in ,

Lojistikte CRM yönetiminin önemi artıyor

Lojistikte CRM

Fevzi Gandur Logistics, Kültür Üniversitesi Endüstri Mühendisliği son sınıf öğrencileriyle Marketing Management dersi kapsamında düzenlenen seminerde bir araya geldi. Seminerde “lojistik sektöründe rekabet, doğru pazarlama, müşteri ilişkileri ve CRM yönetimi” konuları konuşuldu.

Seminerde artık herhangi bir ürünü ya da hizmeti satmanın artık eskisi kadar önemli olmadığının altı çizildi. Günümüzde kime neyi sattığını bilmenin ve müşteriyi her yönüyle tanımanın daha önemli olduğuna dikkat çekildi.

Fevzi Gandur Logistics Pazarlama ve Satış Geliştirme Müdürü Müge Karahan, “Günümüz rekabet koşullarında hedef müşteri kitleniz için siz ya da markanız tek değilsiniz, belki de yüzlerce rakibiniz, alternatifiniz var. Öne çıkabilmek istiyorsanız müşterinizi işin odağına almalısınız” açıklamasında bulundu. Bunun da CRM uygulamalarıyla mümkün olduğunu ifade etti.

CRM uygulamalarının önemi artıyor

Karahan müşterileri tanımanın ve ne istediklerini bilmenin öneminden de bahsetti. Bu nedenle CRM uygulamalarını kullanmanın ve müşterilere ilişkin güncel bilgilere sahip olmanın oldukça mühim konular arasında yer aldığını belirtti.

Kültür Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölüm Başkanı Doç. Dr. Fadime Üney Yüksektepe de seminer ile ilgili görüşlerini aktardı. Yüksektepe, öğrencileri aktif çalışma hayatının paydaşlarıyla bir araya getirmenin, reel örnekler ile öğretiler sunmanın önemli olduğunu dile getirdi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Huunty'nin iletişim ajansı Markaevi oldu

Yüksektepe, ayrıca CRM uygulamalarının Endüstri Mühendisliği okuyan öğrenciler için önemine değindi. Fevzi Gandur Logistics yöneticilerine katkılarından ötürü teşekkür etti.