Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Teknoloji

Instagram pazarlama rehberi ile işletme hesabınız nasıl büyütülür?

Önerilerin çoğu, farkında olmadığınız Instagram'ın uygulama içi özelliklerine dikkatinizi çekmek için tasarlanmış

Yazar: Edanur Tekin Şimşek
05/04/2022
Kategori: Teknoloji
Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
    • Tavsiye 1
    • Tavsiye 2
    • Tavsiye 1
    • Tavsiye 2
    • Tavsiye 3
    • Tavsiye 4
  • Instagram işletme hesabı nedir?
    • Instagram işletme hesabı özellikleri
  • Instagram işletme hesabı açma

Instagram işletme hesabı büyütme yollarını sizler için derledik. Instagram küçük işletmeler için pazarlama rehberi kullanıma sunuldu. Rehberde başarıya ulaşmak için platformu kullanan işletme sahiplerine tavsiyelerde bulunarak, bazı temel Instagram pazarlama fikirlerine genel bir bakış sunuyor.

Estilo 4 olho’dan Natália Camargo, Brooklyn merkezli sağlık ve güzellik markası Golde’nin CEO’su Trinity Mouzon Wofford ve mücevher, giyim ve aksesuar markası The Tiny Tassel’in Mimi Striplin iş birliğiyle, Instagram, platformda marka görünürlüğünüzü artırmak için kullanabileceğiniz çeşitli özellikler ve göstergeler için temel bir rehber hazırladı.

Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme

Kılavuzun ilk bileşeni olan ‘Bilinçliliği Sağlayın ve Bir Topluluk Geliştirin’, farkındalığı artırmak için beş öneri içeriyor. ‘Bir Sonraki Müşterinizi Alın’ konusu, satın almayla ilgili bazı temel ipuçlarını özetliyor.

Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme

Tavsiye 1

Profesyonel Kontrol Paneli, uygulama içi reklam oluşturma ve alışveriş araçları gibi hususi özelliklere erişebilmek için kaydolun veya hesabınızı İşletme Hesabına dönüştürün.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Instagram Öne Çıkanlar nasıl kullanılır?

Tavsiye 2

Topluluğunuzdan gönderilerine eklemeleri için bir hashtag vererek ürünlerinizi nasıl kullandıklarını paylaşmalarını isteyin. İşletmenizi, ürününüzü veya hizmetinizi tanımlayan 3 veya daha fazla hashtag kullanarak işletmenizle ilgilenebilecek kişilere ulaşmak için kullanın.

Üçüncü bölüm, markanın Instagram varlığını kullanarak ‘Heyecan Verici Müşteriler ve Satışları Artırmaya’ odaklanıyor.

Tavsiye 1

Hikaye etkileşimlerine veya sorulara yanıt vermek için Instagram Direct’i kullanarak takipçilerinize güven verin. Sorulan sorular için mükemmel müşteri hizmeti sunarken zamandan tasarruf sağlayacak otomatik yanıtlar oluşturun. Müşterilerle olumlu sohbet etmek potansiyel satışları da tetikler.

Tavsiye 2

İnsanların satın almadan önce hakkında soru sorabileceği bir ürününüz mü var? WhatsApp’a yönlendiren reklamlar veya Instapram Direct’e yönlendiren Reklamlar, müşterilerinize bilgi vermenin harika bir yolu olabilir. Müşterilerinizle konuşmayı tercih ettiğiniz yere göre uygulama hedefini seçin. Müşterileri satın alma süreçleri boyunca yönlendirip ve sorularını bire bir yanıtlayıp danışmanlık deneyimi sunarak müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

Tavsiye 3

WhatsApp’ta sesli mesajlaşma ve belge paylaşımı veya Instagram Direct’te fotoğraf paylaşımı gibi özelliklerin avantajlardan yararlanarak müşterilerinizle iletişimi geliştirin.

Tavsiye 4

Mevcut müşterilerinizi ve takipçilerinizi Instagram’da kendi mağazanızı keşfetmelerinizi sağlayın. ‘Instagram’da Alışveriş’ ile insanlar uygulamadan çıkmadan ürünlere göz atabilir ve satın alabilir. Müşterilerinizin sevecekleri ürünleri bulmalarına yardımcı olacak koleksiyonlar oluşturun.

Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Instagram kronolojik sıralama nasıl yapılır?

Önerilerin çoğu, farkında olmayabileceğiniz uygulama içi özelliklere dikkatinizi çekmek için tasarlanmış. Sonuç olarak, kendi kendini tanıtıcı bir tadı da var. Ama yine de, Instagram varlığınızı genişletmek ve başarı şansınızı artırmak istiyorsanız, bu özellikleri ve olasılıkları öğrenmekte fayda var.

Dürüst olmak gerekirse, yukarıdaki ekran görüntülerine bakıldığında Instagram, markaların varlıklarını artırmak için platformun “şaşırtıcı” özelliklerini kullanmaya çalışıyor gibi görünüyor.

Instagram işletme hesabı nedir?

Instagram’da yeni bir profil oluştururken otomatik olarak kişisel bir profil oluşturulduğunu bilmenizde fayda var. Bu nedenle Instagram Business işlevlerine erişmek istiyorsanız, profilinizi bir işletme hesabına dönüştürmelisiniz.

Instagram işletme hesabı özellikleri

  • Takipçilere ve gönderilere özel analizlere erişebilirsiniz
  • Instagram gönderilerini reklam oluşturma ile tanıtabilirsiniz
  • Yukarı kaydır ile Instagram hikayelerine bağlantı ekleyebilirsiniz (sadece 10 binden fazla takipçisi olanlar için)
  • Hootsuite veya Buffer gibi harici araçları kullanarak Instagram’da gönderileri planlayabilir ve otomatik olarak paylaşabilirsiniz

Instagram’da bir işletme hesabında YAPMAYACAĞINIZ tek şey:

  • Profilinizi «gizli» olarak ayarlayamazsınız

Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Instagram DM için yeni özellikler: Hızlı yanıtlar, yeni sohbet temaları ve daha fazlası

Instagram işletme hesabı açma

Bir Instagram işletme hesabı oluşturmak için şu adımları izleyin:

  1. Profilinizi açın ve ekranın sağ üst köşesindeki üç çizgili butona tıklayın.
  2. “Ayarlar”ı ve ardından “Hesap”ı seçin
  3. “Şirket profiline geç” seçeneğine dokunun
  4. Instagram işletme hesabınıza bağlamak istediğiniz Facebook sayfasını seçin. Sayfanızı seçenekler arasında görmüyorsanız, yönetici olduğunuzdan emin olun. Bir şirket Facebook sayfanız yoksa, Instagram bunu otomatik olarak oluşturur.
  5. Doğru Facebook sayfasını seçtikten sonra, tıklayın ve şirket profilinizi oluşturun

Artık telefon numarası, ana ofis adresi ve e-posta adresi dahil olmak üzere işletme iletişim bilgilerinizi doğrulamanız yeterli olacak. Her şey doğru göründüğünde, işletme Instagram hesap ayarlarınızı kaydetmek için “Bitti”yi tıklayın.

Etiketler: BufferfeaturedHootsuiteInstagramInstagram işletme hesabıInstagram işletme hesabı açmaInstagram işletme hesabı büyütmeInstagram işletme hesabı nasıl oluşturulurInstagram işletme hesabı nedirInstagram işletme hesabı özellikleriinstagram pazarlamainstagram pazarlama rehberinasıl yapılırnedirpazarlama

İLGİLİ YAZILAR

Prime Alışveriş Festivali nedir, ne zaman gerçekleşecek?
E-ticaret

Amazon Prime Alışveriş Festivali 18 – 25 Temmuz’da Türkiye’de

Yazar: DIGITAL REPORT

Amazon Türkiye, Prime üyelerine eğlenceyle dolu bir alışveriş dönemi sunmaya da hazırlanıyor. Prime Alışveriş Festivali boyunca Amazon müşterileri, Murat Dalkılıç,...

Devamını oku
Her şey yazılım tanımlı hale gelirken: SD-WAN
Pro

Her şey yazılım tanımlı hale gelirken: SD-WAN

Yazar: DIGITAL REPORT

Geleneksel WAN’ın (geniş alan ağı) amacı, şubedeki veya kampüsteki kullanıcıları veri merkezindeki sunucularda barındırılan uygulamalara bağlamaktı. Güvenliği ve bağlantı güvenilirliğini...

Devamını oku
Karşılaştırma: WhatsApp vs Telegram vs Signal
Güvenlik

Hangi mesajlaşma uygulaması gizliliğinize en çok önem veriyor?

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

WhatsApp, Telegram ve Signal karşılaştırması ile hangi uygulama gizliliğinize önem veriyor araştırdık. Bugün, gizlilik için en iyi mesajlaşma uygulamalarını ele...

Devamını oku
Minyonlar filmi TikTok trendi sinemalar tarafından yasaklandı
Teknoloji

#Gentleminions: Minyonlar filmi TikTok trendi sinemalarda takım elbiseyi yasaklattı

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bu yazımızda, komikliği ve absürtlüğü ile dünya çapında ses getiren Minyonlar filmi TikTok trendi Gentleminions'ı ele alacağız. Yeni TikTok trendi...

Devamını oku

SON YAZILAR

Amazon Prime Alışveriş Festivali 18 – 25 Temmuz’da Türkiye’de

Hepsiburada Premium üyeliği ne gibi fırsatlar sunuyor?

Haziran NVIDIA Studio Driver yüklenmeye hazır

Teknopark İstanbul’dan yeşil dönüşüm odaklı fikirlere 450.000 TL’ye kadar hibe desteği

Kripto borsası Vauld işlemlerini durdurdu

Skyrim çevrimiçi eşli oyun modu bu hafta yayınlanacak

Ücretsiz oynadıkça kazan blok zincir oyunları yaygınlaşabilir

Omix “Teknolojiyi Mixle” temalı etkinliğinde yeni ürünlerini tanıttı

Her şey yazılım tanımlı hale gelirken: SD-WAN

Siber suçluların kredi kartı bilgilerini çalmak için kullandığı 5 yöntem

ÇOK OKUNANLAR

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?
Teknoloji

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?

Hepsiburada Premium üyelik nedir?
E-ticaret

Hepsiburada Premium üyeliği ne gibi fırsatlar sunuyor?

Monster Notebook adını değiştirdi: İşte yeni adı
Marka

Monster Notebook’tan isim değişikliği: İşte yeni adı

Amazon Prime Gaming nedir?
Teknoloji

Epic ve Steam’i korkutan gerçeklik: Amazon Prime Gaming

SON REHBERLER

Snapchat Plus ücretsiz deneme sürümü nasıl etkinleştirilir?

Halo Infinite eşli oyun modu çıkış tarihi ne zaman?

Snapchat Plus Ghost Trails nedir?

Snapchat Plus gezegen sırası nedir?

En İyi Stronghold Call of Duty: WWII rehberi

Messenger’da gizli mesajlar nasıl görüntülenir?

Macbook’ta iMessages nasıl kapatılır?

Steam’de dil nasıl değiştirilir?

Excel’de çubuk grafik nasıl oluşturulur?

iPhone Face ID’ye ikinci yüz nasıl eklenir?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ