Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Teknoloji

Instagram pazarlama rehberi ile işletme hesabınız nasıl büyütülür?

Önerilerin çoğu, farkında olmadığınız Instagram'ın uygulama içi özelliklerine dikkatinizi çekmek için tasarlanmış

Yazar: Edanur Tekin Şimşek
05/04/2022
Kategori: Teknoloji
Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
    • Tavsiye 1
    • Tavsiye 2
    • Tavsiye 1
    • Tavsiye 2
    • Tavsiye 3
    • Tavsiye 4
  • Instagram işletme hesabı nedir?
    • Instagram işletme hesabı özellikleri
  • Instagram işletme hesabı açma

Instagram işletme hesabı büyütme yollarını sizler için derledik. Instagram küçük işletmeler için pazarlama rehberi kullanıma sunuldu. Rehberde başarıya ulaşmak için platformu kullanan işletme sahiplerine tavsiyelerde bulunarak, bazı temel Instagram pazarlama fikirlerine genel bir bakış sunuyor.

Estilo 4 olho’dan Natália Camargo, Brooklyn merkezli sağlık ve güzellik markası Golde’nin CEO’su Trinity Mouzon Wofford ve mücevher, giyim ve aksesuar markası The Tiny Tassel’in Mimi Striplin iş birliğiyle, Instagram, platformda marka görünürlüğünüzü artırmak için kullanabileceğiniz çeşitli özellikler ve göstergeler için temel bir rehber hazırladı.

Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme

Kılavuzun ilk bileşeni olan ‘Bilinçliliği Sağlayın ve Bir Topluluk Geliştirin’, farkındalığı artırmak için beş öneri içeriyor. ‘Bir Sonraki Müşterinizi Alın’ konusu, satın almayla ilgili bazı temel ipuçlarını özetliyor.

Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme

Tavsiye 1

Profesyonel Kontrol Paneli, uygulama içi reklam oluşturma ve alışveriş araçları gibi hususi özelliklere erişebilmek için kaydolun veya hesabınızı İşletme Hesabına dönüştürün.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Instagram Öne Çıkanlar nasıl kullanılır?

Tavsiye 2

Topluluğunuzdan gönderilerine eklemeleri için bir hashtag vererek ürünlerinizi nasıl kullandıklarını paylaşmalarını isteyin. İşletmenizi, ürününüzü veya hizmetinizi tanımlayan 3 veya daha fazla hashtag kullanarak işletmenizle ilgilenebilecek kişilere ulaşmak için kullanın.

Üçüncü bölüm, markanın Instagram varlığını kullanarak ‘Heyecan Verici Müşteriler ve Satışları Artırmaya’ odaklanıyor.

Tavsiye 1

Hikaye etkileşimlerine veya sorulara yanıt vermek için Instagram Direct’i kullanarak takipçilerinize güven verin. Sorulan sorular için mükemmel müşteri hizmeti sunarken zamandan tasarruf sağlayacak otomatik yanıtlar oluşturun. Müşterilerle olumlu sohbet etmek potansiyel satışları da tetikler.

Tavsiye 2

İnsanların satın almadan önce hakkında soru sorabileceği bir ürününüz mü var? WhatsApp’a yönlendiren reklamlar veya Instapram Direct’e yönlendiren Reklamlar, müşterilerinize bilgi vermenin harika bir yolu olabilir. Müşterilerinizle konuşmayı tercih ettiğiniz yere göre uygulama hedefini seçin. Müşterileri satın alma süreçleri boyunca yönlendirip ve sorularını bire bir yanıtlayıp danışmanlık deneyimi sunarak müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

Tavsiye 3

WhatsApp’ta sesli mesajlaşma ve belge paylaşımı veya Instagram Direct’te fotoğraf paylaşımı gibi özelliklerin avantajlardan yararlanarak müşterilerinizle iletişimi geliştirin.

Tavsiye 4

Mevcut müşterilerinizi ve takipçilerinizi Instagram’da kendi mağazanızı keşfetmelerinizi sağlayın. ‘Instagram’da Alışveriş’ ile insanlar uygulamadan çıkmadan ürünlere göz atabilir ve satın alabilir. Müşterilerinizin sevecekleri ürünleri bulmalarına yardımcı olacak koleksiyonlar oluşturun.

Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Instagram kronolojik sıralama nasıl yapılır?

Önerilerin çoğu, farkında olmayabileceğiniz uygulama içi özelliklere dikkatinizi çekmek için tasarlanmış. Sonuç olarak, kendi kendini tanıtıcı bir tadı da var. Ama yine de, Instagram varlığınızı genişletmek ve başarı şansınızı artırmak istiyorsanız, bu özellikleri ve olasılıkları öğrenmekte fayda var.

Dürüst olmak gerekirse, yukarıdaki ekran görüntülerine bakıldığında Instagram, markaların varlıklarını artırmak için platformun “şaşırtıcı” özelliklerini kullanmaya çalışıyor gibi görünüyor.

Instagram işletme hesabı nedir?

Instagram’da yeni bir profil oluştururken otomatik olarak kişisel bir profil oluşturulduğunu bilmenizde fayda var. Bu nedenle Instagram Business işlevlerine erişmek istiyorsanız, profilinizi bir işletme hesabına dönüştürmelisiniz.

Instagram işletme hesabı özellikleri

  • Takipçilere ve gönderilere özel analizlere erişebilirsiniz
  • Instagram gönderilerini reklam oluşturma ile tanıtabilirsiniz
  • Yukarı kaydır ile Instagram hikayelerine bağlantı ekleyebilirsiniz (sadece 10 binden fazla takipçisi olanlar için)
  • Hootsuite veya Buffer gibi harici araçları kullanarak Instagram’da gönderileri planlayabilir ve otomatik olarak paylaşabilirsiniz

Instagram’da bir işletme hesabında YAPMAYACAĞINIZ tek şey:

  • Profilinizi «gizli» olarak ayarlayamazsınız

Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Rehber: Instagram işletme hesabı büyütme
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Instagram DM için yeni özellikler: Hızlı yanıtlar, yeni sohbet temaları ve daha fazlası

Instagram işletme hesabı açma

Bir Instagram işletme hesabı oluşturmak için şu adımları izleyin:

  1. Profilinizi açın ve ekranın sağ üst köşesindeki üç çizgili butona tıklayın.
  2. “Ayarlar”ı ve ardından “Hesap”ı seçin
  3. “Şirket profiline geç” seçeneğine dokunun
  4. Instagram işletme hesabınıza bağlamak istediğiniz Facebook sayfasını seçin. Sayfanızı seçenekler arasında görmüyorsanız, yönetici olduğunuzdan emin olun. Bir şirket Facebook sayfanız yoksa, Instagram bunu otomatik olarak oluşturur.
  5. Doğru Facebook sayfasını seçtikten sonra, tıklayın ve şirket profilinizi oluşturun

Artık telefon numarası, ana ofis adresi ve e-posta adresi dahil olmak üzere işletme iletişim bilgilerinizi doğrulamanız yeterli olacak. Her şey doğru göründüğünde, işletme Instagram hesap ayarlarınızı kaydetmek için “Bitti”yi tıklayın.

Etiketler: BufferfeaturedHootsuiteInstagramInstagram işletme hesabıInstagram işletme hesabı açmaInstagram işletme hesabı büyütmeInstagram işletme hesabı nasıl oluşturulurInstagram işletme hesabı nedirInstagram işletme hesabı özellikleriinstagram pazarlamainstagram pazarlama rehberinasıl yapılırnedirpazarlama

İLGİLİ YAZILAR

Rehber: Macbook iMessage kapatma
Rehber

Macbook’ta iMessages nasıl kapatılır?

Yazar: DIGITAL REPORT

Bugünkü içeriğimizde, herhangi bir bildirim geldiği zaman dikkatiniz dağılmadan çalışabilmeniz için Macbook iMessage kapatma nasıl yapılır anlatacağız. Mac'teki iMessage uygulaması...

Devamını oku
Bitexen, 200’ü aşkın coin listeleyen ilk Türk alım-satım platformu oldu
Kripto

Bitexen, 200’ü aşkın coin listeleyen ilk Türk alım-satım platformu oldu

Yazar: DIGITAL REPORT

Türkiye’nin halihazırda en geniş ürün yelpazesine sahip dijital varlık alım-satım platformu Bitexen, duyurduğu beş yeni coin ile 200’den fazla listeleme...

Devamını oku
Nintendo Direct Mini oyunları 2022
Teknoloji

Nintendo Direct Mini’de duyurulan tüm oyunlar

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bu yazıda, duyurulan 24 Nintendo Direct Mini oyunlarını gözden geçireceğiz, böylece piyasaya sürüldükleri zaman hangi oyunu oynayacağına karar verebilirsiniz. İşte...

Devamını oku
Facebook kimlik avı dolandırıcılığı: Messenger sohbet robotları kullanıcıları riske atıyor
Güvenlik

Facebook kimlik avı dolandırıcılığı: Messenger sohbet robotları kullanıcıları riske atıyor

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Trustwave güvenlik uzmanlarının ortaya çıkardığı yeni bir Facebook kimlik avı dolandırıcılığının amacı, Messenger sohbet robotlarını kullanarak kullanıcı kimlik bilgilerini çalmak....

Devamını oku

SON YAZILAR

HUAWEI’nin yeni katlanabilir akıllı telefonu HUAWEI Mate Xs 2 ön satışta çıktı

LG 27 inçlik Nano IPS Ekrana sahip yeni oyun monitörünü tanıttı

GeForce Now’a Temmuz ayında 13 yeni oyun geliyor

El Salvador 19 bin dolar sınırından 80 bitcoin satın aldı

Cuphead: The Delicious Last Course DLC paketi yayınlandı

Netflix ve Spotify’dan Stranger Things için iş birliği: Vecna’dan kaçma ​​şarkınızı bulun

Bitexen, 200’ü aşkın coin listeleyen ilk Türk alım-satım platformu oldu

Nintendo Direct Mini’de duyurulan tüm oyunlar

ATP Çin Operasyonları CEO’su Onur Yavuz oldu

Xiaomi, veri güvenliği ve gizliliğine olan bağlılığını yeniledi

ÇOK OKUNANLAR

İçerik bulunamadı

SON REHBERLER

Macbook’ta iMessages nasıl kapatılır?

Steam’de dil nasıl değiştirilir?

Excel’de çubuk grafik nasıl oluşturulur?

iPhone Face ID’ye ikinci yüz nasıl eklenir?

Cuphead: The Delicious Last Course Graveyard bulmaca cevapları

Mac dikte nasıl kullanılır?

Fortnite x Fall Guys: Fortnite’da Major Mancake görünümü nasıl elde edilir?

Instagram kamera açılmıyor sorunu nasıl çözülür?

Spotify Iceberg Chart nasıl yapılır?

Metaverse emlak danışmanlığı nasıl yapılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

Go to mobile version