Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Teknoloji

Marka işbirlikleri için yeni platform: TikTok Creative Exchange

TikTok Creative Exchange, markalara içerik oluşturucularla daha kolay bir şekilde kampanya planı oluşturma fırsatı vermek için tasarlandı

Yazar: Eray Eliaçık
12/11/2021
Kategori: Teknoloji
Marka işbirlikleri için yeni platform: TikTok Creative Exchange
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

TikTok, daha fazla içerik oluşturucu ortaklığı oluşturmak amacıyla bir “Creative Exchange” platformu başlatıyor. Amaç, markalara, içerik oluşturucuların daha sonra yanıt verebilecekleri ve sponsorlu içerik anlaşmalarına girebilecekleri bir kampanya planı oluşturma fırsatı vermek.

TikTok Creative Exchange, markalar ve yaratıcılar arasında bir köprü oluşturacak

Creative Exchange platformuna kaydolmak oldukça basit. Ancak yalnızca doğrulanmış profiller tarafından kullanılabilecek. Ardından, şirketiniz için ideal projeyi belirleme sürecinde size yol gösterecek ve size potansiyel satış konuşması seçenekleri hakkında bir fikirler önerecek.

“TikTok Creative Exchange platformu, pazarlamacılara sektördeki en iyi TikTok yaratıcı ortaklarından oluşan bir seçkiye anında erişim sağlıyor ve ölçekte verimli işbirliğini mümkün kılıyor. Yaratıcı uzmanlardan oluşan ağımız, TikTok’ta reklam performansını iyileştirmek ve iş sonuçlarını yönlendirmek için içeriği uyarlamaya ve kişiselleştirmeye yardımcı olacak.”

Potansiyel yaratıcı ortaklar açısından aradığınız şey hakkında daha fazla bilgi sağlayacak olan “Hikaye” ve “Ürün Tanıtımı” gibi çeşitli kampanya türleri arasından seçim yapabileceksiniz.

AdvertisementAdvertisement

Marka işbirlikleri için yeni platform: TikTok Creative Exchange
Marka işbirlikleri için yeni platform: TikTok Creative Exchange

Bundan sonra, içerik oluşturucuların dikkate alması için markanın/ürünün temellerini kapsayan bir anket dolduracaksınız.

Platforma kaydolan içerik oluşturucular, ilgi alanlarına uygun fırsatlar hakkında e-posta güncellemeleri de alacak. Ardından bir projeyi kabul edebilir ve müşteriyle hemen bire bir işlem başlatabilirler. Platform ayrıca içerik oluşturucuların ortak çalışanları davet etmesine ve doğrudan yaratıcı fikirler sunmasına izin vererek tam iletişim ve katılıma olanak tanıyacak. Bu seçenek, canlı kampanyalarla ilgili verileri ortaklarıyla paylaşmak isteyip istemeseler de markalara sunulacak. Bu, içerik üreticilerinin TikTok videoları aracılığıyla kazanç potansiyellerini en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olmak için TikTok’un en yeni aracı olarak öne çıkıyor. Kısa videolar, doğrudan reklam yerleştirme için sınırlı erişilebilirlik sunar ve bu da, kullanıcı emeğinden para kazanmayı optimize etme konusunda platformu dezavantajlı duruma sokar.

TikTok, daha fazla para kazanma olanağı sunması gerektiğini biliyor, aksi takdirde popüler TikToker’lar çok daha fazla kazanma potansiyeline sahip oldukları YouTube ve Instagram’a göç edebilir. Sonuç olarak, sponsorlu malzeme anlaşmalarını kolaylaştırmak için firma, mümkün olduğu kadar çok işbirliği yolunu entegre etmeye çalışıyor.

Marka işbirlikleri için yeni platform: TikTok Creative Exchange
Marka işbirlikleri için yeni platform: TikTok Creative Exchange

TikTok videolarının yaratıcı vurgusu göz önüne alındığında, markaların pazarlama çabaları için yaratıcı yardım bulmalarına yardımcı olmak mantıklı. Kullanıcı akışlarına uyum sağlamak ve TikTok kitlesine hitap etmek için markalar, geleneksel pazarlama stratejileri uygulamak yerine kampanyalarına daha organik bir yaklaşım benimsemelidir. Bu nedenle yeni Creative Exchange platformunun, markaların ve üreticilerin işbirliği yapmasını kolaylaştırması amaçlanıyor.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
TikTok’un 2022’de en iyi sosyal medya platformu olması bekleniyor

TikTok’a göre Creative Exchange’in ilk aşaması, seçkin bir grup reklamveren, marka ve içerik oluşturuculara açık. Resmi siteye girerek pilot program hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Etiketler: Creative Exchangefeaturediçerik oluşturucuinfluencerInstagrammarkareklamtiktokyeniYouTube

İLGİLİ YAZILAR

TRT bandrol zammı akıllı telefon fiyatlarını ne kadar artırdı?
Teknoloji

TRT bandrol zammı akıllı telefon fiyatlarını ne kadar artırdı?

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

TRT bandrol zammı akıllı telefon fiyatlarının artmasına neden olacak. Kur farkı ve enflasyon nedeniyle telefon fiyatlarında artış bekleniyordu. Ancak kur...

Devamını oku
Hiper-kişiselleştirme nedir?
E-ticaret

Pazarlamada Hiper-kişiselleştirme dönemi

Yazar: DIGITAL REPORT

Pandemiyle birlikte tüketiciler daha çok dijitale yönelirken, markalar yeni müşteri modelini memnun edecek hiper-kişiselleştirme deneyimleri oluşturmak için çalışmalarını hızlandırdılar. Omnichannel...

Devamını oku
Xiaomi 2022'nin ilk çeyreğinde 73,4 milyar RMB gelir elde etti
Marka

Xiaomi, 2022 yılının ilk çeyreğinde 73,4 milyar RMB gelir elde etti

Yazar: DIGITAL REPORT

Xiaomi Corporation ("Xiaomi" veya "Grup"; Hisse Senedi Kodu: 1810), 31 Mart 2022 tarihinde sona eren çeyrekle ilgili denetlenmemiş konsolide sonuçları...

Devamını oku
Busworld Turkey 2022 nedir, ne zaman gerçekleşecek?
Teknoloji

Toplu taşımada elektrikli otobüs dönemi başlıyor

Yazar: DIGITAL REPORT

Otokar Busworld Turkey 2022’de yeni elektrikli otobüs ailesini tanıtacak. Busworld Turkey 2022 nedir, ne zaman gerçekleşecek? Otokar, İstanbul’da 26-28 Mayıs...

Devamını oku

SON YAZILAR

TRT bandrol zammı akıllı telefon fiyatlarını ne kadar artırdı?

Pazarlamada Hiper-kişiselleştirme dönemi

Bosch Elektrikli Mobilite Eğitim Programından 60 öğrenci mezun oldu

Fidye yazılımı saldırısına uğrayan on kuruluştan dokuzu yeniden hedef alınırsa fidye ödemeye razı

TurkNet, GigaFiber altyapısını geliştirmeye devam ediyor

OPPOHack 2022 başvuruları başladı

Xiaomi, 2022 yılının ilk çeyreğinde 73,4 milyar RMB gelir elde etti

Toplu taşımada elektrikli otobüs dönemi başlıyor

Yorglass’ın dijital dönüşüm projesi Tan Ekspress’e iki ödül birden

Kafein Teknoloji, yatırımlarına devam ederek AllinCyber departmanını kurdu

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement

ÇOK OKUNANLAR

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor
Teknoloji

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor

Android Auto ile Google Maps harici navigasyon uygulamaları kullanılabilecek
Teknoloji

Android Auto ile Google Maps harici navigasyon uygulamaları kullanılabilecek

Windows 10 için en iyi medya oynatıcı programlar (2021)
Teknoloji

Windows 10 için en iyi medya oynatıcı programlar (2021)

En iyi Telegram oyunları (2021)
Teknoloji

En iyi Telegram oyunları (2021)

SON REHBERLER

Destiny 2 Austringer nasıl alınır?

yearn.finance (yfi) nedir?

Call of Duty’nin yeni sezonu ile ormanlarda savaş başlıyor

Fortnite Enerji Tüfeği Keşif Haftası sonunda geldi

Twitter yer işaretleri nasıl kullanılır?

Lost Ark Monte Island token, konumu ve daha fazlası

Redmi telefonlarda uygulama gizleme nasıl yapılır?

Hitman 3 güncellemesi yayınlandı: Yeni özellikler nedir?

Fortnite kontrol panellerinin gücü nasıl kesilir?

Elden Ring’de NPC ve boss’lar nasıl çağırılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement
Go to mobile version