Starbucks işbirliği ile başlatılan yeni proje, Netflix’in kitap uyarlaması orijinal yapımlarının dünya çapında konuşulan popüler öğeler haline gelmeden önceki sürecine odaklanacak.
Serinin adı “But Have You Read the Book? (Ama Kitabı Okudunuz Mu?)” olacak. Orange Is the New Black’in yıldızlarından Uzo Aduba, kitapları popüler akış hizmetiyle seyircilere aktarılmış yazarlarla, yapımların yaratıcılarıyla ve bu hikayelere hayat veren oyuncularla sohbet edecek.
Ama Kitabı Okudunuz Mu?
Ekrana taşınmış uyarlamaları tartışırken sorulan ilk soru çok büyük bir olasılıkla “Peki kitabı okudunuz mu?” olur. Netflix ve Starbucks’ın yeni projeleri için ilham aldıkları noktada tam olarak bu soru. İçeriden bir bakışla bir kitabın sayfalardan ekrana taşınması sürecini anlatacak olan kitap kulübü formatındaki serinin, kitap ve kahve arasındaki organik ilişki düşünüldüğünde bu iki dev marka ortaklığında hayata geçmesi sürpriz olmayacak.
“Bridgerton’dan All the Boys ve Sweet Magnolias’tan Queen’s Gambit, Unorthodox, Virgin River ve tabii ki Orange Is the New Black’e kadar, Netflix kitaplara ekranda hayat vermeyi, tutkulu okuyucular ve hayranlarla sohbetler yaratmayı seviyor. Starbucks ile ortak olmaktan heyecan duyuyoruz ve Uzo Aduba’nın en sevdiğimiz kitapların yanı sıra film ve dizilerimizin yazım, geliştirme, oyuncu seçimi ve yaratım aşamalarında olup bitenleri tartışmak üzere ev sahibimiz olmasından heyecan duyuyoruz.”
-Netflix CMO’su Bozoma Saint John
ABD’deki Starbucks şubelerinde çekilecek olan bölümler Still Watching Netflix YouTube kanalı ile Netflix ABD Facebook hesabında yayınlanacak. 16 Kasım’da başlacak olan serinin ilk bölümü 10 Kasım’da izleyiciyle buluşması beklenen Netflix filmi “Passing” konuşulacak.