezini CRM ile birleştirerek destek ekiplerinin tek merkezde, özelleştirilebilir bir arayüz ile zorlu taleplere bile hızlı hizmet sunmasını sağlamak mümkün. İlk temastan itibaren çözüm sunan IFS Müşteri Deneyimi, kullanıcılarına müşteri siparişleri takip edebilme, sorunları çözebilme ve servis randevularını planlama gibi geniş hizmet anlarına vakit ayırma imkânı tanıyor.

Ayrıca IFS, 2020 yılında müşteri portföyüne dahil olan Danimarka’nın ünlü bira markası Carlsberg, global su arıtma çözümleri devi Brita, yenilikçi çözümlerle çiftçilerin hayatlarını kolaylaştıran Lely, SoCalGas ve Fortis BC’nin yanı sıra IFS FSM topluluğuna katılan diğer birçok yeni şirkete sunduğu bütünsel ve küresel olarak kanıtlanmış hizmetleri ile yıl boyunca başarılı bir performans sergiledi.

IFS Servis Yönetimi Başkanı Marne Martin, “Gartner Magic Quadrant for Field Service Management’ta bir kez daha lider olmak müşteri öncelikli yaklaşımımızın gücünün gösteriyor. Bizi hizmet yönetimi gibi sektör trendlerine ve müşterilerimizin servis gelirlerini artırmak için ihtiyaç duydukları şeylere yakın tutan alan uzmanlığımızın bir kanıtıdır. 2020 boyunca işimize odaklanmaya devam ettik, müşterilerimiz için değer yaratma ve mükemmel bir deneyim sunma sözümüzü tuttuk. IFS müşterileri, müşteri sadakatini artırmaya her zamankinden daha fazla odaklanmış durumda. Hizmet sunduğumuz sektörlerdeki şirketlerin karlılıklarını olumlu yönde etkileyecek en önemli unsur rakiplerden farklılaşmaktır ve servis bu misyonun merkezinde yer alır. IFS, son birkaç yıldır servis yönetimine yatırım yapma öngörüsü ile hareket ediyor. Axios Systems ve Customerville satın almalarımız aslında bu konudaki vizyonumuzun bir parçası. IFS, tüm müşterilerinin harika servis anları sunmasını sağlamaya ve bu alanda inovasyonu sürdürmeye kendini adamış bir şirkettir.”

IFS’nin hizmet verdiği iş ortaklarını nasıl desteklediği hakkında daha fazla bilgi edinmek için: hhttps://www.ifs.com/tr/solutions/service-management/

Etiketler: Gartner Magic QuadrantIFSLiderraporSaha Servis Yönetimi

İLGİLİ YAZILAR

Tether nedir?
Kripto

Tether kullanıcılarının güvenini tazeledi

Yazar: DIGITAL REPORT

Tether Holdings Limited, yayınladığı üç aylık güvence görüşünde, ticari senet yatırımlarında önemli düşüşler ve ABD hazine bonolarında genel bir artış...

Devamını oku
Elektrik kesintileriyle ilgili bilmeniz gerekenler
Teknoloji

Elektrik kesintileriyle ilgili bilmeniz gerekenler

Yazar: DIGITAL REPORT

Elektrik konusu gündem maddeleri arasında yer almaya devam ederken son günlerde ise elektrik kesintileriyle ilgili konular hem teknik hem de...

Devamını oku
IFS Connect Day etkinliği nedir, ne zaman gerçekleşecek?
Teknoloji

IFS Connect Day’e sayılı günler kaldı

Yazar: DIGITAL REPORT

IFS Türkiye’nin 2 Haziran 2022 Perşembe günü gerçekleştireceği IFS Connect Day etkinliği dijital dönüşümün çalışma hayatına etkilerini, insan faktörünün farklı...

Devamını oku
2022’nin ilk 3 ayında Türk Girişimler 1,28 Milyar Dolar yatırım aldı
Girişim

2022’nin ilk 3 ayında Türk girişimler 1,28 milyar dolar yatırım aldı

Yazar: DIGITAL REPORT

StartupCentrum’un yayınladığı rapora göre 2022 yılının ilk 3 ayında Türk girişimler 1,28 Milyar Dolar yatırım aldı. Raporda paylaşılan verilere göre...

Devamını oku

SON YAZILAR

Perakende Sektörü 2022 İnovasyon Raporu yayınlandı

Türk kripto para yatırımcıları neye, niçin yatırım yapıyor?

HUAWEI’nin yeni katlanabilir akıllı telefonu HUAWEI Mate Xs 2 ön satışta çıktı

LG 27 inçlik Nano IPS Ekrana sahip yeni oyun monitörünü tanıttı

GeForce Now’a Temmuz ayında 13 yeni oyun geliyor

El Salvador 19 bin dolar sınırından 80 bitcoin satın aldı

Cuphead: The Delicious Last Course DLC paketi yayınlandı

Netflix ve Spotify’dan Stranger Things için iş birliği: Vecna’dan kaçma ​​şarkınızı bulun

Bitexen, 200’ü aşkın coin listeleyen ilk Türk alım-satım platformu oldu

Nintendo Direct Mini’de duyurulan tüm oyunlar

ÇOK OKUNANLAR

İçerik bulunamadı

SON REHBERLER

Macbook’ta iMessages nasıl kapatılır?

Steam’de dil nasıl değiştirilir?

Excel’de çubuk grafik nasıl oluşturulur?

iPhone Face ID’ye ikinci yüz nasıl eklenir?

Cuphead: The Delicious Last Course Graveyard bulmaca cevapları

Mac dikte nasıl kullanılır?

Fortnite x Fall Guys: Fortnite’da Major Mancake görünümü nasıl elde edilir?

Instagram kamera açılmıyor sorunu nasıl çözülür?

Spotify Iceberg Chart nasıl yapılır?

Metaverse emlak danışmanlığı nasıl yapılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

Go to mobile version